השקעות אלטרנטיביות למתחיל – כל מה שצריך לדעת



עולם ההשקעות קורץ לכם? ביחד אתכם יש עוד עשרות אלפי משקיעים נוספים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הזה, ולכן מוטב כי תשיגו עליהם יתרון מסוים. השקעות אלטרנטיביות הן ההשקעות האידיאליות לטובת המשקיע המתחיל, מדובר על סוג מסוים של השקעות עם מינימום של סיכונים ועם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. לאחר שמשקיעים בהשקעות הללו, ניתן יהיה להתחיל לחפש השקעות מסוגים אחרים – השקעות שיש בהן יותר סיכונים אך גם יש בהן אחוזי רווח הרבה יותר גבוהים.

freepik

השקיעו אך ורק כסף פנוי

לא מעט משקיעים חושבים בגדול, ולכן זה מה שמביא אותם למצב שבו הם משקיעים מכל הבא ליד. לא מעט משקיעים כל כך חדורי מטרה להצליח, עד שהם משקיעים כספים שהם לא בהכרח היו אמורים להשקיע אותם. הכלל הראשון בהשקעות בכלל, ובעיקר כאשר מדובר על השקעות אלטרנטיביות זה להשקיע אך ורק כסף פנוי – כסף זמין שאתם לא מייעדים אותו לטובת משהו מסוים.

אל תשחו נגד הזרם

כאשר אנו מדברים על העולם של השקעות אלטרנטיביות, אתם צריכים לקחת בחשבון כי משקיעים אחרים הם מודל לחיקוי עבורכם. אפילו אם אתם אוהבים מאוד להצליח בזכות עצמכם, זה לא אומר שאתם צריכים לשחות נגד הזרם. אם אתם תשחו נגד הזרם, ככל הנראה לא תצליחו להרוויח את הרווח הרצוי. כך שתמיד כדאי לשחות ביחד עם הזרם, כך תוכלו לראות את עצמכם מצליחים אפילו יותר ממה שהיה נדמה לכם.

תהיו סבלניים עד כמה שאפשר

זה נכון שאתם משקיעים את הכסף שלכם, ולעיתים הסבלנות עשויה להיות קצרת מועד – אך הסבלנות במקרה הזה היא מאוד הכרחית. השקעות אלטרנטיביות עשויות לקחת זמן עד שהן עשויות להתחיל להביא את הפירות, ולכן אין לכם שום סיבה למהר. זוהי גם הסיבה שבגינה אנו ממליצים להשקיע אך ורק כסף פנוי, כי יכול להיות שייקח לכם זמן עד שתוכלו לראות את הכסף בחזרה בחשבון הבנק שלכם.

 

אל תשימו את כל הביצים בסל אחד

יש כל כך הרבה סוגים של השקעות אלטרנטיביות, כך שאין שום סיבה אמיתית שתשימו את כל הביצים בסל אחד. תבחרו מספר אפיקי השקעה שמתאימים לכם, כאלה שתוכלו להיות בטוחים כי הם יספקו לכם את התמורה הטובה ביותר. פיזור סיכונים עבור המשקיע המתחיל זה אחד מהדברים החשובים ביותר, כך אחוזי הסיכון יורדים בצורה משמעותית – ובו בזמן גם אחוזי ההצלחה צפויים להיות הרבה יותר גבוהים ממה שהם היו בהתחלה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה