הקיץ חם? קבלו בקבוקים ממותגים



מיתוג הוא מצד אחד הדבר החשוב ביותר לכל עסק ובכל שלב בהתפתחותו של העסק, ומן הצד השני משהו מהנה ומספק במיוחד. איזה יופי שבעלי עסקים יכולים ליהנות מהעשייה שלהם, ולמצוא דרכים יצירתיות ומעניינות, נבונות וחיוניות לקידום העסק שלהם. קידום לפי עונות השנה הוא מהלך שיכול לשמור על העסק שלכם רלוונטי לאורך כל השנה, ויותר מזה, אם מצאתם מוצר למיתוג כמו בקבוקים ממותגים, שכולם משתמשים ולאורך כל השנה – ניצחתם.

pixabay

מיתוג נשען על הרעיון שאתם בונים אופי למוצר ולעסק שלכם, אופי שמזוהה אתכם ומתאים לתפיסות של קהל היעד שלכם. זה צריך לדבר בשפה שלהם, אבל גם צריך להתאים לחיים שלהם, ברמה הפרקטית. לכן נהוג לחשוב כי מוצרי מיתוג שונים יתאימו לחברות שונות, אבל יש מוצרים שפשוט מתאימים לכולם.

מיתוג שמתאים לכולם: בקבוקים ממותגים

בקבוקים ממותגים זו דוגמה מעולה לאותו מיתוג על מוצרים שכולם צריכים, מוצרים שכולם משתמשים בהם, מוצרים שמהווים פיתרון אידאלי למיתוג העסק שלכם, עוד לפני ששאלנו אתכם מהו. העניין הוא פשוט למדי – לא משנה מה אתם מוכרים, הרי שאתם מוכרים אותו לבני אדם. לכן, אם אתם משווקים דרך מוצרי שיווק ומיתוג שמתאימים למכלול בני האדם, אתם כבר במקום טוב יותר עם המיתוג שלכם.

אתם לא חייבים להגיע רק לקהל היעד שלכם, כי שיווק עקיף הוא דבר מעולה. אם יש למישהו בקבוק ממותג עם המיתוג של החברה שלכם, הרי שהבקבוק הזה נחשף לרוב להרבה זוגות עיניים, ולא רק לבעלים שלו. הוא צועד בפארק ושותה ממנו, יושב בפקק ושותה ממנו, שוכב בחוף הים ושותה ממנו, ועוד, ועוד, ועוד.

המוצר הזה הוא דוגמא מצוינת למיתוג של משהו שנמצא בתנועה מתמדת, וביד של מישהו, מה שאומר שהוא מושך תשומת לב, ומגיע לכמה שיותר עיניים סקרניות, וכן, העיניים שלנו סקרניות באופן אוטומטי, וקולטות את המרחב גם כאשר אנחנו בהרהורים ובחלימה בהקיץ. המידע מגיע למוח, ונשמר, והמותג שלכם נחקק בראשיהם של אינספור לקוחות פוטנציאלים, אפילו אם בעל הבקבוק הממותג הוא לא לקוח ישיר.

אז מה עוד יכול לעבוד?

האמת היא שרשימת המוצרים למיתוג מסוג זה ארוכה עד מאוד, והמגוון עלול לסנוור אתכם. תארו לעצמכם כי באותה הרשימה עם בקבוקים ממותגים תוכלו למצוא מוצרים רבים, ולמתג את עצמכם במגבות ממותגות, חולצות ממותגות, כובעים, מעילים, שמיכות כרבולית, והרשימה הזו עדיין רק בחיתוליה. מה לגבי מיתוג של גאדג’טים שכולם צריכים וכולם צורכים, כגון אוזניות עם המיתוג שלכם, רמקולים ניידים ממותגים היטב, ואפילו מטענים ניידים עם המיתוג שלכם יכולים לשכון בכל תיק ובכל ארנק רלוונטי.

לא רק לדרכים ולבית, גם למשרד, ישנה רשימה מרשימה של פתרונות מיתוג גם למוצרי משרד, כגון פנקסים ועטים, מחשבונים ומשטחי עכבר, ובקיצור – עולם שלם ומרתק של הזדמנויות מיתוג.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה