חימום תת רצפתי – הפתרון המומלץ לחימום הבית



חימום תת רצפתי הנו אמצעי החימום היעיל והמומלץ ביותר לחימום חלל הבית. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת תוכלו להנות מחימום חסכוני, בריא ואחיד בכל רחבי הבית.

Pixabay

כיום מוצעות בשוק מגוון מערכות לטובת חימום הבית - בין אם על ידי חשמל, מים, גז וכדומה. בשנים האחרונות ניתן לראות כי שיטת החימום הנפוצה ביותר הנה חימום תת רצפתי על בסיס מים. מערכת זו פועלת באמצעות משאבת חום ומאופיינת כמערכת הבטוחה, הנעימה והחסכונית ביותר.

תפקידה של משאבת החום, הנו חימום, סחרור והזרמתם של המים דרך מערכת צינורות סגורה אשר מותקנת מתחת לריצוף הבית.

כיצד נפרשת מערכת הצינורות?

מערכת הצינורות נפרשת בצורה מעגלית וכיחידה אחת. את הצנרת ניתן להתקין מתחת למגוון רחב של סוגי ריצוף כמו למשל: שיש, קרמיקה, פרקטים, בטון ועוד.

חשוב לציין, את התקנת מערכת הצינורות יש לתכנן מראש במהלך שלבי בניית הבית, או לחלופין בעת ביצוע שיפוץ אשר יכלול גם את הרמת כל ריצוף הבית.

יתרונות התקנת חימום תת רצפתי על בסיס מים

  • חיסכון בהוצאות החשמל - מערכות חימום הפעולות באמצעות משאבת חום מאופיינות הן בצריכה והן בעלויות השימוש הנמוכות ביותר בהשוואה למערכות חימום רצפתי אחרות.
  • חימום בטיחותי – מערכת הצינורות מותקנת מתחת לרצפת הבית ואין לנו כל אפשרות להיחשף אליה או לבוא איתה במגע. ניתן ללכת יחפים ואף לשבת עלייה ללא כל חשש.
  • חימום אחיד – החום המופק מן הרצפה והעולה מעלה, מתפשט בצורה טבעית, אחידה ונעימה.
  • וויסות טמפרטורה – מומלץ על התקנת רכיבי תרמוסטט בכל חדר או אזור בנפרד על מנת שתוכלו לשלוט ולבקר אחר הטמפרטורה המופקת ולכוון אותה בהתאם לרצונכם ותחושתכם האישית.
  • ללא דליפות או נזילות – מערכת צינורות המים החמים היא מערכת סגורה. לכל אורך שלבי ההתקנה מבצעים בדיקות מקיפות במטרה להבטיח את שלמותה ותקינותה של הצנרת.
  • עיצוב חופשי ומראה אסתטי – מערכת החימום התת רצפתי אינה גלויה לעין ואין כל צורך בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך חלל הבית.

לסיכום

מערכת חימום תת רצפתי מהווה את פתרון החימום האפקטיבי והמומלץ ביותר לטובת חימום הבית.

בזכות הטכנולוגיה החדשה ושילובה של משאבת החום תוכלו להנות מחימום חסכוני, נעים ואחיד בכל רחבי הבית. החום העולה מן הרצפה נחשב לבריא ואיכותי יותר וכזה שאינו מייבש את האוויר בחלל הבית או גורם לתחושת מחנק.

חברת ניו אנרג'י ישראל היא החברה הוותיקה והמובילה בתחום מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים. לחברה מעל 30 שנות ניסיון ופרויקטים רבים בכל רחבי הארץ מהמגזר הפרטי, הקבלני ועד המוסדי.

אנו מזמינים אתם לפנות לחברת ניו אנרג'י ישראל לקבלת שירות מקצועי ואמין לאורך כל הדרך במחירים הנוחים והאטרקטיביים ביותר.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה