השתלות שיניים בראשון לציון



כיצד נבחר רופא שיניים עבור השתלת שיניים?

freepik

השתלות שיניים הינן הליך רפואי נפוץ למדי, לו נזקקים אנשים מכל שכבות האוכלוסיה ובכל הגילאים. בכדי להגדיל את הסיכויים להצלחת ההשתלה, רצוי לבחור בקפידה את רופא השיניים שיטפל בנו. האתגר הוא לבחור ברופא בכיר ומנוסה בעל התמחות מיוחדת בתחום של השתלות שיניים, עם שנים של ניסיון ועם המיכשור החדיש ביותר בענף. השתלות שיניים בראשון לציון מתבצעות מדי שבוע, במגוון מרפאות. כתבה זו נועדה לסייע לכם לבחור את המרפאה המתאימה ביותר.

רופא בכיר תמיד יהיה עמוס

בישראל פועלים מגוון רופאים בכירים בתחום של השתלות שיניים. למעשה, לפני השתלות בראשון לציון,  מטופלים בודקים בממוצע לפחות 3 מרפאות רלוונטיות. אין חובה לבצע את הטיפול בראשון לציון, אך יש יתרון בעובדה שהמרפאה ממוקמת קרוב לבית שכן מדובר בטיפול עם תהליך שיקום לא מבוטל. רופא טוב יהיה עמוס לכל אורך השבוע, ואף יקבל מטופלים מכל רחבי העולם. מטופלים יגיעו רחוק בשביל לקבל את הטיפול ברמה הכי טובה שיש.

עלות השתלת שיניים בראשון לציון

עלותן של השתלות שיניים בראשון לציון נקבעת בהתאם לסוג הטיפול המבוקש, רמת המורכבות שלו, כמות ההשתלות ורמת המומחיות של הרופא המטפל. כמעט כל מרפאה המכבדת את עצמה, תוכל לספק ללקוח הצעת מחיר מהירה ללא התחייבות, עם פירוט מלא של העלויות. בצורה כזו, לפני שמבצעים השתלות שיניים בראשון לציון, ניתן לבצע השוואת מחירים מהירה. ההמלצה הגורפת שלנו היא לא להתחשב רק בפערי המחירים, אלא לנסות ולהגיע אל מטופלים מרוצים שעברו הליכי כירורגיים דומים.

מדוע מטופלים בוחרים לבצע השתלת שיניים?

כשמאבדים שיניים איכות החיים יורדת באופן דרמטי. שתלים דנטליים משלימים את החסר בצורה משולמת ויכולים לחולל מהפך של ממש באיכות החיים. השתלת שיניים בראשון לציון, נעשית בד"כ החל מגיל 18 – תוך התאמה לצרכיו הספציפיים של כל מטופל. ההליך נעשה לרוב בהרדמה מקומית, אך ישנן מרפאות המוסמכות לבצע את ההשתלה בהרדמה מלאה.

טכנולוגיה חדישה עם תוצאות יוצאות דופן

הטכנולוגיה של היום מאפשרת להגיע לתוצאה לא פחות ממדהימה. לאחר השתלת שיניים בראשון לציון, יהיה קשה להבחין בין שן אמיתית לשן מלאכותית. הכוונה היא גם במובן האסתטי וגם במובן הפרקטי. השתלים עונים על בעיות מסוגים שונים, ולכן ניתן למצוא במרפאות מטופלים בכל הגילאים.

מהו בעצם שתל?

שתלים דנטליים הם למעשה ברגים מיוחדים המוברגים אל תוך הלסת וחלל הפה. ישנן מתכות מיוחדות שהגוף לא דוחה וכך ניתן בשלב שני להבריג עליהן שיניים מלאכותיות. ישנם סוגים שונים של שתלים אך העיקרון הוא זהה: מקבלים שיניים חלופיות לכל החיים. השתלות שיניים בראשון לציון כוללות 3 שלבים עיקריים:

שלב א' – התקנת השתל בהתאם לתוכנית המקורית. חותכים את החיניכיים, קודחים בלסת ומתקינים את השתלים. לאחר מכן תופרים מחדש את החניכיים.

שלב ב' – לאחר 3-4 חודשים של התאקלמות בחלל הפה, חושפים את השתלים. בשלב זה חותכים את החינכיים בשנית, ומרכיבים על השתלים ברגים קטנים הנקראים כיפת ריפוי (בולטים מעט מעל החניכיים).

שלב ג' – השלב האחרון בו מרכיבים את השיניים המלאכותיות על גבי השתלים. ניתן להתקין מבנה וכתר חרסינה או זירקוניה בהתאם לשיקול דעתו של הרופא המטפל.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה