השוואת משכנתאות - כך תדעו האם תנאי המשכנתא שלכם באמת טובים



מתכננים לרכוש דירה בקרוב? רכשתם דירה ואתם לא מרוצים מתנאי הלוואת המשכנתא שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות הלוואת המשכנתא. ראשית, חשוב להדגיש כי הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות בחייהם של אנשים רבים. לכן, אל לכם להקל ראש בכל שלבי הרכבת תמהיל המשכנתא שירכיב את ההחזר החודשי וסך כל ההחזר הכללי. שנית, חשוב לדעת שכיום יש מבחר עשיר של מסלולי הלוואה שונים. מסלולי ההלוואה נועדו בכדי להבטיח שכל לקוח יוכל ליהנות מהתאמת ההלוואה לצרכים האישיים שלו. איך מרכיבים תמהיל משכנתא מנצח ומותאם אישית לכל הצרכים שלכם? ריכזנו עבורכם את כל הנקודות החשובות שאתם חייבים להכיר.

freepik

אל תוותרו על אנשי המקצוע - הם ידעו לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת כל שנות ההחזרים

נקודה הראשונה היא חשיבות סיועם של אנשי המקצוע בתחום. כל עוד אתם לא עוסקים בענף ההשקעות באופן תדיר ומכירים את על מסלולי ההלוואה הקיימים, אתם חייבים להיעזר באנשי מקצוע מיומנים העוסקים בתחום למחייתם. יועצי משכנתאות מכירים את כל מסלולי ההלוואה עם בוריים, כך שהם ידעו להרכיב עבורכם תמהיל משכנתא מיטבי. איך בוחרים יועץ משכנתאות מקצועי? תחילה חשוב שתכירו את ההבדל המשמעותי בין יועץ משכנתאות פרטי לבין יועץ משכנתאות בנקאי. הבנקים בישראל מעמידים לרשות הציבור מבחר יועצי משכנתאות בנקאיים. יועצים אלה לא ממהרים לחשוף את המסלולים האטרקטיביים ביותר עבור כל לקוח בשל ניגוד אינטרסים. ככל שהלקוח ישלם פחות, כך הגוף המעסיק אותם (הבנק) ירוויח פחות.

 

אלפא משכנתאות ממייה יועצים מקצועיים ופרטיים לכל דורש - כך מרכיבים נכון תמהיל משכנתא מותאם

לכן, קיימת חשיבות רבה להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי שישרת את מלוא הצרכים שלכם בלבד. אלפא משכנתאות מציעה לכל דורש יועצי משכנתאות פרטיים שיסייעו בכל שלבי הרכבת תמהיל משכנתא, השוואת משכנתאות או מחזור משכנתא בהתאם לצורכי הלקוח. היועצים הפרטיים מכירים לעומק את מצבו הכלכלי של הלקוח וכל הם יודעים להתאים את תמהיל המשכנתא המדוייק ביותר עבורו. תמהיל מיטבי הכולל ריביות נמוכות והחזר חודשי מוצאם יכול לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים במרוצת השנים.  לקחתם הלוואת משכנתא בעבר ואתם לא מרוצים מהתנאים? הליך מחזור משכנתא הוא התשובה עבורכם. יועצי משכנתאות מבית אלפא משכנתאות מסייעים ללקוחות רבים בהליל מחזור משכנתא, כך שניתן לחדש את כל תנאי ההלוואה. במסגרת הליך זה הלווים מקבלים הלוואת משכנתא נוספת ובעזרתה סוגרים את ההלוואה הראשונה.

 

מחזור משכנתא - אל תוותרו על התנאים המיטביים

בסיום כל שלבי מחזור המשכנתא, הלקוח נשאר עם הלוואה אחת בלבד - ההלוואה החדשה. הסיבות השכיחות ביותר בגינן לקוחות רבים בוחרים בהליך זה הן - שינוי בריביות הניתנות השוק או אי התאמת ההחזר החודשי ליכולותיהם הכלכליות.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה