חולצות מודפסות שמתאימות לכל אירוע ומטרה



אם היה נדמה שלאחרונה חלה האטה במכירה של חולצות עם הדפסה אישית – הרי שאין זה נכון. חולצה עם הדפסה היא מתנה נהדרת שמתאימה בהרבה מאד אירועים או סיטואציות והיא משלבת בין היותה פריט לבוש שימושי לבין מזכרת שתמיד אפשר יהיה להיזכר בחיוך באירוע שבגינו היא ניתנה.

freepik

מתי נהוג להדפיס על גבי חולצות? בטיולים, טקסי סיום של מסלולים משמעותיים, מסיבות סיום ועוד. חולצות מודפסות כמו כאלה שיש באתר עדן חולצות יתאימו לכל אירוע או סיטואציה וחשוב מכך – לכל גיל. הרי ממילא כל אחד, ללא קשר לעיסוק היומיומי או הגיל שלו לובש חולצות מדי יום – למה שלא תהיה זו חולצה עם הדפסה שהוא קיבל בטיול, טקס או מסיבה ותעלה חיוך על פניו בכל פעם שהוא ילבש אותה? כעת נותר להבין את סוגי החולצות השונים ולבחור את הכיתוב המתאים ביותר.

הדפסה על חולצות בהתאמה אישית

כאשר רוצים להדפיס על חולצות לטיול שנתי למשל, חשוב לבחור את הבד שהכי יתאים לטיול (100% כותנה או דריי פיט), צריך לוודא שיש מגוון רחב של צבעים (אלא אם מתכוונים שלכל המשתתפים תהיינה חולצות באותו הצבע) וכמובן טווח רחב של מידות שכל אחד יוכל לבחור מתוכו את המידה שיהיה לו איתה הכי נוח. חשוב לבחור חברה שיש לה ניסיון רב ככל האפשר הדפסה על גבי חולצות, שאפשר לקבל ממנה הצעת מחיר כדאית ואטרקטיבית על פי כמות החולצות הנדרשת והכי חשוב – שאיכות ההדפסה תהיה גבוהה ככל האפשר. שההדפסים יישארו עמידים במשך כמה שיותר זמן וכך החולצה תשמש כמזכרת שתמיד יהיה נעים לראות אותה, להשתמש בה ולהיזכר בטיול או באירוע שבהם חילקו אותה. טכנולוגיות ההדפסה מתקדמות מאד כיום ובזכותם ההדפסים נשארים עמידים, בוהקים ובולטים גם אחרי הרבה כביסות ושימוש ממושך.

סוגים שונים של פריטי לבוש בהדפסה אישית

כיום נפוץ ופופולרי מאד להדפיס על חולצות במגוון רחב של אירועים – מסיבות סיום של גנים או בתי ספר, ימי הולדת משפחתיים או אירועים משפחתיים אחרים וכמובן סיום מסלול בהכשרה הצבאית או בלימודים האקדמיים. השילוב בין חולצה או פריט לבוש לבין השימושיות היומיומית של הפריט הופכת את האפשרות הזאת לנוחה מאד וכאשר מוסיפים לכך שירות מצוין, עם טכנולוגיות הדפסה ברמה גבוהה ומחיר אטרקטיבי – אין ספק שמתקבל מכלול שקשה מאד להתווכח איתו וזו תהיה הבחירה האולטימטיבית. פריטי לבוש נוספים נחשבים לפופולריים גם כן – כובעי קש, כובעי צמר, תיקי אל בד, מצעים ועוד. עבור כל מעמד או סיטואציה אפשר למצוא את פריטי הטקסטיל שיהיו הכי מתאימים להדפסה מותאמת אישית והם יהפכו לחלק מהשגרה היומיומית של כל מי שיקבל אותם לידיו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה