יש לכם רטיבות או נזילה? שיטה חדשנית לטיפול בכך ללא הרס קירות



אם גיליתם בבית רטיבות שנגרמה בשל נזילה מהצנרת שהותקנה מאחורי הקירות, חשוב שתדעו שלאחרונה הוחל בטיפול בנושאים הללו באמצעים ייחודיים חדשים שהם הפתרון האולטימטיבי לכל בעיות האינסטלציה השונות. כיום יש אפשרות לטפל בכל בעיה בצנרת ללא צורך בהריסת קירות אלא באמצעים החדשניים הפועלים בטכנולוגיה פורצת דרך, זאת באמצעות מצלמת סיב אופטי אשר מבצעת צילום רובוטי של צנרת הניקוז הבעייתית.

אינסטלטורים מומחים כמו בן אינסטלטור בראשון לציון משתמשים בשיטות המתקדמות הללו, כדי לבצע עבודות איכותיות ללקוחות תוך גרימת מינימום של בלגן ולכלוך בבתי הלקוחות.

החדרת שרוול לחלק הפנימי של הצנרת

הפעלה של מערכת טכנולוגית ייחודית אשר נקראת Quick Lock, אשר סוגרת מקומות שנובעים מהם מים. המצלמה בעלת הסיב האופטי מוחדרת לתוך הצנרת והיא דוחפת פנימה גליל נירוסטה עטוף בגומי אלסטי שהקוטר שלו קטן מעט יותר מהקוטר של הצינור הקיים.

המצלמה נעה פנימה עד שהיא נתקלת במקום התקול. בנקודה זו המפעיל יוצר הצמדה של הגליל לצנרת המותקנת במקום זה וכתוצאה מכך יש צנרת כפולה, האחת בתוך השנייה. כך כל המים נותרים בתוך הצנרת הפנימית החדשה ואין כל נזילה החוצה.

תיקון הצנרת ללא חפירה בשיטת פאצ'ינג

טיפול בצנרת תקולה בשיטת ה-Patching  היא אפשרות די חדשה אשר פותחה לאחרונה. עיקרון הפעולה מושתת על הנחה של יריעות פיברגלס איכותיות אשר ספוגות בדבק סיליקט בעל חוזק ייחודי. האינסטלטור מניח את היריעות על פקק אשר מוחדר פנימה לצנרת באמצעות המצלמה הרובוטית. ביכולתה של מצלמה להעביר למפעיל את הנראות של פנים הצנרת.

לכן כאשר המצלמה מגיעה למקום שבו קיים פיצוץ בצנרת, המפעיל עוצר את התנועתיות של המצלמה ומנפח את הפקק הייעודי. פעולה זו מצמידה את הבלון המנופח לחור שקיים בצינור. בשל פעולה זו נוצרת שכבה המזכירה טלאי על דופן הצינור והיא מסוגלת להישאר בנקודה זו פרקי זמן ארוכים ולאטום את הצינור וכך לא יזלגו מים החוצה. בדרך זו תיפסק באופן מידי פעולת הרטבת הקירות הפנימיים.

תיקון צנרת ללא הרס

צוותי אינסטלציה מובילים כמונו אשר נחשפים לשיטות חדשניות לומדים אותן, צועדים עם הקדמה ומצרפים את השימוש במצלמות הללו לטיפול השוטף בבעיות אינסטלציה שונות אצל הלקוחות.

אחת המטרות המרכזיות היא להקל על הלקוחות שחוששים מהבלגן ומהלכלוך הרב שיוצרות העבודות השונות אשר קשורות בטיפול בצנרת שיש בה פיצוץ. עד עתה דבר הצריך הריסה של חלק מהקיר, תיקון הצנרת ולאחר מכן בניה מחדש של הקיר שנהרס. כעת כל השלבים הללו מיותרים והביצוע עבר לשיטות המתקדמות.

קרדיט – עדינה אקוקה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה