חללי עבודה משותפים בראשון לציון: הדור הבא של עולם העבודה



עצמאיים ובעלי עסקים רבים עובדים מהבית, זה לא סוד. במיוחד כשאחת מסביבות העבודה המרכזיות במאה ה-21 היא המחשב. ישנם מגוון רחב של אנשי מקצוע שעוסקים בעבודות הקשורות לשיווק דיגיטלי, תכנות, עיצוב, כתיבת תוכן, סטארטאפים ועוד אינספור מקצועות נוספים, בעבודה מול המחשב בעיקר.

Pixabay

בשנים האחרונות אנשים רבים החליטו לצאת מהבית או מהבית קפה ולהצטרף לעבודה באמצעות אחד מחללי העבודה המשותפים שנמצאים באזור מגוריהם. 

למה זה קורה בדיוק? 

במאמר הבא נסקור את היתרונות המרכזיים של חללי עבודה משותפים ונסביר לכם למה גם אתם צריכים לצאת ולעבוד באחד מחללי העבודה הלא פחות ממדהימים אשר שנמצאים בראשון לציון.

לפני שנתחיל רק נציין כי יש מגוון חללי עבודה בראשון לציון כאשר הבולטים ביותר בעיר הינם:

  • דוגדר ראשונים
  • פיפלס
  • אופיקס (2 סניפים בעיר)

 

ראשית, חשוב לדבר על האלטרנטיבות. אם אתה פרילנסר האפשרויות שלך בדרך כלל הם לעבוד מהבית, לעבוד מבית הקפה או להשכיר משרד. כל האפשרויות האלו לא משתוות לאפשרות של לעבוד מחלל עבודה משותף. חללי עבודה משותפים מציעים עולם ומלואו לכל האנשים שעובדים בחלל שכן הם מציעים מגוון רחב של הטבות נוספות שלא ניתן למצוא במקום אחרות. הכוונה כאן להמון אירועי נטוורקינג, מפגשים מעניינים עם יזמים, הרצאות וסדנאות, ספורט ועוד 

 

שנית, בחלל עבודה לעולם לא תרגיש לבד כיוון שתמיד תוכל למצוא עוד אנשים שעושים את מה שאתה עושה או עושים דברים דומים כך שיש אינספור הזדמנויות שמונחות על השולחן בכל הקשור לשיתופי פעולה שכאמור, שיתופי פעולה היום הינם קריטיים להצלחה של עסק.

 

יתרון נוסף של חלל עבודה הוא נושא התשלום. בחלל עבודה ברוב המקרים אתה תשלם מחיר פיקס שכולל הכל. לא תצטרך לשלם בנפרד חשבונות כמו מים, חשמל, ארנונה וכדומה. ברגע שאתה משלם לחלל עבודה אתה מקבל את כל השירותים שלו במחיר שזה תמיד כיף. 

 

דבר נפלא נוסף שחלל עבודה יכול להציע לך הוא האפשרות לבצע פגישות עסקיות בחדרי ישיבות. ברגע שאתה נפגש עם לקוח פוטנציאלי בחדר ישיבות יוקרתי, אתה כבר מתחיל את תהליך המכירה שלך ברגל ימין. זה עוזר לנראות של העסק שלך להראות טוב יותר, כמובן אם אנחנו משווים את זה לעשות פגישה עסקית בבית קפה (יש בתי קפה שהם לגיטימיים לפגישה כזו אבל רוב הפעמיים פחות מתאים להביא לקוח פוטנציאלי לבית קפה).

מבחר אפשרויות ההשכרה שיש לחללי עבודה משותפים הוא עצום. בחלל עבודה בדר"כ תוכלו להשכיר חלל באופן ספייס, להשכיר חדרי ישיבות, להשכיר עמדה קבועה באופן ספייס וכמובן תמיד יש את האפשרות של משרדים להשכרה בתוך חלל העבודה עצמו. נראה כי ככל שאנחנו מתקדמים אל עבר 2020, אפשרויות ההשכרה רק הולכות והופכות לעוד יותר אטקרטיביות. חשוב לציין כי יש מגוון רחב של מחירים בחללי העבודה וכמובן בהתאם לצרכים שלכם.

בסופו של דבר חללי עבודה משותפים מעניקים הרבה מאוד לאנשים שמגיעים לעבוד במרחב העבודה. החללים האלו גם נותנים הרגשה של משפחה ברגע שאתה מתחיל לעבוד שם באופן קבוע ולראות את הנפשות הפועלות, בין אם אנחנו מדברים על מנהלי הקהילות או על האנשים שעובדים בחלל עצמו. זה תמיד מקום שיש התרחשויות ואין רגע דל, מה שגורם בחלק ניכר מהפעמים לתפוקת העבודה שלך לעלות ולהיות טובה יותר במיוחד אם אנחנו משווים את זה לעבוד מבית קפה. 

תמורת סכומים הוגנים בחודש, אתם יכולים לצאת מהבית, לעשות הפרדה בין החיים אישיים לבין העבודה, ולהתחיל לעבוד במקום שמציע חללי עבודה משותפים. מרבית המקומות גם מציעים התנסות ללא התחייבות, תוכלו לתת הזדמנות של חודש או שלושה חודשים, ולהמשיך משם.

נכון, זה דורש תשלום והבית מאוד נוח ולא דורש תשלום, אולם אתם מקבלים כל כך הרבה בעד התשלום הזה, וזה שווה! להשוואת מחירים בחללי עבודה בראשון לציון היכנסו לאתר ספייסנטר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה