חבל על לחץ מיותר - חבילות מעבר דירה



מעבר דירה בדרך כלל נחשב לאירוע משמעותי בחייו של אדם, כי יש משהו באקט הזה של התחדשות שמעורר התרגשות. אריזת הרכוש, הובלתו ופריקתו, כניסה לקירות חדשים, שכנים חדשים, ממש תחילתה של תקופה. אך, בנוסף להתרגשות עלולה לתפוס את העוברים גם תשישות, כי מדובר על פרויקט רציני שצריך לנהל אותו נכון ויעיל.

pixcels

על מנת לחוות את המעבר כחוויה חיובית ומעצימה, חשוב להגיע מוכנים, מתוכננים ואף להצטייד באחת משלל חבילות מעבר דירה. הצורך להתכונן הוא לא רק נפשי, להבין שיש צורך לארוז את כל החיים, לזרוק את כל מה שלא בשימוש או עבר זמנו ולארגן הכל בארגזים. התכנון הוא עמוק הרבה יותר.

חשוב מאוד לעבוד עם תכנון מקדים ועם רשימות. לציין בפירוט כל מה שדרוש למעבר, החל מן הדברים הגדולים, כמו תיאום תאריך הובלה, וודאות שהדירה ריקה ונקייה ועד לפרטים הקטנים כגון רכישת חבילות מעבר דירה בהם יש מספיק חומרי אריזה ועד ארגון כסף מזומן כטיפ למובילים.

שלב התכנון כולל גם בנייה מדויקת של לו"ז וסגירה מול הגורמים השונים, דהיינו, מובילים, מתקינים, אנשי מקצוע שונים ועוד, זה כולל רשימה מפורטת של מטלות ושל אנשי הביצוע, לכל מטלה מועד ומבצע, כמובן שלא רק לקבוע ולשכוח. האחריות לא נגמרת ויש לוודא עוד מס' פעמים טרם היום הגדול שכולם זוכרים ומגיעים בזמן שנקבע. מומלץ לתעד את הכל, לגבות ולוודא שגם הצד השני מבין את מה שנסגר. תכנון נכון ימנע בלגן ויחסוך כאב ראש ונפילה בקטנות.

אחד האתגרים הגדולים במעבר דירה הוא האריזה והפירוק. אמנם יש אנשי מקצוע שמספקים גם את השירות הזה, אך רבים עדיין אוהבים לעשות זאת לבד. לאלה, מומלץ לרכוש חבילות מעבר דירה. חבילות המספקות את כל חומרי האריזה הנדרשים, מגדול ועד הפריט הכי קטן, וכך ניתן לחסוך כאב ראש ולחץ מיותר.

החבילות מספקות את חומרי האריזה הנדרשים וניתן להתאימן לצורך לכמות וגודל הפריטים שנדרשים לארוז. החל מקרטונים במגוון גדלים וחוזקים שונים המותאמים לצורך האישי. ארגזים לקלסרים, לצעצועים, לניירת וכן ארגזי תלייה לבגדים שלא יתקמטו. ארגז דו גלי למוצרים שבירים וכד'. החבילות כוללות גם גליל ניילון נצמד וגליל ניילון בועות  (פץ פץ) לעטיפת ריהוט יקר ופריטים עדינים ושבירים. זאת מטרה למקסם את ההגנה  מפני מכות וטלטול.

לפעילות מיטבית של האריזה מספקת החבילה גם  כמות מכובדת של סרט הדבקה איכותי וחזק, בצבע חום או שקוף וכן אקדח לסרט הדבקה לפעילות קלה ומהירה של סגירת הארגזים בצורה טובה. ניתן לקבל גם מדבקות המזהירות שנמצאים פריטים שבירים וכן מרקר סימון בלתי מחיק לכתיבה על הארגזים. זה יקל על חלוקת הארגזים ביעד החדש ופירוק בחדרים.

חשוב להבין כי את פרויקט מעבר הדירה הזה ניתן לעבור בקלות ובמהירות, תוך שימוש בחומרי אריזה ואנשי המקצוע המובילים והאיכותיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה