חברת ניקיון בראשון לציון



חברת ניקיון בראשון לציון מספקת מגוון רחב של שירותי ניקיון אפקטיביים: ניקיון דירה חדשה, ניקיון לפני כניסה לדירה חדשה, ניקיון דירה מקבלן, ניקיון אחרי שיפוץ, פוליש לרצפת שיש, חידוש רצפות ישנות ועוד. ההמלצה הגורפת היא לעבוד עם חברת ניקיון ותיקה ואמינה, עם קהל רחב של לקוחות מרוצים. חברה טובה תדע לבצע את עבודות הניקיון בצורה מקצועית ויסודית, ללא נזקים מיותרים.

freepik

ניקיון דירה מקבלן

מזל טוב! קיבלתם דירה חדשה מהניילון. העניין הוא שגם אם הקבלן ניקה אחריו, כמויות הלכלוך בדירה הן אינסופיות. הדבר נובע מהתקנות של מוצרי חשמל שונים, המטבח, מדפים, ארונות קיר, פרקטים ועוד. כל אחת מהפעולות הללו משאירה עוד ועוד לכלוך. יותר מכך, מדובר בלכלוך מהסוג הגרוע ביותר – לכלוך תעשייתי שלא מומלץ לנשום. לכן, ההמלצה הגורפת היא רגע לפני שנכנסים לדירה חדשה, להזמין חברת ניקיון בראשון לציון, ע"מ שתבריק את הדירה כמו שצריך. רק מכונת פוליש תוכל להסיר מהרצפה שאריות צבע עקשניות ורק שואבי מים יוכלו לנקות את המסילות כמו שצריך.

ניקיון אחרי שיפוץ

גם במקרה של ניקיון אחרי שיפוץ, ההמלצה היא להזמין חברת ניקיון בראשון לציון. בדומה לדירה חדשה, גם אחרי שיפוץ נשאר בדירה הרבה לכלוך תעשייתי ואבק שנכנס לכל חור. מנקה רגילה או עוזרת בית לא יוכלו להתמודד עם כמות הלכלוך הזו ועם סוג הלכלוך הזה (כולל שאריות צבע על הרצפה). בכדי לנקות דירה אחרי שיפוץ יש לעשות שימוש בחומרים ייעודיים ובמכשור מתאים, כלומר מכונת פוליש חדישה שמצד אחד מברישה את המרצפות בצורה יסודית, ומצד שני אינה פוגעת ברצפה.

ניקיון לפני כניסה לדירה חדשה

במידה ומדובר במעבר דירה, אין בכלל שאלה. הרי משפחה אחרת חיה במשך מספר שנים בדירה, ולא בהכרח ניקתה את הדירה כמו שצריך. רגע לפני שמזמינים את ההובלה (יום לפני יספיק), מזמינים חברת ניקיון ע"מ שתעבור על כל הבית ביסודיות: קרצוף רצפות ע"י מכונת פוליש, ניקיון משקופים, פאנלים, מרפסות, שמשות, ויטרינות, שירותים, מקלחת, כלים סניטריים, משטחים, ארונות מטבח ועוד. מגיע לכם להיכנס על בית חדש. אמנם תידרשו לשלם חד פעמית 1,500 ש"ח פלוס מינוס, אבל זה פשוט שווה את זה.

חברת ניקיון במשבר הקורונה

משבר הקורונה שינה את חיינו. מבחינת ניקיון הבית השפעתו מתבטאת ב2 אופנים:

1 – יש הרבה יותר לכלוך בבית. הילדים בבית והבלגן חוגג. כתמי צבע, צבעים על הקירות, לכלוכי אוכל, כתמי שמן, שריטות ועוד. כדי להחזיר את הבית למצב תקין, אפשר להזמין חברת ניקיון בראשון לציון, שתוכל להבריק את הבית תוך 6 שעות. ראוי לציין כי שירות פוליש לרצפה מספק הגנה מפני לכלוכים קשים, ולכן יעיל במיוחד לתקופה כזו.

2 – בנוסף לכך, חשוב להבין כי בתקופת הסגרים, אנחנו שוהים הרבה יותר בבית. בכדי שנוכל להנות מהבית שלנו כמו שצריך, יש לתחזק אותו בהתאם. בית נקי מייצר אווירה נעימה ומרווחת. פתאום יש יותר הרמוניה ואפילו היחסים בין בני הבית משתפרים.

 

מה עלות השירות?

שירותי הניקיון של חברת ניקיון בראשון לציון, מתומחרים בהתאם לגודל הדירה, סוג השירות המבוקש, מצב הדירה ובקשות מיוחדות של בעל הנכס. בכדי לסבר את האוזן, נוכל לספר לכם כי עלות ניקיון כללי של דירת 4-5 חדרים צפוי להיות בטווח של 1,500-2,000 ש"ח. אין להתפתות להצעות זולות בצורה חריגה, שכן ע"מ לבצע את הניקיון כמו שצריך ב6-8 שעות יש להעסיק לפחות 2-3 פועלים ואף לעשות שימוש בחומרי ניקיון איכותיים. חברת ניקיון מומלצת תדע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, בעלות סבירה לחלוטין והכי חשוב ללא נזקים מיותרים. ניתן אף לדרוש הצעת מחיר בכתב לפני העבודה.

טיפים אחרונים לניקיון הדירה

המועד הטוב ביותר עבור חברת ניקיון להגיע לדירה הוא יום לפני ההובלה. ניקיון דירה ריקה מתבצע בצורה היסודית ביותר, המהירה ביותר, והזולה ביותר. חברת הניקיון תודה לכם על כך, ואף תוכל לצ'פר אתכם בעבודות אקטסטרה ללא עלות נוספת. אחרי שחברת הניקיון תסיים את העבודה, לא תזהו את הבית שלכם!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה