טיפולים אסתטיים בראשון לציון – להסרת נקודות חן, נגעי עור, יבלות ועיבוי שפתיים



הכירו את המרפאה המתקדמת בראשון לציון של דוקטור יעקוב ודוקטור אלכסנדר לטיפולים ב: הסרת נקודות חן, הסרת שומות, הסרת יבלות, הסרת צלקות, העלמת סימני מתיחה, טיפול בקונדילומה, עיבוי שפתיים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, טיפול PRP לשיער

התקדמות המחקרים והטכנולוגיה בעולם היופי והאסתטיקה הביאה עמה אינספור טיפולים חדשניים ביניהם: הסרת נקודות חן, הסרת נגעי עור, הסרת צלקות, הסרת יבלות ועוד. לד"ר אלכסנדר מוניטין רב וניסיון רב שנים בטיפולי אסתטיקה ויופי מתקדמים. במרפאת ראשון לציון של ד"ר יעקוב וד"ר אלכסנדר מטפלחים באמצעות טכנולוגית CO2 מבית סינרון קנדלה, המהווה פריצת דרך בעולם טיפולי האסתטיקה באמצעות טכנולוגית לייזר המאפשרת הסרת נגעי עור מסוגים שונים, צלקות, סימני מתיחה ועוד.  אלפי מטופלים מרוצים, כבר נהנים ממראה עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת הודות לטיפול החדשני המאפשר ויסות אורך הגל ומידת החום בהתאמה מדויקת לסוג הנגעים, גודלם ומיקומם לקבלת תוצאות מושלמות. בנוסף, דוקטור אלכסנדר עושה שימוש בשיטת PRP לשיער המעודדת צמיחת שיער מחודשת ומטפל בהצלחה בשקעים מתחת לעיניים ועיבוי שפתיים באמצעות חומרי המילוי הטובים, הבטוחים והאיכותיים בעולם לתוצאות מושלמות של עור חלק, זוהר וצעיר.

הסרת נקודות חן בראשון לציון – ד"ר יעקוב

לד"ר יעקוב ניסיון רב בטיפול באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם. במרפאה בניהולו ניתן למצוא את המילה האחרונה בטיפולי לייזר: טכנולוגית CO2 מבית סינרון קנדלה החדשנית המסירה נקודות חן באמצעות אידוי וייבוש התאים המרכיבים אותה. לאחר מכן, מופיע קילוף ספונטני של שכבת העור העליונה המביא להתחדשות העור באופן טבעי ולתוצאה של מראה עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת הודות להליך ההחלמה הטבעי של הגוף. הטיפול, ללא כאבים ולרוב, די בטיפול אחד על מנת לקבל תוצאות מושלמות.

הסרת נגעי עור בראשון לציון – ד"ר אלכסנדר

אלפי מטופלים מרוצים של ד"ר אלכסנדר, נהנים מעור חלק ואחיד לאחר טיפול הסרת נגעי עור בטכולוגית לייזר מתקדמת מבית סינרון קדנלה המהווה פריצת דרך של ממש בטיפולי לייזר. קרני הלייזר, מייבשות ומאדות את נגעי העור ומביאות להיוצרות גלד בשכבת העור העליונה. כתוצאה מכך, מאותת הגוף לעור להתחיל בתהליך התחדשות טבעי. הטיפול מתבצע ללא הרדמה וללא כאבים. טיפול הסרת נגעי עור בלייזר הוא מדויק ביותר ואינו פוגע בשכבת העור הבריאה. לרוב, די בטיפול אחד בכדי להגיע לתוצאה מושלמת של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת.

הסרת צלקות בלייזר בראשון לציון

מאחורי ד"ר אלכסנדר אלפי מטופלים שהסירו בהצלחה צלקות באמצעות טכנולוגית הלייזר המתקדמת מבית סינרון קנדלה. הטיפול מסייע בטשטוש הרקמה הפגועה באמצעות קרן אור המסירה שכבת עור דקה סביב הצלקת. הטיפול בטכנולוגית הלייזר החדשנית, מחדש את העור וממריץ את קצב ייצור הקולגן והסקרטין באופן טבעי ומהיר. במהלך הטיפול, מתבצעת צריבה מבוקרת ומדויקת של נקודות מיקרוסקופיות על גבי העור. החום החודש לשכבת הדרמיס, מביא להתקלפותה הספונטנית של שכבת העור העליונה וכתוצאה מכך, מתחיל הליך התחדשות של תאי עור וקולגן חדשים. ייצורו המואץ של הקולגן, מביא לסגירת הפצע בסיום התהליך. הטיפול גורם לעור לחדש את עצמו ולייצר שכבת עור חדשה ואחידה. הטיפול בצלקות קלואידיות , מביא למניעת הגירוד המטריד ולשיפור ניכר במראה הצלקת. טכנולוגית הלייזר מאפשרת החלקה של צלקות בולטות מעל פני העור וקבלת מראה אסתטי. הטיפול בטכנולוגית CO2 המתקדמת, על ידי ד"ר אלכסנדר, נחשב למתקדם ביותר מסוגו

העלמת סימני מתיחה בראשון לציון

לד"ר אלכסנדר, ניסיון רב בטיפולי העלמת סימני מתיחה באמצעות טכנולוגית לייזר CO2 המתקדמת מבית סינרון קנדלה. סימני מתיחה הם קווים בצבעי ורדרד אדמדם הנגרמים כתוצאה מהריון או  תהליכי השמנה והרזיה המתרחשים במהירות. עם השנים, מתחלף צבעם של סימני המתיחה והופך לבן או כסוף. סימני מתיחה הנם קרעים פנימיים בשכבת הדרמיס, היא שכבת העור התחתונה הנגרמים כתוצאה מפגיעה בסיבי האלסטין והקולגן. במהלך הטיפול בטכנולוגיה המתקדמת של סינרון קנדלה, חודרות קרני הלייזר אל הקרעים המצויים בעומק העור ומאותתים לגוף כי קיימת פגיעה בעור ועליו להתחיל בהליך ריפוי ובניה של שכבות הקולגן והאלסטין תוך סגירת הקרע הקיים. הטכנולוגיה ממריצה את התהליכים הטבעיים בגוף ומנתבת אותם לצרכי העלמת סימני המתיחה. שיטה זו נחשבת ליעילה ביותר בטיפול בשכבת העור העמוקה. ד"ר אלכסנדר מתאים את הטיפול באופן מדויק למצב סימני המתיחה, גודלם ומיקומם וזאת לצורך קבלת תוצאות מושלמות של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת.

טיפול בקונדילומה בלייזר בראשון לציון

קונדילומה הינן יבלות המופיעות על אברי המין כתוצאה מהידבקות בנגיף ה-HPV. (וירוס הפפילומה האנושי) במרפאתו, מטפל ד"ר אלכסנדר בהצלחה בקונדילומה באמצעות טכנולוגית הלייזר המתקדמת הנחשבת לאפקטיבית והמהירה בעולם לטיפול הסרת יבלות קונדילומה. לטיפול המהיר חשיבות גדולה במניעת התפשטות היבלות ובעצירת ההדבקה. מחקרים מצאו כי כ-90% מגורמי הסיכון למחלות סרטן צוואר הרחם נגרמו כתוצאה מחוסר טיפול מהיר. חשיבות הטיפול המהיר בקונדילומה, מביאה את ד"ר אלכסנדר לאפשר למטופלים לקבוע תור מהיום למחר ואף מהיום להיום וזאת, על מנת להסיר מהר ככל האפשר את הנגעים ולמנוע את התפשטותם ואת המשך ההדבקה. חשוב לדעת, כי טכנולוגית הלייזר, היא היחידה המעודדת את מערכת החיסון לסלק את נגיף ה-HPV במהירות מהגוף.

הסרת יבלות בלייזר בראשון לציון

יבלות ויראליות נגרמות כתוצאה מזיהום הנגרם בשל וירוס הפפילומה. יבלות ויראליות עשויות להוות מטרד אסתטי ולעיתים, הן עלולות להכאיב, להציק, לגרד ולדמם. במיוחד כאשר מדובר על יבלות בכף הרגל. ד"ר אלכסנדר מטפל בהצלחה ביבלות ומסיר אותן באמצעות טכנולוגית CO2 מבית סינרון קנדלה המתקדמת בעולם. זהו הטיפול האופטימלי הן מבחינה אסתטית והן מבחינת היותו המהיר והיעיל ביותר כיום להסרת יבלות. הטיפול בלייזר, מסיר את העור הקשה ביבלת בהדרגתיות עד לחשיפתו של העור הבריא. טכנולוגית הלייזר מבוקרת ומותאמת בדיוק לסוג היבלת, גודלה ומיקומה, עובדה המאפשרת לקבל תוצאות מושלמות של עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת. קרני הלייזר מאפשרות את הסרת היבלת מהשורש ומביאות להחלמת העור בהליך טבעי. הטיפול אינו כואב ואינו דורש זמן החלמה.

דוקטור יעקב

עיבוי שפתיים בראשון לציון

לד"ר אלכסנדר מוניטין רב וניסיון של שנים רבות בתחום הטיפולים האסתטיים. לד"ר אלכסנדר שיטה ייחודית רק לו למילוי שפתיים כשהקו המוביל אותו הוא הענקת מראה טבעי המתאים בצורה מושלמת למבנה ולסימטריה בפנים לקבלת מראה מושלם וטבעי. ד"ר אלכסנדר עושה שימוש בחומרי המילוי האיכותיים, הטובים והבטוחים ביותר בעולם. חומר המילוי הפופולרי והמבוקש ביותר על ידי מטופלות רבות בארץ ובעולם, הוא חומצה היאלרונית המאפשרת קבלת תוצאה מידית של עיצוב ומילוי השפתיים בצורה טבעית. כל החומרים בהם עושה ד"ר אלכסנדר שימוש במרפאה, מאושרים על ידי משרד הבריאות. בפגישת ייעוץ עם ד"ר אלכסנדר, מותאם חומר המילוי האידיאלי ולאחר מכן מתבצעים אלחוש והזרקה של חומר המילוי. לאחר ההזרקה, מתחיל שלב הפיסול והעיצוב עד לקבלת התוצאה המושלמת.

מילוי שקעים מתחת לעיניים בראשון לציון

לד"ר אלכסנדר ניסיון רב בטיפולי מילוי שקעים מתחת לעיניים. מאחוריו מאות מטופלים מרוצים הנהנים ממראה צעיר וזוהר. תוצאות טיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים הן דרמטיות ומצעירות  בצורה משמעותית את מראה הפנים. אזור העור שמתחת לעיניים הוא דק ועני ברקמות שומן ומתחתיו רקמות עשירות בכלי דם. ככל שאנחנו מתבגרים, מאבד העור את האלסטיות שלו וכתוצאה מכך, נוצרים שקעים וקמטים מרובים. גנטיקה או חשיפה מרובה לשמש הן הסיבות העיקריות להיווצרות שקעים מתחת לעיניים. בטיפול מילוי שקעים מתחת לעיניים של ד"ר אלכסנדר, משולבת טכנולוגית הלייזר CO2 מבית סינרון קנדלה עם הזרקת חומרי מילוי מתקדמים, המסייעים לטיפול בשקעים מסביב לעיניים. השילוב בין הטיפולים החדשניים, מביא לתוצאות מושלמות של עור צעיר, מתוח וזוהר ללא שקעים וללא עיגולים שחורים.

טיפול PRP לשיער בראשון לציון

לד"ר אלכסנדר, ניסיון רב בטיפולי PRP  לשיער. הטיפול הוכח במחקרים קליניים כמחזק ומעודד צמיחת שיער ללא התערבות כירורגית. טיפול PRP הוא 100% טבעי והוא נחשב בטוח וללא כל תופעות לוואי. הטיפול מבוסס על דם הנלקח מהמטופל ומושם בצנטריפוגה מיוחדת המאפשרת את הפרדת הפלסמה המועשרת בחומרי גדילה וחלבונים המעודדים וממריצים את צמיחתם של זקיקי השיער. הפלסמה מוזרקת אל ראשו של המטופל במקומות בהם יש צורך לעודד צמיחה. משך הטיפול הוא בין 40-60 דקות וניתן לחזור לשגרה כבר ביום הטיפול. התוצאות ניכרות לעין חודשים ספורים  לאחר הטיפול. הטיפול מוכח כיעיל ביותר ובקרב 90% מהמטופלים מתקבלות תוצאות אפקטיביות של צמיחת שיער משמעותית.

יח"צ

כל טיפולי האסתטיקה והיופי במרפאת ראשון לציון של ד"ר אלכסנדר וד"ר יעקוב

רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מובילה בטיפולי אסתטיקה ויופי מתקדמים. מאחורי הרשת עומד ד"ר אלכסנדר וד"ר יעקוב, המנהלים בהצלחה את מרפאת ראשון לציון. ד"ר אלכסנדר מתמחה בטיפול באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר בעולם ובראשן CO2 מבית סינרון קנדלה. הטכנולוגיות מסירות בהצלחה נקודות חן, שומות, נגעי עור, צלקות, סימני מתיחה ועוד. ד"ר אלכסנדר מביא עמו את המילה האחרונה בטיפולי אסתטיקה ויופי מתקדמים ובהם טיפול עיבוי ועיצוב שפתיים באמצעות חומרי המילוי האיכותיים, הטובים והבטוחים בעולם. מעוניינים בטיפול אסתטי מתקדם עם כל היתרונות? זה הזמן לקבוע פגישה עם ד"ר אלכסנדר ללא התחייבות וללא תשלום ולקבל את כל המידע וההדרכה אודות הטיפולים החדשניים, הבטוחים והאפקטיביים ביותר בעולם.
אם גם אתם מעוניינים בטיפולים אסתטיים מתקדמים במרפאת ראשון לציון הקליקו כאן

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה