חושבים לשפץ את חדר האמבטיה? המאמר הבא עבורכם



במידה ואתם עשויים לבצע שיפוץ בחדר האמבטיה שלכם, ישנה חשיבות ניכרת, קודם כל, של אפיון ההיקף של השינוי הנדרש. יש להגיד כי קיימים שני היבטים של שיפוץ חדר אמבטיה – שיפוץ באופן חלקי, אשר טומן בחובו המרה של אביזרים נקודתיים לקויים או שיפוץ באופן יסודי, אשר טומן בחובו המרה של כל האביזרים הנדרשים בחדר האמבטיה שלכם.

Shutterstock

מה כולל בתוכו שיפוץ של חדר האמבטיה שלכם?

  • שיפוץ של חדר האמבטיה שלכם באופן נקודתי – לא יטמון בחובו של פירוק כל הנמצא והמרה, כי אם המרה באופן נקודתי של כיור סדוק או אריח שבור, ריענון פשוט עבור אחד המקומות הכי מרכזיים בדירה שלכם. שיפוץ זה עשוי לטמון בתוכו המרה של ארון, חידוש או תיקון של מרצפות ושל קרמיקה לאמבטיה, חידוש של כיור, אמבטיה או מקלחון, המרה של האסלה וצביעה. עליכם לתת את הדעה שלכם כי שיפוץ זה בדרך כלל לא טומן בחובו טיפול ביסודות, כמו למשל – חשמל, אינסטלציה וכן איטום. העלות של שיפוץ באופן נקודתי תלויה בנתונים של השיפוץ ובעשיית בחירה של להמיר אותם או שמא לחדש אותם. במידה ולדוגמה תמירו את כל המרצפות ואת קרמיקה לאמבטיה תישאו בהוצאה בת כשלושת אלפים ₪, אבל במידה ותבצעו תיקון קל, תישאו בעלות של מספר מאות ₪ בודדים. חידוש של חדר האמבטיה שלכם עלותו עשויה להיות בטווח של בין שש מאות וחמישים ₪ לבין כאלף ₪, כשהמרת אמבטיה טומנת בחובה אריח שעלותו כאלפיים ושבע מאות ₪, לא כולל את עלות האמבטיה. אפשר לאמוד את העלות בת כחמשת אלפים ₪ עבור שיפוץ האמבטיה שלכם באופן נקודתי.
  • שיפוץ חדר האמבטיה שלכם באופן יסודי – לרוב הוא יכלול המרה של צנרת, צירוף של ונטה, המרה או שיקום של החלפת צנרת ביוב, החלפת נקודת חשמל, המרה של אביזרים סניטריים, פעולות של חשמל, איטום, חיפוי וצביעה של קיר, המרה של מרצפות. שיפוץ זה ייערך כמה ימים וטומן בחובו בעל מקצוע שהינו שיפוצניק ואף אינסטלטור. במידה והשיפוץ יבוצע במסגרת של שיפוץ כללי של כל הדירה שלכם, כי אז תוטל האחריות על קבלן השיפוצים ועל אנשי מקצוי מטעמו. המחיר של שיפוץ חדר אמבטיה שלכם באופן יסודי עשוי להיות ביחס של גודלו ובסוג של הפעולות אשר נדרשות, אבל אפשר להגיד, שהיקף של טווח העלות נע בין תשעת אלפים ₪ לבין כעשרים אלף ₪. עליכם לתת את הדעה שלכם כי העלות לא טומנת בחובה את העלות של חומרי הסיום, לרבות - קרמיקה לאמבטיה, ארון, ברז, אסלה וכן כיור. העלות של מוצרי גמר נעה בממוצע של מנעד רב ביותר, כשרוב האלמנטים עשויי להתחיל מעלות של כמה מאות ₪ ולגדול למספר אלפי ₪.

האם הנכם מבכרים שיפוץ באופן כללי של חדר האמבטיה שלכם או שמא הנכם מבכרים שיפוץ חדר האמבטיה שלכם באופן נקודתי?

אחת מן הסוגיות העיקריות טומנת בחובה בן כמה שנים חדר האמבטיה שלכם והאם הבחנתם בקיומם של כשלים בצורה של חדירה נזילת או האם הבחנת בקיומם של כשלים בצנרת של חדר האמבטיה שלכם? במידה ועסקינן בחדר אמבטיה שהוא קודם והבחנתם כבר בכשלים בו, כדאי לכם מאוד לבצע שיפוץ בחדר האמבטיה שלכם באופן כללי ולבצע טיפול על היסוד בכשל של תשתית, על מנת הצורך של מנייה היווצרות שוב של טיפולים אשר אינם יעניק מענה ממשי עבור הליקוי, אלא רק תישאו בעוד הוצאות מיותרות. במידה וחדר האמבטיה של אינו קדום מדי וקיימות רק מספר בעיות מסוימות שמטרידות אתכם, כי אז לא מומלץ להוציא הוצאות מטורפות ומומלץ לכם ללכת על גישה של שיפוץ באופן נקודתי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה