יאכטה מפוארת ומטוס פרטי – כמה עולה התענוג והאם זכייה בכסף יכולה לממן לי את זה?



תראו לנו אחד שלא חולם על החיים הטובים באלפיון העליון – אוכל טוב, מסיבות, שייט ביאכטה מפוארת וביקורים בכל העולם במטוס הפרטי שלכם.

Pixabay

רצה הגורל ועשיתם זאת – זכיתם בסכום כסף מרשים שיכול לשנות את חייכם מקצה לקצה, מה תעשו עם הכסף? האם זכייה בסכום כסף או אקזיט מתוקשר תוכל לממן את הפנטזיות הגדולות באמת?

יאכטה מפוארת ומטוס פרטי הם ללא ספק סממני השתייכות למעמד גבוה, סממנים שכל אחד מאיתנו היה רוצה שיהיו לו, וזאת עוד לפני שציינו את כל הנוחות, ההנאה והאפשרויות שהם פותחים בפניכם. האם מדובר בפנטזיה שיכולה להפוך למציאות או שזוהי רק הרפתקה פזיזה שתסכן את כל הכסף שהרווחתם?

כמה יעלה לכם מטוס פרטי?

בעלות על מטוס פרטי היא לא עניין מופרך. עשירים ועשירות מכל רחבי העולם מגיעים לכל מקום בעולם בכל עת שירצו באמצעות המטוס הפרטי שלהם, האם גם אתם יכולים? על מנת לממן רכישה ואחזקה של מטוס פרטי, הזכייה שלכם צריכה להיות זכייה בסכום כסף גדול מאוד. מאוד.

רכישה של מטוס מנהלים פרטי היא עניין של עשרות מליוני דולרים, בהתאם לסוג המטוס, גודלו ומידת הפאר שלו. אך ההוצאה הכספית על מטוס פרטי לא נגמרת בסכום הרכישה בלבד, כיוון שעליכם גם לשלם על מקום חנייה למטוס לאורך השנה, על ביטוח, ובכל טיסה מחדש לשלם על דלק, על הטייסים, על צוות התיאום וההוצאה לפועל של הטיסה וכדומה.

אם אתם רוצים ליהנות מתחושת הטיסה במטוס פרטי אבל לא רוצים להוציא על התענוג את כל הסכום בו זכיתם, תוכלו לשכור מטוס פרטי פר טיסה או לחכור מטוס.

שכירת מטוס פרטי לטיסה בודדת תעלה כמה אלפי דולרים לכל שעת טיסה, ואילו חכירה של מטוס לתקופה מסוימת עשויה להסתכם במליוני דולרים בודדים.

האם זכייה בסכום כסף תוכל להפוך אתכם לבעליה המאושרים של יאכטה מפוארת?

בניגוד למטוס פרטי, יאכטה מפוארת יכולה להיות שלכם בעבור הרבה פחות כסף. גם כאן יש פערים בין המחירים של יאכטות שונות בהתאם למידת הפאר שלהן – מחיר של יאכטה מפוארת באופן ממוצע יעמוד על כ-200 אלף דולר, אך ישנן גם יאכטות פאר ענקיות עם מספר חדרי שינה, סלון ומטבח שמחירן יכול להגיע למליוני דולרים, וגם יאכטות פשוטות הרבה יותר שיעלו עשרות אלפי דולרים בלבד

בניגוד לרשיון טיסה, אותו קצת מסובך יותר להוציא, כל אחד יכול לעשות קורס סקיפרים כדי להשיט את היאכטה בעצמו, כאשר כדי להשיט נוסעים נוספים ולהוציא את היאכטה מגבולות ישראל יש להמשיך לקורסים מתקדמים יותר.

באופן כללי, זכייה בסכום כסף יכולה לאפשר לכם לשלם על הקורסים הנדרשים להוצאת רישיון ליאכטה, שיעלה כעשרת אלפים שקלים, ויש להוסיף לכך גם את עלות הביטוח, התשלום השוטף על עגינת היאכטה ועוד, שעשויים להגיע לכעשרה אחוזים ממחיר היאכטה בשנה.

אז גם אם זכיתם בסכום צנוע יותר ומטוס פרטי לא בא בחשבון, יאטכה יכולה בהחלט להיות אמצעי התחבורה החדש, המרשים והיוקרתי שלכם. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה