התייעצות עם עורך דין לתאונות עבודה



כאשר אנו יוצאים לעבודה, אנו רוצים להיו סמוכים ובטוחים שאנו מוגנים מכל פגע, אך לא תמיד זה המצב. אנו חשופים לתאונות בכל רגע, וכשהן קורות עלינו לפעול במהירות כדי לקבל את כל הפיצויים שיעזרו בעת הטיפולים הרפואיים ולא פעם השיקום. על מנת לקבל את כל ההטבות המגיעות במקרה של תאונת עבודה, חשוב לפנות לעורך דין תאונות עבודה מקצועי. בין אם מדובר בפגיעה קלה הדורשת טיפול רפואי מהיר ובין אם בפגיעה חמורה המצריכה טיפולים ארוכים ושיקומים, יש צורך לפנות לעורך דיו שיטפל בעניין.

FREEPIK

מה נחשב לתאונת עבודה?

לפני שנדבר על ע"וד מומחה לתאונות עבודה, נראה תחילה מה נחשב לתאונת עבודה. אם כן, לפי החוק תאונת עבודה תיחשב לכזו במקרים הבאים:

  1. תאונה שהתרחשה למבוטח מדרך מהעבודה אל ביתו ולהיפך, או ממקום עבודה אחד לאחר.
  2. תאונה שהתרחשה בזמן העבודה, כאשר העובד ניסה להציל נפשות או רכוש.
  3. גרימת חבלה במקום העבודה על ידי אדם או חפץ.
  4. תאונת עבודה במקום שבו העובד סועד במהלך ההפסקה, וזאת בתנאי שמדובר במבוטח שכיר.
  5. חבר ועד עובדים שחווה פגיעה בדרכו למילוי תפקידו.
  6. תאונה שהתרחשה למבוטח שכיר כאשר הוא היה בדרך להשתלמות מטעם העבודה.

מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין לתאונות עבודה?

לאור ההגדרות שראינו עכשיו, ניתן לראות כי החוק מגדיר באופן מדויק מצב של תאונות עבודה. לפיכך, לא כל פגיעה של עובד תיחשב לתאונת עבודה, ועל מנת להוכיח זאת יש צורך להיעזר בשירותו של עו"ד מומחה לתאונות עבודה. עורך דין המתמחה בתחום בוחן היטב את הדברים ובודק מתי ניתן להוכיח שאכן התרחשה תאונת עבודה ומתי לא. עם ליווי של עורך דין מנוסה ומקצועי יכול המבוטח לקבל את כל הפיצויים המגיעים לו, מבלי להתעסק בכל הביורוקרטיה שמסביב.

מה כדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים עורך דין תאונות עבודה?

בחירת עורך דין תאונות עבודה אינה עניין של מה בכך. כאשר אתם בוחרים את עורך הדין, עליכם להביא בחשבון כמה דברים משמעותיים. ראשית, כדאי לבחון את הניסיון של עורך הדין בתחום. ככל שמדובר בעורך דין מנוסה יותר, כן הסיכוי שתקבלו את כל הפיצויים על הפגיעה הוא גבוה יותר. דבר שני, כדאי למצוא עורך דין מומלץ. אספו המלצות דרך חברים או חפשות המלצות באתר, על מנת שתגיעו בסופו של דבר לאיש המקצוע הנכון. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא המחיר שקובע עורך הדין. כדאי לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק ולאחר מכן לבחון את הצעת המחיר ששולח לכם עורך הדין. ולבסוף, תאונות עבודה הן נושא רגיש ולכן חשובה כאן ההבנה המלאה מצד עורך הדין. עורך דין מקצועי ומנוסה יהיה קשוב מאוד למקרה שלכם ויעניק לכם יחס אישי, ואת מקצועיותו של עורך הדין ניתן לבחון כבר בפגישה הראשונה עמו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה