טיפים כדי לעבור מקום ללא לחץ: 6 טריקים לאריזה כשעוברים מקום מאת שניר הובלות



בית חדש מחכה לכם; יום מעבר רשום ביומן שלכם; בחרתם מוביל ורק נטל האריזה נמצא בינכם לפרק חדש בחייכם. לארוז הוא תמיד כזאת טרחה.

freepik

שוקלים לארוז לנסיעת סוף שבוע או לטיול קיץ ומגלים איך אפילו זמן שאמור להיות מלא שמחת ציפיות יכול להיות מלחיץ. אתם לא רוצים להסתכן בלחסור בביגוד מסוים מסט ההלבשה שלכם אז אתם מעמיסים יותר מידיי, או יותר גרוע, אתם שוכחים משהו ואז אתם צריכים לצאת לקנות אחד חדש. תמיד עדיף לקחת את הזמן ולתכנן לפי מה שביומן, נכון? אז זה אותו הדבר לגבי לארוז את הבית שלכם. זאת משימה הרבה יותר מאתגרת מלארוז מזוודה, אבל תדמיינו שאתם מיישמים את אותו ההיגיון של מה נשאר ומה הולך כדי להפוך את אריזתכם ליותר קלה? תהפכו את פחד האריזה שלכם לטיהור אריזה ותתחילו!

כל יום מפציצים אותנו במסרי פרסומות שמייעצים לנו להפשיט את חיינו ולהרגיע. אין דרך יותר טובה כדי ליישם זאת מאשר התחלה חדשה עם מעבר חדש, יחד עם פחות חפצים! פה, שניר הובלות מציעה לכם את צעדים הפשוטים אלה כדי להתחיל:

6 טיפים כדי להפוך את המעבר שלכם לנטול לחץ

  1. תתחילו לארוז איך שיש לכם תאריך ליום המעבר. לסגור כולה כמה קופסאות בדרך כלל יפזר את העבודה לאורך זמן ארוך יותר. אתם תחסכו את הלחץ המטורף של האריזה בדקה התשעים. אתם תקטינו את הסיכון שהחפצים יקבלו נזקים ושלא תמיינו ותסמנו אותם בצורה נאותה. ותורידו לעצמכם לחץ.
  2. תהיו מוכנים עם חבילת קופסאות, ציוד אריזה וכלי אריזה. עם אתם הולכים לאיבוד כשאתם מחפשים לרכוש את כל אלה, שניר הובלות חברת הובלות דירות מוכרת חבילה רחבה של ציוד אריזה.
  3. תוודאו שיש לכם כמה קופסאות ישנות ותיקים כדי לארוז את כל החפצים שאתם רוצים להיפרד מהם, כדי שאלה יוכלו להימסר במהירות לחנות יד שנייה, מחסן מחזור, או שיאספו על ידי שירות איסוף אשפה.
  4. תתחילו עם מקומות האחסון שלכם. כל דבר שלא השתמשתם בו שנה ושאתם לא יכולים לדעת אם תצטרכו אותם שוב, וחפצים שאין להם יותר ערך רגשי, הם הראשונים ללכת. רחוק מהעין, רחוק מהראש! אל תתנו להם לבלגן לכם את הבית החדש.
  5. נעבור עכשיו לחדרים שלא תשתמשו בהם לקראת יום המעבר. תארזו את החפצים המיועדים לעבור לבית החדש שלכם, כשאתם שומרים כל הזמן על הגישה פחות הוא יותר ,וכשאתם שמים בצד את כל הדברים שאתם לא תצטרכו יותר.
  6. הדברים האחרונים שתארזו לפני יום המעבר שלכם יהיו את החפצים היום יומיים השייכים למטבח, חדר שינה וחדר אמבטיה. תנסו לחשוב במה שלא תרצו לצייד את ביתכם החדש, ותשאירו דברים שלא יהיה לכם מקום בשבילם. זה יכול להיות חלק מהטיהור שלכם.

בבוא יום המעבר, אם הייתם חרוצים ויסודיים, יהיה לכם פחות קופסאות לארוז ולפתוח. אתם תרגישו הקלה ופחות מבולגנים בביתכם החדש. ותרגישו נפלא עם לאהוב את כל חפץ שימושי בפרט בבית שלכם. עכשיו, לא נכון שהרעיון של לארוז הפך לקצת פחות מלחיץ? אם לארוז הוא ממש דבר נורא בשבילכם, או שיומנכם העמוס מחזיק אותכם מבוקר עד ליל, תצרו קשר עם המקצוענים של שניר הובלות דירות בתל אביב. אנחנו אורזים גם כן!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה