טיולים מאורגנים לטנזניה – מוכנים לעוף על העולם?



טיול זו מילה כה קצרה, אך כה משמעותית, והטיול שלכם יכול להיות משהו באמת אחר. מי שמחפש לחגוג את החיים, לגלות את העולם, ולחוות משהו חדש ומרגש, אין כמו טיולים מאורגנים לטנזניה כדי לקחת אתכם יד ביד דרך חוויות חדשות לגמרי. טנזניה היא לא "סתם עוד יעד", והטיול שלכם לא יהיה סתם עוד טיול.

pixabay

טנזניה נושקת לאוקיינוס ההודי, והיא מציעה פיתרון זול למי שמחפש לעשות טיול בלי להתחשבן ולחשוב פעמיים. יש בה לא מעט אתרים תיירותיים מומלצים, ואנו נסקור כמה מהם, רק כדי לתת לכם טעם על קצה הלשון, רגע לפני שאתם נכנסים לעומק.

טיולים מאורגנים לטנזניה:

כל טיול ייקח אתכם לכיוון שלו, כאשר טיולים מאורגנים לטנזניה יכולים להיות גם טיולי ספארי וגם נופש ייחודי, וכוללים, בין היתר. הנה כמה דוגמאות:

  • טיולי ספארי פרימיום – לחיות את השטח לא אומר שצריך לחיות כאילו אתם חיות בר. בטיול ספארי פרימיום אתם נהנים ממפגש ישיר עם הטבע הפראי של טנזניה, הנופים היפים, חיות הבר וכיו"ב, אך בתנאים מעולים, לינה ברמה גבוהה, וכל מה שמגיע לכם בנופש.
  • ספארי בסרנגטי – בוודאי שמעתם את השם הזה בעבר, הסרנגטי, שמורה ייחודית ומפורסמת, עשירה בחיות בר והזדמנויות לראות דברים שלא ראיתם בחיים, אולי רק בטלוויזיה, כולל מפגש עם שבט ציידים שחי את השטח כמו שאתם חיים את העיר
  • הקילימנג’רו – עוד שם מפורסם שבוודאי התגלגל לאוזניים שלכם בעבר, ואפילו אם הוא לא מזכיר לכם דבר, אז דעו לכם שאחד המסלולים הייחודיים הוא הטיפוס לפסגת הקילימנג’רו. למרבית האנשים שיוצאים לשם, זה טיול של פעם בחיים, לכבוש את פסגת ההר הגבוה, ולפגוש בפלאי הטבע הפראי, יערות גשם, קרחונים, טיול ספארי, ועוד.
  • טיול בעונת הנדידה – אפשר להגיע לספארי שהוא חי את היום-יום, ואפשר להגיע כשהכול רוחש תנועה, חי, זז, ובדרך מפה לשם. עונת הנדידה היא תקופה מיוחדת בשנה, בה אפשר לפגוש את החיות בתנועה מתמדת, יותר חיות, ביותר מקומות, עם יותר פעילות, וזה פשוט מהפנט, ממש כמו המפגש עם שבט המסאי.

למה לצפות?

בגדול, צפו לטוב ביותר, ואז תופתעו עוד יותר לטובה. טיולים מאורגנים לטנזניה כוללים שירות מלא וכולל, מה שאומר שאתם בעטיפה מלאה שלא משאירה מקום לטעויות, וטוב שכך. בעוד שבטיול בישראל או באירופה אתם יכולים לפתור כל בעיה עם כרטיס האשראי והסלולרי שלכם, הרי שבטנזניה צריך לחשוב קדימה, לחשוב מראש, אז טוב מאוד שמישהו עשה זאת לפניכם, ויצר עבורכם את המסלול המושלם.

חשוב מאוד להבין מראש כמה ימים אתם רוצים לטייל, וכמה מהם אתם רוצים לנפוש. ישנם טיילים שרק רוצים לסחוט את הטיול עד תום, לראות, לחוות ולהתרגש, ואחרים שרוצים לנוח בעצלתיים על חופים לבנים וקסומים. איך שלא יהיה, אפשר להתאים את הטיול עבורכם בתפירה אישית לחוויה מושלמת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה