יועץ איטום - איך לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר?



נזילה בחודשי החורף היא תופעה נפוצה מאוד. אם הייתה לכם נזילה בבית בחודשי החורף, הדבר הראשון שבוודאי עשיתם הוא לחפש אחר קבלן איטום מקצועי ומנוסה אשר יגיע אליכם לצורך תיקון הנזילה כמה שיותר מהר.

Pixabay

כאשר חיפשתם קבלן איטום או יועץ איטום, בוודאי שמתם לב כי ישנן לא מעט חברות או אנשי מקצוע אשר מציעים את שירותיהם בתחום זה ועל כן, חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור את יועץ האיטום בצורה הטובה ביותר על מנת שהעבודה שהוא יבצע תהיה יעילה ואיכותית וכמובן, תענה על המטרה שלשמה הזמנתם את קבלן או יועץ האיטום. במאמר הבא תקבלו כמה קריטריונים שיסייעו לכם לבחור יועץ איטום.

פרמטרים לבחירת יועץ איטום

הנה כמה פרמטרים שעליכם לבחון טרם אתם בוחרים יועץ איטום:

ראשית כל, חשוב מאוד לברר כי היועץ אשר אתם רוצים להזמין הוא קבלן מורשה ובעל רישיון מתאים ובתוקף. ניתן בקלות למצוא את רשמת הקבלנים המורשים לאיטום מבנים באתר של משרד הבינוי והשיכון. בנוסף לכך צריך להיות לו היתרים מתאימים לביצוע העבודה לרבות היתר בנייה בגובה. חשוב מאוד שלא לבחור בקבלן טרם ראיתם את הרישיונות שלו.

שנית, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע אשר קיבל רק ביקורות טובות, שיש לו מוניטין טוב וכן חשוב מאוד שתקבלו עליו המלצות מקרובים, בני משפחה, שכנים ועוד, כך תוכלו להפחית את הסיכויים להעסקת קבלן שיעשה לכם בעיות כספיות או מקצועיות.

שלישית, חשוב מאוד קבלן אשר מציע לכם הצעת מחיר כוללת על העבודה שלו. הצעת המחיר צריכה לכלול הן את האביזרים שהוא ישתמש בהם, החומרים, מחיר הביקור והעבודה. כמו כן, יש לבחור בקבלן אשר מציע אחראיות על העבודה שהוא מבצע. חשוב לברר מהו זמן האחראיות שהקבלן מציע. עליכם לדעת כי לעיתים המחיר שהוצע בתחילת העבודה לא יהיה המחיר אשר תשלמו בסופו כי לפעמים מתעוררות בעיות שונות במהלך העבודה עצמה שלא היה ניתן לצפות מראש. יחד עם זאת, עליכם לבחור בקבלן אמין שלא ימציא בעיות שונות רק בכדי לדרוש מכם מחיר גבוה יותר, אלא ידרוש מכם מחיר בהתאם לעבודה.

בשל המגוון הרחב של שיטות האיטום כיום, מומלץ לבחור בעל מקצוע המתמחה בתחום האיטום הדרוש לכם באופן ספציפי. חשוב שתבדקו מראש מהי שיטת האיטום המומלצת עבור סוג הגג שלכם ובהתאם לכך לבחור מומחה המתאים לכם.

פרמטר נוסף שעליכם לשים עליו דגש טרם אתם בוחרים מומחה איטום הוא לבחור קבלן אשר משתמש בציוד ובטכניקות מתקדמות מאוד וכן בחומרים ייעודים ואיכותיים אשר מאושרים על פי תו תקן.

רק לאחר שאתם בוחנים את כל הפרמטרים המדוברים, תוכלו לבחור יועץ איטום שיסייע לכם לבצע את עבודת האיטום בצורה המקצועית, המדויקת והאיכותית ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה