כיצד תחזרו לעבודה בהייטק - 4 טיפים חשובים



חזרה לעבודה בענף ההייטק הנחשק, יכולה להיות משימה מאתגרת, ממושכת ומתישה או תהליך פשוט וקצר יחסית. זה תלוי, במידה רבה, באופן שבו אתם נערכים ומתכוננים לקראתו. בדיוק בשביל זה, אספנו 4 טיפים חשובים שיוכלו להקל, לייעל ולזרז את התהליך, כך שתוכלו למצוא עבודה בתחום בצורה חלקה ומהירה.

Pixabay

הבליטו את קורות החיים שלכם

קורות החיים שאתם שולחים צריכים לתת לכם יתרון ברור על פני יתר המועמדים ולגרום לכם לעבור לשלב הבא בתהליך. לכן, חשוב שתפרטו בהם את התפקידים השונים שמילאתם בעבר, באיזה כלים וטכנולוגיות השתמשתם, איזה ניסיון צברתם, היכולות שלכם וכדומה. בקובץ שאתם מכינים מומלץ להדגיש ב-Bold את היתרונות שלכם, כך שמי שמקבל אותם ישים להם לב ישר. זכרו – המגייסים מקבלים כמות אדירה של קורות חיים ממנה הם צריכים לבחור והם בדרך כלל מעיינים במשך שניות בודדות בכל מסמך ומסמך. בנוסף, תוכלו להוסיף כמה שורות אישיות יותר עליכם ולציין דברים מיוחדים שעשיתם, כמו פעילות למען הקהילה, נגינה, כתיבת בלוג, פרויקט שניהלתם ועוד. כך תוכלו ליצור עניין אצל המגייסים ולייצר נושאי שיחה אחרים למעמד של ראיון העבודה.

פנו אל חברת השמה המתמחה בהייטק

כיום, מעסיקים רבים מגייסים עובדים ועובדות באמצעות חברות השמה להייטק ואתם זוכים ליהנות מיתרונות משמעותיים. צוות היועצים של חברת ההשמה, יוכל לסייע לכם בהכנת מסמך קורות חיים מקצועי, מפורט ומדויק, לבנות לכם פרופיל אישי אפקטיבי בפייסבוק, לינקדאין וכדומה ולהכין אתכם לקראת ראיון עבודה. חברות השמה מחזיקות בכמות גדולה של משרות הייטק שונות שאינן פתוחות ליתר המועמדים כך שאתם מגדילים את הסיכויים שלכם. כמו כן, מדובר לרוב בחברות מנוסות שמכירות לעומק את התחום, יש להן מערכת יחסים ארוכה והדוקה עם המעסיקים, שמסתמכים על ההמלצה המקצועית שהן מעבירות על המועמדים השונים. אז אל תהססו ופנו לקבלת ייעוץ מחברת השמה למשרות הייטק, שתוכל לסייע לכם בכל הקשור אל חזרה לעבודה בענף.

הרחיבו את מקורות החיפוש

מלבד שליחת קורות חיים באתרים השונים, מומלץ לפתוח לכם ערוצים נוספים שיכולים לעזור לכם בתהליך חזרה לעבודה להייטק. למשל כדאי לעדכן בני משפחה, חברים ומכרים שאתם מחפשים עבודה ולהגדיל את הסיכויים משמעותית. 

התכוננו לקראת ראיון העבודה

ראיון עבודה הוא שלב קריטי בתהליך חזרה לעבודה וכדאי להיערך אליו מראש בצורה יסודית. אתם בטח יודעים שעל כל משרת הייטק מתמודדים הרבה מאוד אנשים ולכן חשוב שתגיעו במיטבכם לראיון, תרשימו את המגייסים ותבליטו את היתרונות שלכם. מומלץ לרכז לכם רשימה של שאלות שנהוג לשאול בראיונות עבודה ולעשות מעין סימולציה של ראיון עבודה. תוכלו להיעזר בחבר, בן משפחה, בן או בת זוג, שיעברו אתכם על השאלות הקשות וכך תכינו את עצמכם בצורה מיטבית.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה