כיצד בוחרים ארונות למשרד




בכל עסק בינוני או גדול, המשרדים מהווים חלק בלתי נפרד ממנו. במשרדים מתבצע עיבוד כלל המסמכים השייכים לעסק, תיוק שלהם או שימוש בהם במטרה לשפר את הפעילות העסקית ולהגדיל אגב כך את הרווחים. באופן כללי, המשרדים הם המקום שבו מתועדת העבודה המשרדית. ליתר דיוק – המסמכים שהם תוצאה של העבודה המשרדית, מתועדים, מתויקים ונשמרים

freepik

. כך במחלקת החשבונות של העסק מתויקות החשבוניות שהעסק הוציא ללקוחות ובמקביל חשבוניות שנשלחו על ידי שותפים עסקיים אחרים שהם הספקים של העסק, מתויקים במקום אחר. הצעות מחיר מתויקות בנפרד, כמו גם רשימות המלאי (אינוונטר) של העסק, יחד עם הרישום המדויק של כניסות ויציאות, מתויקות גם הן.

מי שיודע איך לחפש ובעיקר מה לחפש, יכול לשחזר בקלות את מהלך הפעילות העסקית באמצעות כלל המסמכים הללו. אף שבשנים האחרונות הולכת ומתגברת המגמה של הוצאת חשבוניות אלקטרוניות, קבלות אוטומטיות ומסמכים עסקיים ממוחשבים אחרים, עדיין יש חשיבות עצומה לתיוק המסמכים בפועל. ארונות משרד הם בדיוק המקום שבו מתבצעים התיוקים ונשמרים, במטרה לתת אפשרות לכל אדם המוסמך לכך לעיין בהם כרצנו. אילו סוגים של ארונות משרדיים קיימים בשוק? איך בוחרים ארונות למשרד שיתאימו לצרכים מצד אחד ולאופי המקום מצד שני?    

סוגים שונים של ארונות שאפשר למצוא בשוק

למעשה, אפשר לומר ששוק הארונות המשרדיים מציע למעוניינים בכך מבחר ענק של ארונות משרדיים איכותיים. המבחר כאמור לעיל מאפשר לכל מנהל או בעלים של משרד לבחור את הארונות המשרדיים המתאימים לו. ההבדל הראשון בין ארונות למשרד לסוגיהם, נוגע לחומרים שמהם הם עשויים. יש ארונות פשוטים ומעשיים עשויים מברזל, אשר ניתן לנעול אותם ולמנוע גישה לגורמים בלתי מוסמכים. ארונות אחרים עשויים מצירוף של עץ, ברזל וזכוכית. ארונות מהסוג הזה מגלמים שאיפה כנה לאסתטיקה.

יש ארונות משרדיים המאפשרים פתיחה של מגירות ארוכות וצרות, ששם אפשר לאחסן כרטיסיות עסקיות המסודרות לפי סדר נבחר. ארונות אחרים הם גבוהים ויש בהם מדפים צרים המאפשרים להניח עליהם תיקיות. אין סדר קבוע למשרדים ולארונות שבתוכם וכל מנהל או מנהלת משרד משתמשים בסידורים מסוגים משתנים. זאת, לרוב, בצורה אינטואיטיבית. חשבוניות, קבלות מסמכים עסקיים אחרים צריכים, על פי החוק במדינת ישראל, להישמר למשך שבע שנים.

איך בוחרים ואיך מתאימים ארונות למשרד

במידה רבה, הבחירה של ארונות המשרד צריכה להתאים לאופי ולמבנה של המשרד עצמו וכמובן – לגודל שלו ולמספר האנשים העובדים בו. משרדים שיש בהם מספיק מקום יבחרו קרוב לוודאי בארונות משרדיים בגובה העין, פחות או יותר, שיתפרשו לכל אורך הקירות במשרד. משרדים קטנים יותר יעדיפו, מחוסר ברירה, ארונות עד גובה התקרה. חלק מהארונות מיועדים לכרטיסיות וחלק מיועדים לקלסרים עבי כרס, הכל בהתאם לאופי הפעילות ולדרישות הקיימות. אמנם בתי עסק רבים העתיקו את הפעילות שלהם למחשב, אבל הרוב המכריע של עסקים שומר עדיין גם גיבוי לכרטסת לקוחות או ספקים מנייר.

מסמכים חשובים עשויים להישמר בארונות מצופים זכוכית ומסמכים בעלי חשיבות פיננסית או עסקית גבוהה יישמרו בתוך ארונות הניתנים לנעילה. הבחירה של הארון חייבת לקחת בחשבון את הגידול הצפוי בעבודת המשרד ובהיקפי הפעילות שלו. מעוניינים לדעת עוד? רוצים לבחור את ארונות המשרד המתאימים ביותר למטרות וצרכים שלכם? אתם בהחלט במקום המתאים ביותר לשם כל. צרו קשר כעת והמומחים של ספינזי ריהוט משרדי יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים ואת ההעדפות שלכם ויציעו לכם פתרונות איכותיים ומותאמים היטב.זאת, בהתאם להעדפות האסתטיות שלעם מצד אחד ולאפשרויות או למגבלות שהמשרד שלכם מציב.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה