יום לימודים, יום עבודה – על עבודות לסטודנטים



רובנו רוצים לחיות את החלום, ולצאת ליום לימודים באוניברסיטה בלי הצורך לממן את עצמנו בזמן הלימודים. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד ומרבית הסטודנטים צריכים לשלב בצורה חכמה בין לימודים למשרה חלקית או מלאה. למרבה המזל ישנן מגוון עבודות שמתאימות בדיוק לשעות הפנאי ומסוגלות להכניס שכר נאה וחלקן אפילו משולבות במלגת לימודים. אספנו עבורכם כמה מהן.

pexels

מלצרות: ברירת המחדל

המשרה שהפכה להיות כמעט שם נרדף לסטודנטים הלומדים תואר ראשון. היא מציעה עבודה בשעות גמישות, טיפים שמגדילים את המשכורת בצורה משמעותית וסביבת עבודה צעירה ודינמית. כיום, כאשר כמעט בכל רחוב תמצאו מסעדה או בית קפה כלשהו קל מאד למצוא עבודה בתחום. אם אתם לא רוצים לשרת לקוחות אתם יכולים גם למצוא משרות נוספות במסעדה כמו עוזר טבח או שוטף כלים.

מצטרפים לנהגי התחבורה הציבורית

פוגשים בכל יום את הנהג של האוטובוס בדרך? אם יש לכם רישיון נהיגה בתוקף אתם יכולים להצטרף לצוות של "דן" ולנהוג גם אתם! בתקופה הזו החברה מגייסת נהגים חדשים עם ניסיון על הכביש, לחצי משרה בהיקף של 85 שעות חודשיות. והדובדבן שבקצפת? החברה תעניק לכם גם מלגת לימודים לשלוש שנים בסכום של 33,000 ש"ח. אין יותר טוב מזה! אתם גם יכולים לשלב נסיעות בשעות גמישות בהתאם ללו"ז של התואר, להרוויח סכום כספי שמספיק לשכר דירה (לפי 44 ש"ח לשעה) ולשלם פחות על הלימודים.

תחום התיירות

תחום התיירות גם הוא פתוח בפני הסטודנטים. בתי המלון מעסיקים מגוון רחב של עובדים בחצי משרה החל מפקידי קבלה וכלה בעובדי תחזוקה וניקיון. אתם יכולים לבקש להתאים את שעות העבודה שלכם ללו"ז הלימודים. בתקופות שבהן יש ביקוש רב לעובדים, במיוחד בחודשי הקיץ, תוכלו למצוא את המקום שלכם בבית המלון הקרוב למקום מגוריכם.

מטעיני קורקינטים חשמליים

הידעתם שיש משרה כזו? חברת Bird שמפעילה קורקינטים חשמליים זקוקה למקום שבו תוכל להטעין את האופניים בשעות הלילה כאשר הם אינם בשימוש. הסיבה לכך היא שהרוכבים משתמשים בהם לאורך שעות היום אך אין מי שיטעין אותם לאחר הרכיבה וידאג שהסוללה תהיה מלאה לקראת הרוכב הבא. כמה אפשר להרוויח במשרה הזו? 50 ש"ח לכל קורקינט שאתם מטעינים. כרגע המשרה זמינה לתל־אביבים, ובעתיד הקרוב בוודאי נמצא אותה גם במקומות אחרים. מה צריך כדי להתחיל לעבוד? זמינות חלקית של שעה ביום לאסוף את הקורקינטים ורכב שבו תוכלו לשאת אותם. חשוב לדעת כי לא ניתן לנסוע על הקורקינט כדי להביאו לביתכם.

תמלול

עבודה קלילה נוספת שמאפשרת לכם לעבוד בשעות גמישות מהבית היא עבודת תמלול מקצועית. השכר בתחום זה הוא פר דקה של תמלול בהתאם לאיכות השמע של ההקלטה. אתם יכולים להוריד תוכנות תמלול חינמיות, לשמוע את ההקלטות ולהקליד את הנאמר בהן. זוהי עבודה שמחייבת אתכם בניהול זמן יעיל משום שעליכם לעמוד בתאריכי יעד לחוצים במיוחד. עם זאת, אינכם חייבים להיות זמינים כל השנה ואתם יכולים לבחור לקבל הקלטות לתמלול רק בחודשים שבהם אינכם צריכים להתכונן למבחנים מלחיצים. היתרון הגדול של העבודה הזו הוא שניתן לבצע אותה על המחשב הנייד מכל מקום, גם בהפסקות בין השיעורים.

לסיכום, כפי שאתם יכולים לראות קיימות מגוון משרות שמתאימות ככפפה ליד לסטודנטים. אלה הם רק מקצת מהעיסוקים שבהם אתם יכולים להשתלב, וחלקם מאפשרים לכם זמן פנוי לעסוק ביותר מעבודה אחת. מלבד כל אלה כדאי לבדוק גם במוסד הלימודי שאליו נרשמתם, האם יש משרות אדמיניסטרציה זמינות לסטודנטים שיכולות להוות הכנסה נוספת בשעות גמישות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה