כך תתמודדו עם סתימות ביוב בראשון לציון



התמודדות עם סתימות ביוב יכולה להיות מאוד מתסכלת, במיוחד אם סתימת הביוב גורמת להצפה, לריחות רעים, ולשלל בעיות אינסטלציה ותופעות לוואי שעשויות לפגוע באיכות החיים. אם כל זה לא מספיק, אז בעיות ביוב בדרך כלל אינם ניתנות לתיקון באופן עצמאי מאחר שתקלות ביוב מחייבות ידע מקצועי וכלים מתאימים.

canva

סובלים מסתימת ביוב, הצפה או ריחות לא נעימים מהביוב? לפניכם כל מה שצריך לדעת על מנת להתמודד עם הבעיה בהצלחה ולפתור אותה במהירות האפשרית.

הגורמים לסתימות ביוב

סתימות ביוב הן התקלות הנפוצות ביותר ועל פי הערכות מדובר למעשה בלמעלה מ-80% מכלל התקלות בצינורות הביוב. יחד עם זאת מגוון התקלות שיכול להוביל לסתימת ביוב מאוד רחב ונע בין סתימה כתוצאה מהצטברות חומרים כאלה ואחרים ועד למצבים של חדירת שורשים אל צנרת הביוב ואף נזקים מבניים כמו צינור ביוב סדוק או אף חיבורים לא תקינים בצנרת הביוב.

אם שאלתם את עצמכם איזה פסולת עשויה לסתום את הביוב, הסוג הנפוץ ביותר הוא שומן. אם תשפכו שומנים או שמנים לביוב דרך הכיור, בסופו של דבר הם יתקררו ויתקשו, וגם אם תזרימו יחד עם השמנים והשומנים מים חמים, עדיין הם ידבקו לדפנות הצנרת ועם הזמן יגרמו לסתימה. גם מגבות נייר, מגבונים, מוצרי היגיינה או פריטים לא מתכלים אחרים שנשטפו באסלה יכולים לגרום לסתימה.

סיבה נוספת לסתימות מורכבות בביוב הם שורשי עצים. לעצים יש המון עוצמה כך שאפילו שורשים קטנטנים יכולים למצוא את דרכם לצינורות הביוב שלכם. ייתכן שלא תבחינו בנזילה משמעותית, שכן השורש יסתום את האזור ששבר, אבל ככל שהוא ממשיך לצמוח בתוך צנרת הביוב הוא יוצר מסה שדרכה הנוזלים מתקשים לעבור.

מה לעשות כשמתמודדים עם סתימה בביוב בראשון לציון?

העובדה ששמתם לב לכך שישנה סתימה היא כבר חלק משמעותי מהפתרון. ברגע שאתם מבינים שיש סתימה בביוב, בצעו ברוגע את שתי הפעולות הבאות:

צמצמו את צריכת המים

נסו להפסיק להשתמש במים שמתנקזים אל מקום הסתימה. שלב זה חשוב כי בכוחו למנוע מהמצב להחמיר. אינכם רוצים בהיסח דעת להשתמש בקו ביוב סתום ולהציף לחלוטין את חדר האמבטיה. כמו כן סגירת המים מונעת ממכשירים אחרים שמחוברים למים, כמו למשל מכונת הכביסה או מדיח הכלים, לנקז אותם לתוך קו הביוב הסתום.

הזמינו שירותי ביובית

שירות ביובית בראשון לציון יוכל לספק לכם שפע של פתרונות שכן מדובר באנשי מקצוע עם ציוד מקצועי שיש להם את כל הידע, הניסיון והכלים להתמודד עם סתימות ביוב בצורה יעילה. באמצעות הציוד הייחודי לאיתור ופתיחת סתימות ביוב, צוות הביובית יוכל לאתר את מקור הבעיה, ועל ידי משאית הביובית לפתוח את הסתימה באמצעים שונים כמו הזרמת מים בעוצמה רבה כדי לשטוף את קווי הביוב או לחלופין כדי לשאוב את הסתימה.

לעיתים צוות ביובית ישלב בין שתי הפעולות, שאיבה ושטיפה. ראשית ישאב את הסתימה או את ההצפה, לאחר מכן ישטוף את הקווים ולבסוף יתקן את הבעיה שגרמה לסתימה מלכתחילה. באמצעות שירות ביובית בראשון לציון תוכלו לפתור כל בעיית ביוב במהירות וביעילות מקסימלית, לרבות מקרים שת תקלות מורכבות שמצריכות שימוש באמצעים מיוחדים כמו צילום קווי ביוב או אפילו תיקון של קווי ביוב בלי הרס באמצעות ציפוי של דפנות הצינורות בחומר פולימרי חזק ואטום.

שמרו על תחזוקה

סתימות בביוב אף פעם לא נעימות. כדי להימנע מהן מומלץ לשמור על תחזוקה נאותה של קווי הביוב. איך שומרים על הביוב? מאוד פשוט. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה ולא להשליך חומרים שעלולים לגרום לסתימות שלא אמורים להיות בצנרת הביוב. אם כבר נתקלתם בבעיה כלשהי כמו ריח לא נעים או סתימה, כל שעליכם לעשות הוא להזמין ביובית מומלצת ולפתור את הבעיה במהירות וביעילות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה