טיפים להובלת דירה בראשון לציון



ישנם אנשים מסוימים כמו סטודנטים או רווקים, אשר מחליפים דירה בכל שנה שנתיים וזאת, בשל אורח החיים הדינאמי שהם מנהלים כגון מעבר עבודה למשרדים הנמצאים בעיר אחרת, סטודנטים שהתקבלו ללמוד באוניברסיטה אחרת שאינה נמצאת בעיר שבה הם מתגוררים כעת כמו למשל ראשון לציון ועוד. אלה הם האנשים שמורגלים בהליך הובלת דירות, הרבה יותר מאשר משפחות שלא עוברות דירה בתדירות גבוהה. שותפים לדירה, רווקים ורווקות, סטודנטים וכדומה, אינם סוחבים עימם חפצים רבים כמו משפחות בעלו ילדים, כאשר כמות החפצים היא גדולה וכן התכולה של חללי הבית או הדירה. למעשה מדובר על פרויקט מורכב ויש לנהל אותו כהלכה על מנת לעבור אותו בשלום.

Pixabay

ראשית, יש לקבוע לוח זמנים, מה שיאפשר התארגנות נוחה ומרווח זמן אשר יתאים לכך.  המועד יהיה על פי סיום השכירות בדירה שממנה מעוניינים לעבור. ראשית, הביאו בחשבון עיכובים במסירה, בזמן השיפוץ, תיקון של דברים בדירה הישנה שממנה עוברים שיש לסדר, ספקים כמו ספקי גז, תקשורת וכדומה, ניקיון הדירה שהתפנתה והכנתה למעבר החדש, חזרה לשגרת העבודה לאחר לקיחת כמה ימי חופש עד להתארגנות בדירה החדשה ועוד.

 

תכננו מראש את מעבר הדירה כאשר תתייעצו עם נציג מחברת ההובלות

אנשים רבים, אינם יודעים כי בעת מעבר דירה בראשון לציון, ישנם רהיטים כבדים שיש להעבירם באמצעות הובלה מיוחדת כמו הובלת מנוף, אשר מאפשרת הבלה זהירה וללא פגיעה בריהוט הכבד, כאשר הריהוט יועבר באמצעות מנוף זרוע, לחלון הסלון שהוא הגדול ביותר מכל מפתחי הבית.

אם החלטתם למשל להזמין רהיט חדש, כדאי כי תחכו להובלה לדירה החדשה, כך שהוא יישמר טוב יותר ולא יעבור פעמיים הובלה, הן מבחינת הבלאי וכן מבחינת חיסכון של הובלה מיותרת. יש למדוד את הריהוט בדירה הקיימת ואת החללים בסלון וחדרי השינה, כך שזו תהיה הזדמנות מצוינת למכור ביד שנייה, רהיטים שאינם מתאימים לדירה החדשה  ולרכוש ריהוט שיתאים לגודל החללים בדירה שאליה תעברו.

 

גם מבחינת מוביל, יש לבחור חברה שמעסיקה מובילים מקצועיים, היות ומה כבר לא נאמר על חברות הובלות שהעסיקה חאפרים, לא ביטחה את תכולת הנכס  והנזקים של הובלה במחיר זול, היו יקרים מאוד. בחרו בקפדנות חברת  הובלות דירה בראשון לציון, במידה ואתם עוברים לעיר זו או ממנה, כאשר הוותק, הצוות של המובילים, השם והמוניטין של החברה, המלצות, רכבי שינוע, זמינות, ביטוח תכולה יהיו הקריטריונים המנחים לבחירה נכונה של מי שיוביל לכם את תכולת דירתכם בבטחה לדירתכם החדשה.

 

מתי מומלץ להזמין חברת הובלות?

אם אתם מעבירים מעט חפצים או חפץ בודד, לא תהיה לכם בעיה למצוא חברת הובלות דירות. אבל אם מדובר על הובלת דירה של משפחה שלימה, כאשר המעבר הוא בקיץ, רוב חבות ההובלות תפוסות בעונה זו וקשה יהיה למצוא לכם חברה אמינה. יש להזמין לפחות חודשיים מראש את חברת ההובלות, על מנת שתהיו בטוחים כי תמצאו חברה אמינה. אחת מחברות ההובלה אשר עובדת בפריסה ארצית היא חברת הובלות מיכאל ובוריס, hovalail.co.il  אשר קיימת כבר משנת 1997 והחברה, מספקת שירותים מקצועיים ויעילים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל הארץ.

החברה מספקת אחריות מלאה על התכולה בזמן ההובלה והיא מחזיקה בצי משוכלל של משאיות הובלה, מנוף להעברת ריהוט או חפץ כבד,וכן, החברה מעניקה שירותים כגון אחסנת תכולה למי שמעוניין לאחסן ריהוט בזמן רילוקיישן או תקופת המתנה עד למעבר לדירה החדשה. החברה מעניקה שירות אדיב ומאפשרת גם הובלות בשעות הערב ובשבתות למי שאין זמן או אינו מעוניין להפסיד ימי עבודה בגלל מעבר לדירה  חדשה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה