כיצד לבצע פינוי דירה מסודר



שמעתם אי פעם מישהו אומר שהוא נהנה לפנות דירה? בואו נודה בזה, גם כשמדובר בפינוי דירה בנסיבות משמחות מיוחד, פינוי הדירה זה החלק שאף אחד לא אוהב, וזה אף קשה פי כמה וכמה כאשר מדובר בנסיבות מצערות ורגשיות. יחד עם זאת, אין דרך אחרת. כאשר עוברים דירה, נפרדים מבן/בת הזוג, יורשים דירה מקרוב שנפטר ועוד, צריך לפנות את תכולת הבית. אך איך בכל זאת ניתן לבצע פינוי דירה מסודר במינימום מאמץ? ובכן, הכירו את חברת "גל הפינויים", החברה המובילה בארץ המעניקה שירותי פינוי דירות מקצועי בפריסה ארצית.

FREEPIK

מהם השירותים של חברת "גל הפינויים"?

חברת "גל הפינויים" הקיימת כבר 14 שנים היא חברה שנוסדה במטרה לסייע לאנשים לבצע פינוי דירה מסודר. מעבר פינוי דירות החברה גם מבצעת פינויים של מחסנים ומקלטים, ומעניקה שירות נוסף של קניית ירושות ועיזבונות, עתיקות, דברי כסף, פורצלנים וזהב, ועובדת בשת”פ עם שמאים, ובתי מכירות פומביות. בין אם מדובר בפינוי עבור מעבר דירה, אגרנות כפייתית, עיזבון, ירושה, מעבר לדיור מוגן, או כל סיבה אחרת, צוות העובדים המסור של החברה מגיע אל הנכס ומבצע פינוי באופן מסודר ויסודי. כמו כן, כיוון ש"דירות" הם הרבה מעבר לנכס, אלא בתים מלאים בזיכרונות, דברי ערך, ובעיקר מטענים רגשיים, חברת "גל הפינויים" מקפידה לפעול ברגישות, בהכלה, ובסבלנות כלפי לקוחותיה. לא פחות חשוב, זה מובן לחלוטין שאנשים חוששים להעניק גישה מלאה לחפציהם האישיים, אך חברת "גל הפינויים" עובדת אך ורק עם אנשים אמינים, אחראיים ושנבחרו בקפידה.

מהו תהליך הפינוי של חברת "גל הפינויים"?

ובכן, תהליך הפינוי של "חברת גל הפינויים" נעשה בכמה שלבים, כאשר הליבה שלו זה סדר וארגון. קודם כל, לפני תחילת התהליך, חשוב שהלקוח יידע את החברה באיזו קומה הנכס, והאם הגישה לפינוי הדירה מוגבלת. מדוע? כי במידה ואכן כך המקרה, החברה תדע מראש שעליהם להשתמש במנוף חיצוני כדי לפנות את הריהוט הכבד מן הדירה. לאחר שהחברה מקבלת את כל המידע הנדרש, היא שולחת צוות עובדים מקצועי עם כל הציוד הנדרש כגון ארגזים, שקיות אשפה, וכדומה. פינוי התכולה עצמה מתבצע במיון יסודי של הפריטים, בארגזים מסומנים (כדי שהלקוח יידע מה נמצא בכל ארגז!). כמו כן, חשוב לציין שצוות העובדים לא זורק שום דבר שקיים בתוך הדירה ללא רשות הלקוח, ולכן, אם יש דברים שהלקוח יודע מראש שהוא לא רוצה, מומלץ להגיע לפני ולשים אותם בתוך ארגז נפרד. כך או כך, גם הפריטים והחפצים הקטנים ביותר כגון פתקים, קבלות , או כל דבר אחר, יאוחסנו בארגז  נפרד ויועברו ללקוח. בתום הפינוי צוות העובדים דואג להשאיר סביבה נקייה ולפנות את האשפה אל מקום ייעודי ולא אל פחי הבניין, גם כדי לשמור על פרטיות הלקוח, וגם כדי לא להשאיר לדיירי הבניין סביבה מלוכלכת. בנוסף, תכולה תקינה ושימושית שהלקוח אינו מעוניין בה מועברת כתרומה לגופים שונים ולאנשים פרטיים.

ראו עוד: פינוי אגרנות כפייתית

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה