חיים נכון בבניין משותף:



תנופת הבנייה בארץ הולכת וגדלה וכך מספר האנשים שגרים במגדלים. כך בעצם מתקבלות כמויות גדולות של דיירים שהופכים לשכנים. בעקבות תופעה זו יתכנו סכסוכים בין שכנים ועודד מספר בעיות. הבעיות יהיו בעיקר במערכות מורכבות שיש בבניינים ועוד. וכאן נכנסת לתמונה חברת אחזקת מבנים שתטפל לכם בכל בעיות הדיור.
כמו שאמרנו קודם שכנות הומה כזו תביא איתה ריבים. שטחים משותפים הנמצאים תחת אחריות הדיירים בבניין לרוב יתגלו כמוקד ריב: חניה, לובי, חדר אשפה ועוד. בעקבות אחריות משותפת של כולם שגרים בבניין, מתעוררות בעיות בין שכנים וכך הויכוחים. ורוב הויכוח יהיה על ניקיון, טריטוריה מחירים של בעלי מקצוע וכו.
חד משמעית שימוש בחברת אחזקה מפחיתה וגם מעלימה סכסוכים מסוג זה.

FREEPIK

אז איך תעזור לכם העסקת חברת אחזקת מבנים?

הנה ההסבר על תפקידה של חברת ניהול מבנים:

גבייה- חברת האחזקה היא זו שתבצע גבייה מכל הדיירים וכך בעצם תמנע את הצורך של לרדוף אחרי התשלומים של הדיירים ובזכות כך הרבה ריבים נחסכים.
ביטוח- חברת האחזקה תאגד ביטוחים של הבניין ומעבירה תביעות במקרה הצורך.

ניקיון –חברת האחזקה תדאג לניקיון הבניין בצורה שוטפת מה שיביא את הבניין לניקיון ברמה גבוהה כל הזמן. שומר על הבניין נקי ומטופח. היא תוכל לספק בעצמה שירות של מנקים עצמאיים או חברת משנה איתה תעבוד.

תשלום חשבונות –שירות זה אמנם לא קיים בכל חברות האחזקה. אבל השירות הוא ביצוע גבייה וביצוע תשלומי בניין.

אחזקה – כיום יש מספר מערכות בבניינים חדשים אשר אחריות לדאוג לדיירים להמשיך לחיות בשגרתם במידה וקורה מצב חירום. משאבת המים הינה מספקת מים לקומות גבוהות בבניין , קיים גנרטור המספק חשמל בזמן הפסקת חשמל. קיימות עם כמה מערכות העוזרות לנו בזמן חירום. מכונות אלה חייבות להיות מתוחזקות אך ורק על ידי בעל מקצוע מתאים. מערכות אלה בזמן אמת מתריעות את נציגי הבניין בפעולות שבוצעו לאותה מערכת. וכמובן בזכותן נשמרת איכות חיין בבניין. ובזכותן אפשר לקיים חיים בזמן חירום.

לסיכום,

עם משך השנים מורכבות הבניינים הולכת וגדלה. הופכים בניינים לגבוהים יותר ומרוכבים יותר. דבר זה גורם לצורך בהעסקת חברת אחזקה. חשוב מאוד שהבניין והמערכת ינוהלו בצורה מקצועית עם אנשי מקצוע ולא ע"י דיירים. אף כי מרגיש שכך חוסכים כסף לדיירים, מגלים בעתיד כי תחזוק עי הדייר גורם לתקלות עתידיות ואף סכנת חיים. הרווח הנוסף הוא שקט ויחסים טובים בין השכנים. וזה כבר שווה הכל.






 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה