כיצד לבחור נעליים מתאימות לילדים?

$(function(){setImageBanner('48721744-3bb2-4e95-acf3-fd11cc5496df','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42759,'Image','');})

נעליים נכונות ומתאימות לילדים, באופן דומה לנעלי מבוגרים, יהיו כאלה אשר יהיה נוח ללכת בהם, יתאימו למידת הרגל וימצאו חן בעיני הילד והוריו. במרבית המקרים תוכלו למצוא נעליים לילדים אשר יענו על דרישות אלו, אך יש להיזהר עם נעליים אשר לא עונות על קריטריונים אלו כמו למשל נעלי עקב, נעלים מחודדות ועוד. לכם, כהורים יש את היכולת והאפשרות לבחור את הקריטריונים החשובים לכם בעיקר בנעלי הילדים ולהימנע מאחרים. ננסה קצת להסביר על קריטריונים אלה.

pixabay

ממה יש להימנע כאשר מתאימים נעליים לילדים?

כאשר אנו מחזיקים נעליים לילדים יש לבדוק מספר דברים, כמו את עקב הנעל, סוליה, ביטנה ואמצעי החיזוק של הנעל. כדי להתאים את הנעל להליכה וליציבה הרצויה אצל הילדים, על העקב להיות רחב עד כמה שאפשר ולא יותר גבוה מ-4 ס"מ, ועל הגפה העוטפת את הרגל להיות יציבה וקשיחה מספיק. כדאי להימנע מגפה עדינה או רכה מדי אשר עלולה לא לספק יציבות ותמיכה מספקת. כמו כן, יש לבדוק שהסוליה הינה ישרה ובמקום הבהונות קיימת עלייה מסוימת, והחלק הפנימי (הביטנה) הינה נעימה וחלקה. כדאי שחיזוק הנעל באמצעות שרוכים או הדבקה יתאימו לשלב בו נמצא הילד מבחינת עצמאותו, וכן שחיזוק זה יוכל לתת את היציבות הרצויה לרגל הילד.

הקפדה על התאמת נעליים לילדים

כעת, כשאתם יודעים ממה יש להימנע, תוכלו להקפיד על הגורמים החשובים באמת בנעל. בראש ובראשונה הנעליים חייבות להתאים מבחינת המידה לרגלי הילדים, הן באורכן והן ברוחבן. האורך הנדרש הוא כחצי ס"מ מהבוהן הארוכה ביותר, והרוחב חייב לאפשר את הנעת כל הבהונות באופן נוח וטוב. כמו כן כאשר אתם מודדים לילדכם את הנעליים הנבחרות, כדאי להקפיד על נעילת שתי הנעליים ולתת לילד את הזמן להתרשם מהם וללכת איתם בחנות למשך פרק זמן מסוים. אצלנו בבינגו שוז, תוכלו להיעזר ולהסתייע בעובדי החנות אשר הינם מקצוענים ובעלי עין בוחנת ומנוסה.

בעיות נפוצות בהתאמת נעליים

ישנן בעיות נפוצות בקרב ילדים בגילאים שונים, והן מטרידות הורים רבים, בעיקר כאשר יש צורך להתאים נעלים אשר יוכלו להתגבר על קשיים אלו. למשל עד גיל שנתיים נפוץ לראות ילדים עם רגלים אשר ברכיהם נוגעות אחת בשנייה. אין שום חשש מתופעה זו, וסביר להניח שבעיה זו תחלוף מאליה (אלא אם כן כמובן קיימת בעיה שורשית יותר המשפיעה על עצמות הרגליים). כמו כן, יש לבדוק ולאבחן באופן עמוק יותק כאשר ישנה בעיה של צליעה, הליכה עקומה, גרירת רגל או כל תופעה אחרת אשר נדמית לא רגילה או חריגה. בגיל העשרה, יש לשים לב גם לבעיות ברכיים אם קיימות ואורך רגליים שונה. מעבר לכך, תוכלו למצוא אצלנו, בבינגו שוז, מבחר נעליים במגוון סגנונות ועיצובים המתאימים לילדים ועין בוחנת ומקצועית.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה