טיפים לארגון יום הולדת לילדות



יום ההולדת מתקרב ואתם שוברים את הראש מה לארגן לילדה? את מי להזמין ואיזו פעילות תעניין אותה? כולנו מבינים שהתקופה השתנתה אם פעם הילדים היו מסתפקים בבלון עוגה ושיר ברקע, היום זה כלל לא מספיק. ההורים נדרשים לבצע הפקה רצינית שכוללת שלל פעילויות כיבוד ואפילו קונספט לפי טעמה האישי של הנסיכה. כדי להפוך את החיים לקלים יותר ריכזנו עבורכם טיפים לארגון יום הולדת לילדה.

Shutterstock

מה צריך בשביל יום הולדת עבור ילדות?

נושא - מקובל לערוך יום הולדת בקונספט מסויים. אז אם הילדה אוהבת חדי קרן תוכלו לערוך את המסיבה בסגנון חד קרן. לשם כך ניתן בקלות להשיג כלים חד פעמיים בצבעי פסטל, פוסטר מרשים של חד קרן ובלוני חד קרן. את הילדה תלבישו כמובן בצבעי פסטל עם זר פרחים עשיר לראשה.

כיבוד - אין חגיגה בלי עוגה, אז אם שפר מזלכם ואתם יודעים להכים עוגות ראווה יפות תוכלו להכין עוגה מרשימה שתגנוב את ההצגה. לחילופין, תוכלו בקלות להזמין עוגה מקצועית מאשת מקצוע המתמחה בכך. לעוגה יש לצרף כיבוד. כדוגמת עוגיות חטיפים סנדויצים ופינגר פוד. מומלץ לערוך שולחן בר ועליו לסדר את הכיבוד לצד ערימת צלחות וכלים חד פעמיים כך שכל ילד יבחר לעצמו את מה שהוא אוהב.

מוזיקה - ניתן לערוך בקלות פליליסט מוכן מראש שיופעל ברקע ליצירת אווירה שמחה ומקפיצה. את בחירת השירים מומלץ לבצע עם כלת השמחה כדי שהם יקלעו לטעמה ולטעם חבריה.

מקום - אם יש לכם חצר, או סלון גדול תוכלו לארח בביתכם. מומלץ לפנות פריטי עיצוב יקרים ולהזיז ריהוט כדי לאפשר שטח לריקוד ופעילויות שונות. אם אין לכם בית גדול תוכלו להצטייד ברמקולים ניידים, מחצלות, שולחן מתקפל, כסאות ובלונים ולצאת לפארק השכונתי. יש לשים לב כי המוזיקה מתנגנת בשעות המקובלות ולא בשעות המנוחה.

פעילות - אחרי שהכל מוכן יש לארגן פעילות כדי להעביר את זמן השהייה בכיף. מומלץ לבחור פעילות  שתאפשר לבאי המסיבה לצאת עם מזכרת. כדוגמת יצירות לצביעה והדבקה. יצירות בגבס או בניית מודלים מעץ. 

מתנות - ילדת היום הולדת מקבלת מתנות מחבריה ולכן, מומלץ להכין מראש תיבה שתכיל בתוכה את כל המתנות בצורה מסודרת. ניתן בסיום האירוע לערוך טקס קצר של פתיחת המתנות ולתת תשומת לב לילדים שהשקיעו בהן.

לפני שאתם מתכננים את יום ההולדת, חשוב ליישר קו עם מה שמקובל לעשות בגן או בבית הספר. להתאים את הפעילויות לגיל הילדים כדי שהם יהנו בצורה מקסימלית. ולתכנן אותה כמה ימים מראש כדי לא להגיע בלחץ ליום האירוע. תוכלו להתרשם משלל חומרי יצירה שיתנו לכם השראה לפעילות מעניינת באתר של דניאלי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה