טיפול במחלות בשיטות טבעיות



בשנים האחרונות הרפואה הטבעית מתפתחת ומאוד נפוצה עבור אוכלוסייה רבה. רבים מעדיפים לבחור בין טיפול טבעי עבור מחלות מאשר טיפול בכדורים. במאמר זה, אנו נברר כיצד ניתן לטפל בצורה טבעית מחלת קרוהן וקוליטיס כיבית ונסביר מהן מחלות אלו.

Pixabay

טיפול בקוליטיס כיבית

קוליטיס כיבית הינה מחלה כרונית, החוזרת כל כמה שבועות, וגורמת לדלקות במעי הגס. מחלה זו מופעיה לרוב לאנשים בני 15 ועד 30. על מנת להבין יותר, ניתן להסביר מהם התסמינים של מחלה זו וכיצד אפשר לבצע טיפול טבעי בקוליטיס:

  • התסמינים הכי בולטים עבור מחלה זו, הינו שלשול כרוני, כאבי בטן ועלייה בחום. בעקבות כאבי הבטן, אפשר לעיתים לחוות רגישות בחלק הימני של הבטן.
  • בנוסף, ירידה במשקל בצורה מהירה ובלתי מוסברת, הינה גם אחד מהתסמינים של מחלת קוליטיס כיבית.
  • מחלה זו יכולה לתת לאדם להרגיש בחילות, מלאות בבטן, צרבות, כאבים וגזים.
  • תסמינים אשר פחות נפוצים אך בהחלט יכולים להופיע בגלל מחלה בקוליטיס הינם כאבי ראש, אנמיה, עייפות כללית, פצעים בפי הטבע ובפה, התנפחות באזור המעי הגס ותיאבון ירוד.

מחלה זו עלולה להשפיע בצורה שלילית על מצב הרוח של החולה, מכוון שהינה כרונית וחוזרת. היא אכן משפיעה לרעה על בריאות גוף האדם. זה למה חשוב לטפל באמצעות צמחים טבעיים על מנת להפחית את התסמינים והכאבים ומנוע ממחלת קוליטיס כיבית לחזור.

טיפול טבעי במחלת קרוהן

מחלת קרוהן פוגעת במערכת העיכול וגורמת לדלקת כרונית בדפנות המעיים. המחלה יכולה להתפתח באזורים הנוגעים את אזור מערכת העיקול, כלומר מהפה ועד פי הטבעת. לרוב, מחלה זו מתחילה בגיל ההתבגרות, אך הינה נפוצה יותר מגיל 8 ועד גיל 25. מחלת קרוהן יכולה להפוך לכרונית, כלומר לחזור מדי פעמים, כל כמה שבועות או חודשים. על מנת להקל על הכאבים והרגשה לא נעימה, ניתן להסביר כיצד מחלת קרוהן טיפול טבעי. טיפול טבעי במחלה זו מתחיל באמצעות צמחים אשר עוזרים למערכת העיקול לתפקד כראוי ולא ולהשפיע על מהעניים. טיפול זה יגרום לתסמינים של המחלה לא לחזור, וכך היא לא תישאר כרונית.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה