טקסטיל לבית – כך תכניסו צבע ותעניקו תחושה חמימה לדירה



אין צורך להוציא סכומי כסף גדולים, בכדי לעצב את הבית בסגנון ייחודי ואטרקטיבי.
שימוש מושכל ויצירתי בטקסטיל לבית, יאפשר לכם קבלת תוצאה מרהיבה ומרשימה וזאת, מבלי שתצטרכו לצאת עם חורים בכיסים.

יחצ

כאשר מדברים על "טקסטיל לבית" מתכוונים לשורה ארוכה של אביזרים ובין היתר: שטיחים, כריות, וילונות, מפות, שמיכות, סט מצעים, מגבות ועוד.. כאשר, לכל אחד מהאביזרים המדוברים יכולה להיות השפעה רבה על עיצוב אותו החדר והחלל. כיום, כל מי שתר אחר מוצרי טקסטיל לבית, עתיד לגלות היצע מגוון במיוחד של אפשרויות ועיצובים, אשר נבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: צבעים, הדפסים, סוגי בדים, טקסטורות ועוד.. בכדי שהתוצאה המתקבלת תהיה לא פחות ממושלמת, ההמלצה היא להקפיד ולבחור בתבונה את כל אחד ממוצרי הטקסטיל וכמובן, גם לוודא שכל המוצרים הנבחרים משתלבים אלו באלו בצורה הרמונית ויפה.

איך לבחור מוצרי טקסטיל?
ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירת מוצרי הטקסטיל אשר ישתלבו בהרמוניה עם הסגנון העיצובי בחללים השונים ואף ישדרגו אותו. בין אותם הפרמטרים:

  • הגדרה של הסגנון העיצובי – ההמלצה היא לבחור ולהגדיר את הסגנון העיצובי המבוקש וכמובן, לערוך היכרות עם העקרונות והמאפיינים של הסגנון הנבחר. בשלב הבא, אפשר לבחור מוצרי טקסטיל מאותם הסוגים, הצבעים וההדפסים אשר מתכתבים עם הסגנון הנבחר.
  • הבנת הדרישות והצרכים – למוצרי טקסטיל יש גם חשיבות פונקציונאלית – לדוגמא, תפקידם של ווילונות הוא לאפשר שליטה על כניסת אור השמש לחללי הבית השונים. כחלק מכך, לפני שבוחרים מוצרי טקסטיל, ההמלצה היא להבין את הצרכים ואף להכין רשימה מסודרת של מוצרי טקסטיל להם אנו זקוקים.
  • הגדרת צרכים- עיצוב או פרקטיקה ? וילון יכול לעשות יותר מרק אור\חושך ויכול להגדיר את החלל ולהעניק עומק תחושה של חלל גדול יותר אם מכסים היטב את פתחי האור, וילון קצר גובה 160 ס"מ מיועד לחלון חדר ואילו וילון גבוה (250 ס"מ) מיועד לפתחים גדולים כגון ויטרינות, שימוש בווילון ארוך וגבוה מהתקרה- מעניק תחושה של עומק וחלל גדול יותר.
  • דגש על האיכות – בהליך בחירת מוצרי טקסטיל ההמלצה היא לשים דגש על איכות המוצרים. האיכות באה לידי ביטוי בפרמטרים כמו: סוג הבד, הגימור, רמת התפירה ועוד..
  • טעם אישי – היצע ההדפסים, הצבעים והעיצובים של מוצרי טקסטיל הוא רחב ומאפשר לכל אחד לבחור מתוכו את אותם האלמנטים אשר עונים על הטעם האישי. ההמלצה היא כמובן להיחשף לכמה שיותר אפשרויות, על מנת לבצע בסופו של דבר את הבחירה המיטבית.
  • שדרוג סלון - באמצעות שטיח שיכניס צבע / חום או לחילופין פוף וכריות נוי, אפשר לשדרג את הסלון ללא היכר – גם בתקציב נמוך.
  • שדרוג חדר השינה - באמצעות כיסוי מיטה / וילון / כריות נוי או כרית ארוכה לכל רוחב המיטה או שטיחונים לצד מיטה ניתן לבחור צבעים חמים או לחילופין צבעים בהירים וטבעיים שמשרים תחושת רוגע.
  • שדרוג האמבט, ניתן להכניס שטיחון אמבט, וילון אמבטיה צבעוני או לבן נקי לתחושת רוגע וניקיון, וכמו כן, גם ימנע מהתזת מים והחלקה.
  • תקציב – בסופו של דבר, שימוש נרחב במוצרי טקסטיל לעיצוב הבית מהווה כדרך הנחשבת לזולה יחסית להשגת המטרה. יחד עם זאת, טווח המחירים של מוצרי טקסטיל הינו רחב במיוחד ומושפע משורה ארוכה של פרמטרים. ההמלצה היא לאסוף תחילה מידע לגבי העלויות והאפשרויות ובשלב הבא, להכין את התקציב אשר יוקצה עבור המטרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה