כיצד להתכונן להתייעצות עם עורך דין פשיטת רגל



כאשר אנו רוצים לשכור עורך דין פשיטת רגל לקבלת שירותים משפטיים, אנו רוצים להיות בטוחים בכך שאנו שוכרים את האדם המתאים למקרה הספציפי שלנו

freepik

רוב עורכי הדין מציעים ייעוץ חינם המאפשר להעריך את הסיכוי לקבוע אם הוא או היא האדם הנכון שיגרום למחיקת חובות מקסימלית.

הגעה לפגישה הראשונית עם מספר שאלות שהוכנו מבעוד מועד, יכולה לסייע לזהות את האדם המתאים לייצג אתכם.

 אמנם, נהוג שלא להעניק ייעוץ משפטי מעמיק בפגישה זו מכיוון שהיא לא נועדה לפתור את המקרה, אלא רק להעניק הזדמנות לבחינת מידת ההתאמה ההדדית.

מציאת עורך הדין הנכון

לפני התייעצות עם עורך דין פשיטת רגל, יש לוודא שהמקרה שלכם עשוי להתאים לו. יש לחפש עורך דין שממקד את עיסוקו בסוג השאלה המשפטית שלכם. אם נעזרתם בעבר בעורך דין למשהו אחר, בקשו ממנו הפנייה. כדאי גם לבקש שמות ממשפחה וחברים.

שאלות שכדאי לשאול

בהתייעצות עם עורך דין פשיטת רגל, אחת השאלות החשובות תהיה על הרקע שלו. יש עורכי דין שמרגישים מאוימים משאלות כאלה, אבל האמת היא שכשהולכים לשלם הרבה כסף עבור השירות הזה, זו שאלת חובה. לא הייתם שוכרים חשמלאי שמעולם לא ביצע חיווט, ולכן חכם לשאול שאלות על ניסיונו של עורך הדין. תוכלו לברר אודות הרקע הכללי באתר האינטרנט של המשרד טרם הפגישה, מה שיחסוך לכם זמן.

יתכן שיהיה צורך לשאול בכמה מסוג זה של התיקים טיפל עורך הדין. לדוגמא, כמה פשיטות רגל עורך דין זה עשה בשנה האחרונה? עורך דין שעשה אחת או שניים אינו מנוסה במיוחד. 

בדרך כלל לא מועיל לשאול היכן עורך הדין סיים את לימודי המשפטים מכיוון שזה לרוב לא מלמד על שום דבר. מומלץ להתמקד במקום זאת במידע לגבי התנסות עם מקרים דומים לשלכם. מומלץ לשאול על פסק הדין שעורך הדין השיג במקרה דומה.

תוכנית העבודה בתיק שלכם

שאלה חשובה שיש לשאול עורך דין היא מה תהיה האסטרטגיה שלו בנוגע לתיק שלכם והתוצאה שלה מצפה עורך הדין על סמך ניסיונו. תרצו לקבל פרטים על איזה סוג של נהלים לצפות. כמה זמן ייקח כל הטיפול בתיק. דונו באסטרטגיות המשפטיות בהן יבוצע שימוש.
גלו אם עורך הדין ינסה להסדיר את החובות עם הנושים בדרך של משא ומתן והאם גישור או בוררות הן אופציות שעומדות על הפרק. חשבו על התשובות ואם אתם מרגישים בנוח איתן. אולי אתם רוצים להימנע מדיונים בבתי המשפט בכל מחיר אבל עורך הדין סבור שכדאי שבית המשפט יכריע.

עבודה עם עורך הדין שלך

מרכיב חשוב נוסף בבחירת עורך דין הוא דרך הטיפול בתיק. במשרדים הגדולים נהוג שצוות מתמחים ומנהלה עובד על התיק, כך שאנשים שמבצעים את העבודה בפועל עשויים להיות לא האדם שאתה נפגשת אתו לראשונה, לכן, חשוב לדעת מראש מי יהיה איש הקשר בעניין שלכם. חשוב לברר גם באיזו תדירות ניתן לצפות לשמוע מעורך הדין. כמה מהר זמן התגובה אם מתקשרים או שולחים הודעה בדואר אלקטרוני? באיזו תדירות עורך הדין או המשרד פונים עם עדכונים? איזה מידע וחומר צריך לספק כדי לגרום לתיק להתנהל בצורה חלקה?

כשנמצאים במשרד, הסתכלו מסביב כדי לקבל תחושה אם זה האדם או המשרד שאתם רוצה לעבוד איתו. האם האנשים ידידותיים? האם הם מגלים סבלנות בשאלות שלכם? האם אתם מרגישים שהמקרה שלך חשוב להם? אם לא, כדאי לכם ללכת למקום אחר.

ענייני כספים

מרכיב חשוב נוסף בתיק הוא העלות. שכר טרחה משפטי יכול להיות מורכב, לכן תרצו לקבל פרטים בהתייעצות הראשונית שלכם. תשאלו כיצד המשרד יחייב אתכם ואם יש תוכניות תשלומים או אפשרויות אחרות העומדות לרשותכם. אל תשכחו לשאול על הוצאות ואגרות בנוסף לעלות עורך הדין. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה