יאכטה מפוארת להשכרה



רבים אוהבים לבלות בים ועושים זאת בדרכים שונות. אחת מהמהנות ביותר היא שייט לסוגיו. יש פעילות ימית על סירות משוטים, מפרשיות קטנות, חסקות, אופנועי ים, סירות מנוע ועוד, יש קרוזים המשלבים נופש וטיולים, וכמובן, שיש שייט על יאכטות שהוא סוג של בילוי פאר אקסלנס. מי שאוהב את העיסוק ביאכטה לומד להשיטה, מקבל רישיונות רוכש אחת ועוסק בזה רבות, לעיתים, העיסוק בכל הנושא הופך לדרך חיים. אחרים יכולים ליהנות משייט עליה בתשלום. חברות בתחום עורכות טיולי שייט על בסיס קבוע וניתן לקבל שירותיהם בכל עת. מרבית הטיולים הללו יוצאי ממעגנים מוסדרים במרכז הארץ.

.

יאכטה לאירועים שונים

יאכטה מפוארת להשכרה מאורגנת היטב לסוגי אירועים שונים. יש עליה סקיפר שהוא, כמובן, המשיט שלה והסמכות העליונה. לצידו אנשי צוות שנועדו לסייע בעת התחלת ההפלגה, העגינה ובכל נושא נדרש. ניתן להכינה לאירוע שיט צנוע ורומנטי של זוג אחד או שניים וניתן לארח בה קבוצת חוגגים המגיעים לאירועים מיוחדים דוגמת: יום נישואין, ימי הולדת עגולים, מסיבת רווקים או רווקות וכיוצא בזה. ניתן לספק ארוחות צנועות, נשנושים, שתייה קרה וחמה ועוד. יש בה מערכת מולטי מדיה  המאפשרת אמירת ברכות, הקרנת קליפים ועוד, ובנוסף, אלמנטים אחרים הנדרשים בכל מסיבת עליזה וחגיגית. ניתן להזמין שירות מקיף הכולל מלצרים ועובדי שירות נוספים. כך שהאפשרויות הן רבות עבור כל אחד.

יאכטות שונות

חברה מקצועית בתחום מציעה יאכטות להשכרה בגדלים ואורכים שונים כולל כאלו היכולות להכיל מספר רב של נוסעים. ניתן לבצע את ההפלגות בשעות הבוקר המוקדמות, באמצע היום, אחרי הצהריים - ערב עם תזמון לשקיעה, לבקש הפלגת לילה אל מול האורות הנוצצים על החוף. ניתן להזמין למשך זמן קצר של מספר שעות או ארוך יותר. כל שעה משעות היום מזמנת חוויה אחרת. בימים בהם הים רגוע יכולה  היאכטה לעגון בלב ים והאורחים יכולים לרדת ממנה ולהשתכשך במים. ניתן סתם לשבת ולצפות בשחפים ועופות ים אחרים, בגלים הנחתכים על ידי החרטום ולהקשיב לשקט של הים. כאשר עושים זאת בחברותא אוהבת של בן זוג עם כוס יין אזי החוויה הופכת לחושנית התורמת ליחסים בין בני הזוג.

תנאי הפלגה מתאימים

ההפלגה הינה בטוחה ונעשית על פי כל הכללים והחוקים המוכתבים על ידי משרד התחבורה. סקיפר לא יצא להפלגה בים סוער בו קיימת סכנה. הוא ימליץ גם לא לצאת בים גלי כי במצב כזה יסבלו הנוסעים אשר אינם רגילים לשוט בים. ים רגוע הוא אולטימטיבי לבילוי נעים, וטוב וכדאי לבדוק מראש את תנאי מזג האוויר ליום המוזמן. כאשר כל התנאים אידיאליים, אזי החוויה הופכת לרב חושית נהדרת ותורמת מאוד לשקט הנפשי של החווים אותה. לים יש השפעה מהפנטת על כל מי שבא במגע אתו ושייט כזה יספק את הריגושים המתאימים.

תכנון השייט

יש לתכנן היטב את כל הנושא. אם מדובר על שייט כייפי בחברה מצומצמת אזי אין צורך בהכנות מרובות. כל מה שיש לעשות זה לקבוע מועד מוסכם, להגיע למעגן, לעלות על היאכטה, להפליג, ליהנות ולרדת מאושרים. אירוע מיוחד הינו אופרה אחרת, וכאן יש לעשות הכנות כמו לכל אירוע מושקע בהבדל אחד חשוב. כאן הוא נעשה על הים, ולכן, מומלץ להזמין די זמן מראש על מנת שהחברה תוכל לשריין את היאכטה הנדרשת ולארגן את כל הפרוצדורה שמסביב. אירוע מתוכנן היטב יעבור בצורה חלקה עם שפע של חוויות מהנות. מומלץ להזמין שייט מחברה בעלת מוניטין בתחום.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה