הסרת שיער בלייזר בראשון לציון: טיפים לבחירת קליניקה מובילה



הסרת שיער בחלקים שונים בגוף איננה דבר חדש כלל ועיקר. במשך מאות שנים נוהגות נשים בכל רחבי העולם להסיר שיער גוף מיותר באמצעים שונים.

pixabay

. ואולם בשנים האחרונות הפכה הסרת שיער בלייזר לשיטת ההסרה המועדפת . במקביל קרה דבר מעניין נוסף – גם גברים מחליטים, בשנים האחרונות, להסיר את שיער הגוף שלהם, כולו או חלקו, באמצעות לייזר. בשורות להלן נעסוק בשיטות שונות להסרת שיער. כמו כן יובאו כאן לקוראים מספר טיפים לבחירת קליניקה מובילה להסרת שיער בלייזר.

שיטות הסרת שיער – איך הן עובדות ומה התוצאות

לרוב, הסרת השיער נתפסת כעניין אסתטי לכל דבר ועניין. מאז המאה הקודמת נחשב גוף חלק, בעיקר אצל נשים, לשאיפה ולרצון. זה התחיל מהרצון להסיר את השפם ואת השיער בפנים, ובהמשך הפכה הסרת השיער מחלקים אחרים בגוף לעניין שבשגרה. למעשה, ישנן כמה שיטות להסרת שיער:

  • הסרת שיער באמצעות לימון וסוכר: מדובר בתערובת של לימון והרבה מאד סוכר. כשהתערובת הזאת חמה, היא יוצרת חומר דבק מאד. את החומר הזה מורחים על האזור המיועד להסרה, ומושכים במהירות. התוצאה היא, במרבית המקרים, הסרת שיער לתקופה ארוכה יחסית. היתרון – הקלות הקבה שבה אפשר להכין את התערובת הרצויה. החיסרון – מדובר בשיטה שעלולה לגרום לא מעט כאב למטופל או המטופלת. כמו כן, יש לחזור על פעולת ההסרה לעיתים קרובות מאד באופן יחסי.
  • גילוח: אף שמדובר בשיטה טריוויאלית ביותר, גילוח הוא שיטה יעילה מאד. היתרון - יעילות ומהירות. החיסרון – השיער מתחיל לצמוח במהירות רבה יחסית. כמו כן, מהירות הצמיחה עולה ככל שמספר הגילוחים עולה.
  • שעווה: הסרת שיער באמצעות שעווה נמנית היום עם הדרכים היותר מוכרות להסרת שיער, הן בארץ והן בחו"ל. השעווה יוצרת את אותו האפקט שיוצרת התערובת של לימון וסוכר. עם זאת, החסרונות של הסרה באמצעות שעווה ידועים – הכאב המלווה את הטיפול הזה, וכן הזמן הקצר שהטיפול הזה יעיל בו.

כך תבחרו קליניקה מומלצת להסרת שיער בלייזר

בשנים האחרונות פרצה לתודעה שיטה חדשה להסרת שיער - הסרת שיער בלייזר. מדובר בשימוש נוסף ובלתי צפוי שנמצא לקרן הלייזר. כעיקרון, הקרן מחממת את השערה וגורמת לה לצאת ביחד עם השורשים שלה. היתרונות של השיטה הזאת ברורים – הרבה פחות כאב. במקרים רבים מדובר למעשה בהסרת שיער לצמיתות. החיסרון העיקרי של השיטה הזאת נובע מהעובדה שהיא לא מתאימה לכל אחד. בעלי עור בגוונים מסוימים יודעים מראש שטיפול הסרת שיער בלייזר לא יכול להתאים להם. המשמעות, מבחינתם, היא המשך שימוש בשיטות הקונבנציונליות.

כשבאים לבחור קליניקה בראשון לציון , חשוב לבחור קליניקה ותיקה, מנוסה וכזאת שמי שעובדים ומנהלים אותה הם מומחים. הסרת שיער בלייזר בצורה מקצועית משפרת את ההופעה ואת ההרגשה לתקופה ארוכה מאד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה