״ואז במפגש של שעה, שבה הוסיפו לי לראש 100 גרם של תוספות שיער טבעי, הבנתי שחיי השתנו"



שרית, לקוחה של ברק רוזיליו, אומן ומאסטר בתוספות שיער עם צמידי שיער , מספרת וכדאי לכן מאוד לקרוא.
״שנים אני סובלת מבעיות צמיחת שיער בגדלים לא אחידים, צמיחת שיער לא אחידה, שנבעה מנשירות שיער שחוויתי בגלל סיבות שונות בחיי״ כך סיפרה לי שרית כשבאתי לשאול אותה מעט על טיפול תוספות שיער שעברה לאחרונה אצל ברק רוזיליו מעצב שיער ומומחה בינלאומי בתוספות שיער עם צמידי שיער בשיטת הקטיפה והנוצה.

״ניסיתי לא מעט שיטות של הוספת תוספות שיער לראשי״ המשיכה שרית, ״שיטות שהפכו את כל עניין תוספות השיער למשימה לא פחות קלה מההרגשה הנוראית שחוויתי עם נשירות השיער התקופות שפקדו אותי, הכל הסתיים ביום שפגשתי את ברק ואת השיטה שלו להוספת תוספות שיער עם צמידי שיער.״

המשפטים האלה גרמו לי לתהות ולברר מהם הסיבות שהרבה נשים בישראל ובעולם חוות נשירת שיער וצמיחה מחודשת של השיער בצורה לא אחידה ורציפה שגורמת לרובן להרגשה לא נעימה ופוגעת להם ביופי ובביטחון האישי.

ישבתי לשיחה מאוד נעימה עם  ברק רוזיליו מעצב שיער ומומחה בינלאומי לתוספות שיער בשיטת הקטיפה שמנה מספר סיבות עיקריות אשר גורמות לבעיה והציע כפתרון את שיטת הקטיפה תוספות שיער בחיבור טיבעי, נוח אשר אינו מורגש או כואב בראש ובקרקפת של הלקוחה.

מהם הסיבות לתופעה הכל כך שכיחה אצל נשים רבות של צמיחת שיער בצורה לא אחידה?

  • לידות : נשים רבות חוות שינויים הורמונליים בגוף, בזמן ההריון ובזמן הלידה כתוצאה מכך הן לעיתים חוות נשירה משמעותית בשיער שגורמות לו בעתיד לצמוח בגדלים לא אחידים.
  • משברים: משברים הם משהו שכל בני האדם חווים, לרוב משברים מלווים בחרדות שמשפיעות על כולנו בצורה לא ריאלית ופוגעות לא אחת במערכות נוספות בגוף האדם, אצל נשים רבות, משברים מובילים לנשירות שיער משמעותיות שגורמות לאחר מכן לשיער לצמוח בצורה לא אחידה ולייצר נפחים משתנים בראש.
  • הקורונה: לאחרונה אנחנו מגלים שנשים רבות שחלו בקורונה, חוות תסמיני פוסט קורונה, אחת מהן היא ככל הנראה נשירת שיער, ששוב גורמת לשיער לצמוח בצורה לא אחידה ויוצרת גדלים שונים של צמיחת השיער בראש.
  • שיער דליל: גם ללא נשירת שיער משמעותית, נשים רבות הן בעלות שיער דליל שלעיתים נותן תחושה של התקרחות .

לשאלתנו על השיטה המומלצת שלו, של רוזיליו לתוספות שיער, ענה לנו ברק בצורה חד משמעית את הדברים הבאים:

שיטת הקטיפה  Velvet Touch (נקראת גם שיטת הנוצה)

מדובר על שיטה אשר מתבססת על תפירת תוספת שיער על גבי חוט שערה דק, ללא חיבורים כימיים וללא הדבקות וכמובן שגם ללא הלחמות.

השיטה היא טבעית, שפותחה כפטנט עולמי, אשר יוצר שילוב עדין וקטיפתי בין השיער הדליל לבין תוספות השיער .

החיבור לשיער הלקוחה אינו מורגש בשיער, הוא אינו מסורבל, ואינו מכביד על הקרקפת או על שורש השיער.

ניתן לומר, שהחיבור אינו נראה לעין והוא מאפשר את השיקום של השיער ללקוחות שנפגעו מהשיטות הישנות והפרימיטיביות כגון הלחמה או הדבקה.

בשיטת הקטיפה, לא נוצרים קשרים או ראסטות בשיער, מאחר ואין שימוש בדבק או הלחמות, והחיבור לשיער נעשה בטכניקה מיוחדת, ללא דבק או חומרים כימיים אחרים.

 תחזוקת השיער בשיטת הקטיפה הופכת לקלה יותר ונוחה עבור הלקוחה והיא נבדלת בצורה משמעותית בתחזוקתה (מהשיטות הישנות) מכיוון שבעת צמיחת שורש השיער, אין צורך לפתוח הלחמות או הדבקות ולבצע אותם מחדש אלא לשחרר את התוספות, להעלות אותן מחדש אל שורש השערה ולקשור אותם מחדש .

תהליך הוספת התוספת בפעם הראשונה או בשלב התחזוקה הקבועה, פשוט במיוחד, ואינו מסורבל, והוא מעניק נוחות מקסימלית וקטיפתית מבחינת התחושה בראש ובשיער.

יתרון נוסף של השיטה על פני כל שאר השיטות, הוא שתהליך הוספת תוספות השיער ללקוחה בפעם הראשונה אינו ארוך וממושך כמו בשיטות הישנות (3- שעות) אלא אורך 45 דקות בלבד.

״לראות לקוחות מרוצות מהתוצאה הקטיפתית שנוצרת בשיטת הקטיפה ועוד יותר מרוצות מהאפקט החיובי שהן חוות חודשים לאחר הוספת תוספות שיער בשיטת הקטיפה, זאת הרגשה נפלאה עבורי כמעצב שיער.

במיוחד כיף לי לראות את שביעות רצונן של הנשים שמגיעות אלי עם נזקים בשיער בשל שימוש בשיטות הישנות והופכות להיות מעריצות של השיטה החדשה, שהפכה להן את היום יום להרבה הרבה יותר נוח.״

ברק רוזיליו, בלפור 78 בת ים. צילום יח״צ

המשכתי ושאלתי, אם ככה, מהו ההבדל בין שיטת הקטיפה לשיטת הנוצה ?

השיב לי רוזיליו : " למעשה מדובר בשיטות מאוד דומות, שיטת הנוצה מחברת לשיער צמידי שיער טיבעי באמצעות טכניקה שנמצאת אצל מעצבי שיער רבים בעולם ובישראל.

שיטת הקטיפה היא מעין דור ב׳ של שיטת הנוצה, היא פיתוח של מאסטר לתוספות שיער מפריז, שאצלו אני עובר השתלמויות אחת למספר חודשים.

מדובר בהתפתחות נוספת של חיבורים נוספים לשיער שהופכים אותה ליותר חזקה, ומאפשרים ביטחון נוסף שהשיער לא ייתלש או יוסר לעולם, אלא כאשר תחליט הלקוחה לבצע טיפול של הצמדת שיער לשורש שערה הטבעי.

גם בתחזוקת תוספת השיער, שנעשית אחת למספר חודשים, יש לשיטת הקטיפה יתרון נוסף על פני שיטת הנוצה, היא פרקטית ונוחה יותר ומאפשרת עבודה איכותית יותר עם התוספת שכבר קיימת בראש הלקוחה וחוסכת לעיתים צורך בעלויות נוספות ששיטת הנוצה מצריכה "

״אני מזמין את כל הלקוחות לעבור איתנו, את המעבר לעולם המודרני והנוח של תוספות שיער בשיטת הקטיפה, שבה תוספות שיער כבר לא גורמות לנזקים, לאי נוחות, לסרבול ולא מייצרת נזק לשיער או לקרקפת. "

ליעוץ והדגמה חינם של שיטת הקטיפה עם מעצב השיער ברק רוזיליו ניתן לפנות

לטלפון – 050-3777739

ברק רוזיליו, בלפור 78 בת ים. צילום יח״צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה