הפלגה רומנטית ביאכטה עם "גל ונעמה השכרת יאכטות"



חולם להפתיע את החברה שלך עם חוויה שהיא לא תשכח? הפלגה רומנטית ביאכטה זאת הבחירה הנכונה ביותר. בכתבה זו נספר לך מה אסור לך לפספס...

צילום יחצ

להרעיף אהבה על החברה שלך זאת התחושה הנפלאה ביותר, בפרט אם מדובר ביום הולדת, יום השנה שלכם או סתם כדאי להראות לה שאין עליה בעולם.

אולם אחת הבעיות בהם נתקל כל רומנטיקן היא שמקומות הבילוי מתחילים להיגמר, עוד מסעדה עם קינוח וזיקוק, עוד טיול בטבע ופיקניק, מה עושים? איך מגוונים את המצב ומצליחים הפעם להפתיע באמת?

אין ספק שהפינוק הגדול באמת מחכה לך בלב הים, הפלגה רומנטית ביאכטה שישאיר את החברה שלך פעורת פה ומאושרת לאורך הרבה מאוד זמן.

מה מחכה לך על היאכטה?

ביאכטה שלנו תמצאו מקום קסום ומושקע שתוכנן במיוחד עבורכם כדי לתת את מלוא החוויה המושלמת על היאכטה בלב ים.

מערכת שמע משובחת שבה תוכלו לשמוע את המוזיקה שאתם הכי אוהבים, כסאות מרווחים ומיטות שיזוף על הסיפון, בר שוקולדים, יין טוב, שתייה ובירות.

ביאכטה תמצאו שולחן מרווח ופינת ישיבה שבה תוכלו לסעוד את ליבכם בהנאה צרופה לשמיעת הגלים תוך צפייה בנוף הטבע של הים הרחב.

איכות היאכטה שלנו

הזוגות האוהבים שמגיעים אלינו לחגוג יום הולדת או סתם ספונטנית למספר שעות של הפלגה רומנטית ביאכטה, ימצאו יאכטה נקייה ומוקפדת ברמה הגבוהה ביותר.

כל הציוד שלנו חדיש ואנו מעדכנים ומחדשים אותו בתדירות גבוהה, גם היאכטה עצמה זוכה לטיפול מקצועי ולקוחותינו נהנים מאיכות הפלגה משובחת במיוחד.

מה תוכלו לעשות על היאכטה?

בהזמנת הפלגה רומנטית ביאכטה תוכלו לבחור בעצמכם כיצד לנצל את הזמן, בין קפיצה לשחייה בלב ים ליד היאכטה על האבוב, שיזוף נוח ומפנק על הסיפון וגם אפשרות לארוחות מפנקות.

תוכלו לבקש הדרכה מהסקיפר המקצועי שלנו על היאכטה וכיצד משיטים אותה, והוא תמיד ישמח להסביר ולהדריך, ואפילו תוכלו לנהוג בה בעצמכם בהדרכתו הצמודה.

הצוות שלנו ידאג לסייע לכם לכל אורך ההפלגה, בכל שאלה ובקשה.

הפלגה נעימה!

עם גל ונעמה השכרת יאכטות - 0504600470 אנחנו כאן כדי לוודא שאתם תקבלו בדיוק את מה שאתם מחפשים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה