טיקטוק תגביל את זמן השימוש של ילדים ובני נוער



אפליקציית טיקטוק (TikTok) משיקה פיצ’ר ניהול זמן חדש לילדים ובני נוער בני פחות מ-18, הכוללת הגבלה של 60 דקות זמן מסך ביום לשימוש בטיקטוק כברירת מחדל’ עם אפשרות להסרה והתאמה על ידי המשתמש במידת הצורך.

טיק טוק

בניסיון להקטין את השימוש הממושך של בני נוער ברשת החברתית, אפליקציית טיקטוק בחרה לבצע צעד קיצוני בשונה משאר האפלקציות ולהפעיל מגבלת צפיה יומית של שעה בחשבונות ילדים ונוער בני פחות מ-18.

עם זאת, לא מדובר בפתרון חד צדדי, ומשתמשים שירצו לעקוף את מגבלת הצפיה היומית יוכלו לעשות זאת באמצעות קוד יעודי שהוגדר מראש.

יחד עם הגבלת הצפיה, טיקטוק מרחיבה את “בקרת ההורים” (Family Pairing), המאפשרת להורים לנהל את חשבונות הילדים עם אפשרויות חדשות כמו מגבלת זמן צפיה יומית, השתקת התראות ועוד. 

יחד עם מגבלת הצפיה היומית לבני פחות מ-18 באופן אוטומטי, טיקטוק מרחיבה את היצע הפיצ’רים המובנים במערכת בקרת ההורים של החברה עם 3 פיצרים חדשים:

הגבלת זמן מסך יומית – הורים יכולים להתאים באופן אישי את מגבלת זמן המסך היומית לילדיהם.

לוח בקרת זמן מסך – תצוגת מידע להורים על הזמן בו בני הנוער מבלים באפליקציה, מספר הפעמים בה היא נפתחה ומידע נוסף.

השתקת התראות – מתן אפשרות להורים להגדיר השתקת התראות מהאפליקציה, כאשר חשבונות של ילדים בני 13-15 יפסיקו לקבל התראות קופצות מהשעה 21:10 ואילו בני 16-17 מהשעה 22:00.

אפשרות הגבלת זמן המסך תגיע בהמשך גם לכלל משתמשי טיקטוק, שיוכלו להגדיר לעצמם מגבלת זמן מסך יומית ולקבוע זמנים להשתקת התראות, דבר שיאפשר למשתמשים לקחת הפסקה ולהתרחק מהרשת החברתית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה