זינוק בעלייה - מחיר הדלק מזנק לשיאים חדשים



בשנה האחרונה נרשמה עליה של יותר מ-20% במחיר הדלק לליטר, אשר עומד היום על 6.62 (!) ש"ח לליטר.
בחודש האחרון נרשמה עלייה של 8 אגורות, וכעת נוספו לסכום הזה עוד 23 אגורות, וכל זה במהלך החודשיים האחרונים בלבד! רק כדי לסבר את האוזן (והכיס...) מאז חודש נובמבר 2020 (שעמד בזמנו על 5.34 ש"ח לליטר) מחיר הדלק התייקר בכ-24%.

FREEPIK

מחירים בסדר גודל הזה לא נראו כבר מעל ל-10 שנים בארץ, לעומת זאת בתקופת הקורונה המחיר הגיע לשפל של כל הזמנים כשעמד על 4.89 ש"ח לליטר, אבל המחיר הזה נראה כמו פיסת עבר רחוקה מאוד.

אז מי קובע בעצם את מחירו של הדלק? ולמה הוא כל כך... נזיל?

בכל חודש משרד האנרגיה קובע את מחירו של הדלק - בנזין 95 אוקטן, המחיר מתעדכן בכל תחנות הדלק בדיוק בלילה שלפני יום העבודה הראשון של כל חודש. המחיר נקבע על פי מספר פרמטרים:

  1. מחירו של הבנזין באירופה במהלך חמשת ימי העבודה שקדמו ליומיים האחרונים של סוף כל חודש (ימי חול).
  2. מחירו של הנפט (ממנו מופק הבנזין).
  3. המיסוי (מס בלו), שמהווה כמחצית מסך ההוצאה שלנו בתחנות הדלק.

כשהייצע של הנפט העולמי גדל - מחיר הדלק יורד, וכשההיצע הולך וקטן אז מחיר הדלק הולך ועולה. המחיר הגבוה ביותר שנרשם בישראל היה בחודש ספטמבר בשנת 2012 שהגיע למחיר של 8.26 ש"ח לליטר!

יש כיום 13 מדינות שמחזיקות יחד בכ-75% אחוזים מעתודות הנפט בעולם ואחראיות על כ-50% מיצוא הנפט לעולם.

בזמן שמחירי הדלק ממשיכים לעלות מדי חודש, חשוב לדעת שיש לנו מה לעשות בנידון, אחת האופציות העומדות לרשותנו היא "הדלקן האוניברסלי", אשר מציע שירותי דלקן לעסקים, החל מחברות גדולות ועד דלקן לעצמאיים.

היתרונות שתוכלו ליהנות מהם במידה ותתקינו דלקן הם:

  1. מחיר אחיד ובלתי משתנה אותו תשלמו על כל ליטר דלק, לא משנה באיזו תחנה תתדלקו (על פי ההסכם שתקבעו יחד עם חברת הדלקן אותה תבחרו)
  2. היכולת להגביל את כמות צריכת הדלק (על פי מחיר תדלוק או מספר ליטרים)
  3. תדלוק ללא תור! (עמדות דלקן מיוחדות הפרושות בכל הארץ בכל סוגי תחנות התדלוק)
  4. חשבוניות אלקטרוניות מרוכזות בכל חודש (מדי חודש תקבלו חשבונית המרכזת את כל התדלוקים שתידלקתם באותו החודש, המיקום הגיאוגרפי של כל תחנה, כמות הליטרים, המחיר, השעה והתאריך, כל שתוכלו לעקוב ביתר קלות אחר הוצאות הדלק שלכם)
  5. לא תצטרכו אמצעי תשלום זמינים בעת התדלוק - התדלוק מתבצע אוטומטית, והחשבונית תישלח אליכם מדי חודש עם כל הפירוט, ובנוסף תוכלו לקבוע את התאריך בו תרצו שהתשלום יחוייב

אחת החברות המתמחות בהתקנת דלקנים אוניברסליים היא חברת Pumpi, שמתמחה כבר מזה 8 שנים בהצעת פתרונות תדלוק יעילים (דלקנים אוניברסליים לחברות, שירותי "עצמאי דלקן", כרטיסי תדלוק ועוד).

בנוסף, שירותי ההתקנה של התקן הדלקן נכללים כחלק מההסכם עם החברה, ומעבר לתשלום הנקבע בהסכם אין צורך בתשלום נוסף, שירות הלקוחות גם הוא כלול בעניין.

אז אם אתם עצמאיים או בעלי חברות עמוסות בעובדים, או בעלי רכב פרטי - כולכם יכולים ליהנות מההטבות הרבות שמגיעות עם הדלקן, ולמנוע כבר מעכשיו את העלייה המתמשכת במחירי התדלוק.
מעוניינים בדלקן? צרו קשר עוד היום עם Pumpi באחת מהדרכים הבאות:

טלפון: 052-7313057, מייל: [email protected] ותחסכו לעצמכם כסף וזמן יקר.

 




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה