טיפים לעיצוב חדרי ילדים



יש משהו כל כך מהנה בעיצוב חדר הילדים. לפתע, ישנו חלל בבית שאפשר 'להשתגע' בו, לזרוק אליו צבעים ואלמנטים מגניבים וחמודים שלא יכולתם לשלב בשום חדר אחר בבית. זה הרגע להגשים חלומות, אבל גם להתחשב בילדים תוך כדי שעושים זאת, וגם בעצמכם כמובן. הרי הדבר האחרון שתרצו יהיה לעצב את החדר מחדש כל כמה שנים, ולבזבז עוד זמן וכסף. אצל רהיטי סגל תמצאו שפע של רעיונות לעיצוב חדרי הילדים, עם ריהוט על-זמני שישמש אתכם למשך תקופה ארוכה.

רהיטי סגל

לגדול עם רהיטי סגל

האלמנט "הטריקי" ביותר בעיצוב חדרים לילדים, טמון בעובדה שהם גדלים כל כך מהר בשנים הראשונות, כך שיש צורך להחליף מיטה, ארון, שידה ועוד, מידי תקופה. רהיטי סגל אספו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לעצב לא רק מרשים, אלא גם יעיל יותר:

  • ריהוט תואם התפתחות – כאמור, כאשר מעצבים חדר ילדים יש לתכנן גם שנים קדימה. איש אינו מעוניין לעצב את החדר מחדש בכל שנה שנתיים, ולכן יש להתאים פריטים תואמי צרכים והתפתחות. הרי יש הבדל עצום בין שולחן כתיבה לילדים בגן למשל, ובין שולחן כתיבה לתלמידים בבית הספר.
  • פלטת צבעים הרמונית – כל כך ללכת לאיבוד בין יותר מידי צבעים, הרי יש לחדרי ילדים פוטנציאל עצום. עם זאת, אנחנו לא רוצים להרחיק לכת ולהגזים. לכן, כדאי לזכור שהמטרה היא לא להעמיס על החדר, אלא להישאר בגבולות הטעם הטוב ועדיין להצליח להכניס צבע וחיים לחדר. כך, ניתן לבחור בצבעים ניטרליים ואף פסטלים כגון אפרסק, ירוק מנטה ועוד. ניתן גם לבחור לקשט רק קיר אחד – לצבוע אותו בצבע אחיד, להוסיף ציורי קיר מיוחדים או להדביק טפט מיוחד. ככל שהאלמנטים שייבחרו יהיו ברי החלפה, כך יהיה לכם קל להמשיך לתכנן בעתיד.
  • אחסון – ילדים משמעותם, דברים. הרבה דברים. בגדים לכל עונה, צעצועים, ספרים ועוד רבים ונפלאים. כלומר, באופן טבעי אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב חדר הילדים הוא כמובן, נושא האחסון. כוורות, קופסאות, פתרונות אחסון מתקדמים כגון אלו של רהיטי סגל – כל אלו יאפשרו לכם לשמור על המרחב נקי ומסודר, גם אם אוסף הצעצועים רק הולך וגדל. זה לא אומר שהחדר יתמלא לפתע במגירות וקופסאות, אלא שכיום ישנם פתרונות אחסון הנטמעים בחלל ואינם מורגשים כלל.

חדר מהחלומות – כמו שמגיע להם

כל מה שאנחנו רוצים, זה להעניק לילדים שלנו את הכי טוב שאפשר. בתור התחלה, נרצה ליצור עבורם חדרים מעוצבים, נפלאים ומשמחים. כעת כשאתם יודעים כיצד לעשות זאת מבלי לשבור את הראש ואת הכיס, כל שנותר זה רק להגיע אל רהיטי סגל ולבחור את הריהוט המושלם שילווה את הילדים בתהליך צמיחה וגדילה נכון ומדויק יותר. ואתם? אתם תתגאו בעצמכם על החדר המושלם שעיצבתם בעצמכם!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה