טרה נוסטרה – סוויטות בוטיק בחד נס



אתם מוזמנים להכיר את הנופש הבא שלכם ברמת הגולן, יישוב חד נס. אנחנו רוצים שתכירו את המתחם הנקרא טרה נוסטרה, שהוא למעשה מתחם של סוויטות בוטיק עם ג'קוזי פרטי בכל סוויטה וצימר. נופש מושלם מתחיל כאן, נמשך עם בקבוק יין ומסתיים עם חיוך מתוח בין האוזניים.

תמונה: רוני רייזנר

אחד המתחמים המומלצים יותר עבור זוגות ומשפחות, הוא המתחם היושב לו ביישוב קטן ופנינתי ברמת הגולן. יישוב חד נס הוא אחד מיישובי הבוטיק הכי כפריים ויוקרתיים במזרח התיכון. בתוך היישוב, שהוא פנינה כפרית ברמת הגולן, ממוקם לו המתחם המושלם, טרה נוסטרה, ( 054-700-0427 ) שכולל בתוכו לא פחות מאשר 3 סוויטות יוקרתיות ובוטיק.  בואו נכיר אותן מבפנים, מסביב ומבחוץ.

כשהסופ"ש ממתיק עם נופש בוטיק בסוויטות יוקרה 

מחפשים אחר נופש למשפחות ברמת הגולן? אולי נופש זוגי עם ג'קוזי פרטי בקרבת הכנרת? בין אם ככה או כך, אנחנו רוצים להזמין אתכם להתפנק ולהתענג במתחם שכולל לטרה 3 סוויטות (למשפחות וזוגות), כאשר ל-2 מהן יש סאונה פרטית. ואם כבר סאונה פרטית, אנחנו בהחלט נמליץ לכם גם על טיפולי ספא (חלקם בהזמנה מראש ובתוספת תשלום).

בכל הסוויטות במתחם טרה נוסטרה יש ג'קוזי פרטי לשימושכם 7\24. או במילים אחרות, אל תתנו לג'קוזי להפסיק לבעבע במשך כל הסופ"ש שלכם. בנוסף לג'קוזי בכל סוויטת בוטיק, יש לכם גם בריכה אחת משותפת ל-3 הסוויטות. כמובן, הבריכה עוברת חיטוי וניקוי תמידיים. היא מחוממת ומקורה, ככה שהיא מתאימה בדיוק לימי החורף הקרים והרומנטיים במיוחד. ומה באזור של טרה נוסטרה, מה נמצא שם?

מה באזור טרה נוסטרה וגם: למי מתאים המתחם בעיקר?

מתחם טרה נוסטרה כולל בתוכו את כל הרומנטיקה במיטבה, את כל השלווה והפסטוראליות שלשמה התכנסנו כאן. באזור רמת הגולן תקבלו את הנופים המדהימים ביותר, שיזרקו אתכם אל עולם האגדות. וכשאתם מרגישים שהכול מסביבכם אגדתי, זה הזמן המושלם להציע נישואין.

אם כך, מתחם טרה נוסטרה מתאים מאוד למשפחות ולזוגות שמחפשים אחר צימר בוטיק בצפון. יחד עם זאת, הוא מתאים עבור הצעות נישואין, ימי הולדת, ירחי דבש ואירועים מיוחדים אחרים. חזי, בעל הצימרים, הוא מעצב ועל פי בקשה, הוא יעצב את הצימר לכל מטרה ואירוע.

כל הפינוק והאפשרויות בהזמנה מראש ובתוספת תשלום

מעבר לסוויטות מפנקות, שלכל אחת פרטיות מוחלטת, במתחם טרה נוסטרה יש גם דילים מורחבים ומעניינים בהחלט. יש לכם את האפשרות של צימר לזוג עם עיסוי, צימרים למשפחה עם טיפולי ספא, סוויטות בוטיק עם ארוחת שף ועוד.

המתחם ממוקם ביישוב חד נס, בקרבה לחוף הצפוני של הכנרת, שם אתם תמצאו שלל פעילויות עבור זוגות ומשפחות. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות באזור הכנרת, מומלץ להתייעץ עמנו ואנחנו נכוון אתכם אל הפעילויות הכי כיפיות ומומלצות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה