הסעדה לאירועים באוויר הפתוח



שירותי הסעדה לאירועים - כבודם במקומם מונח. גם כשהאירוע נערך בחוף הים או בפארק עדיין ניתן למצוא שירותי קייטרינג מקצועיים מסוגים שונים שישאירו טעם טוב בפי כולם.

freepik

אירועים משמחים נערכים בכל מיני מקומות. הרוב הולכים לפי הספר ומזמינים אולם אירועים או גן אירועים בכדי לחגוג חתונה, בר או בת מצווה. יש כאלה שמזמינים ערב במסעדה כדי לחגוג יום הולדת או פשוט יוצאים לפארק הקרוב ונהנים מהאוויר כשעושים "על האש”. המשותף לכל האירועים הללו, ולא משנה היכן הם נערכים, הוא האוכל.

 אוכל תופס חלק נכבד ביותר בכל אירוע, מהגדול ועד לקטן, במיוחד במדינת ישראל ובמיוחד באירועי שמחות אליהם הישראלים נוהגים להביא צ'קים כמתנה. כיום, עם החיבור החדש והמיוחד של האנשים בארץ לאוכל טוב, לאור ריבוי תוכניות בישול וריבוי טעמים חדשים שנכנסים למטבח הישראלי- גם שירותי הסעדה עלו למקום מכובד ביותר ואין כמעט אדם שלא אמר לעצמו בעודו מתכנן אירוע גדול, שגם הסעדה צריך להוסיף לרשימה ולמצוא מקום טוב שיספק אותה.

אמנם, אם האירוע נערך בתוך אולם או גן אירועים מסודר סביר להניח שיהיו במקום גם שירותי הסעדה, אולם אם האירוע נערך במקום אחר, פתוח, כמו חוף הים למשל, אזי צריך לארגן יותר דברים בכדי שיהיה אוכל ושתייה לאורחים החוגגים אירועים בטבע. הסעדה לאירועים במקום פתוח וייחודי כל כך כמו חוף הים מצריכה מחשבה רבה תחילה בכמה תחומים.

 

מדינת ישראל שוכנת לחוף הים התיכון בצידה המערבי ובדרומה היא נהנית מנתח מהים האדום היפיפה. ניתן לערוך כמעט כל אירוע בחוף הים, או בכל אחד הפארקים המדהימים שיש למדינה המדהימה שלנו להציע.החל מחתונה וכלה ביום הולדת, שכן מזג האוויר בארץ נח במרבית ימות השנה ומאפשר שעות אור רבות במיוחד אם האירוע נערך בחודשי האביב והקיץ. מאחר וחוף הים או פארק אינו מקום עסק מסודר, יהיה על מארגני האירוע להיערך מבעוד מועד מבחינת הסעדה לאורחים. שירותי הסעדה הם אלו שיספקו את המאכלים והשתייה מתחילת האירוע ועד סופו, אולם יהיה עליהם להיות מנוסים במתן שירות בחוף או בטבע הים ובהיערכות של קייטרינג בטבע. במקום פתוח שכזה, בו רוחות מנשבות נושאות עימן גרגרי חול זהובים מן ההכרח הוא להצטייד בציוד המתאים לאחסון, חימום והגשת המאכלים, כמו גם המשקאות. המראה של החול הרך מתאחד עם אוושות הגלים, או העצים אמנם מרהיב וצובט לב, אך לא היינו רוצים ולו גרגר אחד שיטייל בצלחות האורחים וכך גם חברת הסעדה או קייטרינג אשר מבצעת את האירוע. לכן, שירותי הסעדה שהתמחותם היא הסעדה במקומות פתוחים בכלל ובחוף הים בפרט, יקפידו לאחסן את המזון בכלים אטומים ובארוניות סגורות למניעת כניסת חול ולכלוך.

כלי החימום הגדולים מהם יוגש האוכל לצלחות האורחים יהיו מכוסים גם הם כל העת, במכסים שקופים שדרכם ניתן יהיה לראות מה יש בפנים, וכמובן כל אורח יצויד במפית. שירותי הסעדה לחוף הים מחזיקים בדרך כלל אמצעי נוסף שמסייע להגן על האוכל מפני הרוח והחול - סככות עם דפנות. אלו גם מצלות על המאכלים מפני השמש וגם מפני הרוח והחול שכן יש להן דפנות. הסככות יכולות גם להתאים לעיצוב האירוע. העדה לאורחים באירוע אפשרית גם בחוף הים, אם יש את האמצעים הנכונים.

כך מתברר שאירוע בטבע, אינו בהכרח זול יותר מאירוע בגן, כי נדרשת הערכות מיוחדת אבל, ישנן פתרונות יצריתיים. מי אמר שצריך לחמם במקום או להגיש בכלים מפוארים. ישנן חברות קייטרינג מסוימות שגם יודעות לספק מנות אוכל מוכן- מנות עשירות וטעימות בחמגשיות. כל מה שצריך זה לחמם בבית רגע לפני ולהביא את זה אל הטבע- ולהינות! וזה כבר במחירים לכל נפש.


 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה