טיפים להזמנת גוזם עצים בראשון לציון



למרות שעצים גדלים באופן טבעי למדי גם ללא גיזום, תחזוקת נוף שגרתית מאפשרת לעצים שלכם למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם ולצמוח באופן טוב יותר. גיזום עצים תורם לבריאות של העץ כשהוא מתמקד בהסרת ענפים חולים, יבשים או ענפים צפופים שפוגעים זה בזה, ובעיקר הגיזום הופך את העץ לבריא ויפה הרבה יותר.

CANVA

מתי הזמן הנכון לגזום עץ?

ענפים חולים או מתים אפשר לגזום לאורך כל השנה, ובכל זאת עדיף לגזום את מרבית העצים מאמצע ועד סוף החורף. גיזום עצים בזמן תרדמת החורף מעודד צמיחה חדשה ברגע שמזג האוויר בחוץ יתחיל להתחמם. כמו כן, בעצים נשירים אין עלים בתקופה הזאת ולכן הגיזום עשוי להיות קל יותר.

חשוב לציין שאף על פי כן, צריך לבדוק את המועד המתאים ביותר לגיזום לכל זן של עץ מפני שהעונות עשויות להשתנות ולעתים קרובות יש לזה משמעות מאוד גבוהה.

אפשר לומר שככל שתקפידו לבצע גיזום באופן קבוע ובמועדים הנכונים, כך תוכלו להפחית את כמות התחזוקה השוטפת והעץ שלכם יגדל להיות חזק ויפה.

הזמנת גוזם עצים בראשון לציון - למה לשים לב?

הזמנת גוזם עצים בראשון לציון יכולה להרגיש כמו משימה מעט מאתגרת ויש כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון על מנת שהגיזום יהיה איכותי ומשביע רצון מצד אחד אך שהמחיר אינו יהיה יקר מצד שני.

  • קבלו המלצות מאנשים שאתם מכירים – אם אתם גרים בראשון לציון סביר להניח שיש לכם שכנים. שאלו אותם את מי שכרו כדי לגזום את העצים שלהם. פרסום מפה לאוזן יכול להיות יעיל במיוחד ואחת הדרכים למצוא גוזם מומלץ היא לקבל המלצות מאלה שכבר שכרו את שירותיו והיו מרוצים מהתוצאה.
  • השוו בין הצעות מחיר – קבלו לפחות שלוש הצעות מחיר של גוזמים מומלצים ואף פעם אל תבחרו באופן אוטומטי בדוזם הראשון שאתם מוצאים. השוואת מחירים יכולה לעזור לכם להעריך ולהבין את המחירים המקובלים עבור אותה עבודה ולבחור בגוזם שמספק את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. עם שלוש הצעות מחיר לפחות תוכלו להגיע להחלטה מושכלת.
  • מנגד, אל תתבססו רק על המחיר – המחיר הוא פרמטר חשוב אך לא צריך להיות המרכזי. חברות שונות מבססות את המחירים שלהן על דברים שונים ויש עוד כמה קריטריונים לא פחות חשובים מהמחיר. בקשו הצעת מחיר מפורטת בכתב, כך תוכלו לדעת בדיוק מה המחיר כולל ולהבין טוב יותר על מה אתם משלמים.
  • גוזם עם הסמכה וניסיון – הקפידו לבחור בגוזם עצים מוסמך ולא סתם בכל אדם עם מסור. כאשר אתם מעוניינים בשירות מקצועי ואיכותי ותוצאות שיהיו מיטביות עבורכם ועבור העצים שאתם גוזמים, עליכם לוודא שאנשי המקצוע שתבחרו הקדישו את זמנם כדי לקבל הסמכה, שהם לוקחים ברצינות את העבודה ולא פחות חשוב – יודעים מה הם עושים. גוזם מורשה יהיה מי שמחזיק בתעודה שמעידה על כך.
  • ביטוח – כשמזמינים אנשי מקצוע עם ציוד לגיזום עצים כמו מסורים, ציוד טיפוס וכדומה, עליכם להיות בטוחים שהם מבוטחים ומוגנים. כמו כן, הצוות שמגיע צריך לעבוד עם ציוד בטיחות, להתנהל בצורה תקנית ובכפוף להוראות הבטיחות, ולהחזיק בכל האישורים הנדרשים (בין היתר לעבודות גובה ולהפעלת מנוף), כך שלכם יהיה את מרב השקט הנפשי.

ולסיום, לפני שאתם שוכרים חברה לגיזום בראשון לציון, עליכם לוודא שהיא נותנת תשובות לכל השאלות שלכם, שיש לה הסמכה ואת כל האישורים הנחוצים, שהיא עובדת עם צוות מנוסה וציוד מקצועי ויכולה לספק לכם את המענה איכותי ומקצועי. כמו כן אל תשכחו להשוות הצעות מחיר ולהבין מה כל אחת כוללת על מנת שניתן יהיה לשכלל את כל ההצעות ולהגיע אל הבחירה הטובה ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה