המסלול המהיר לטופ תוצאות החיפוש בגוגל: כל מה שצריך לדעת קידום ממומן ואיך לעשות את זה נכון



אם גם לכם יש עסק מכל סוג שהוא בישראל, יש סיכוי סביר ביותר שחלק מהשיווק שלכם וההתנהלות מול הלקוחות נעשית דרך אתר האינטרנט שלכם – ובגלל זה אתם חייבים לוודא תמיד שאנשים מגיעים אליו ונכנסים דווקא אליו ולא לאתרים אחרים. אז איך עושים את זה? ובכן, יש יותר מדרך אחת מן הסתם, אבל אין ספק כי אחת הדרכים המהירות היא באמצעות קמפיין של קידום ממומן (PPC) בגוגל. מה זה בכלל אומר, איך בדיוק עושים את זה ולמה כדאי לעשות את זה עם המומחים בתחום ולא באופן עצמאי? הנה כל מה שחשוב לדעת בנושא.

PIXABAY

מהו קידום ממומן בגוגל?

בעידן שלנו, כשאנשים מחפשים שירותים, מוצרים ומידע בנושאים באופן כללי, אחת הפעולות הראשונות שהם יעשו (אם לא הראשונה) היא לחפש את הדברים האלו בגוגל. ברוב המקרים תוצאות החיפוש הראשונות הן אלו שהגולשים ייכנסו אליהן, ושם הם גם ככל הנראה ימצאו את מה שהם מחפשים. על מנת להופיע בתוצאות הראשונות באופן אורגני, יש להשקיע בקידום אורגני במשך זמן ארוך. קידום אורגני הוא שיטה מעולה, אך מדובר בתהליך ארוך, מורכב ולא זול שלא כל עסק יכול להתחייב אליו. מה עושים במצב כזה? בדיוק בשביל זה קיים הקידום הממומן. בשיטה הזו אנו בעצם משלמים על מודעות שיופיעו מעל התוצאות הראשונות בגוגל, בכל פעם שגולש מחפש ביטויים מסוים שנבחר (לפי טרגוט מדויק – גיל, מיקום גיאוגרפי וכן הלאה). התשלום הוא פר קליק על המודעה וזוהי דרך מעולה להקפיץ את עצמינו ולמשוך את תשומת הלב של הגולשים. אז איך נכון לעשות קידום ממומן בגוגל ? בואו ננסה להבין.

 

קידום ממומן בגוגל – איך עושים את זה כמו שצריך?

קידום ממומן בגוגל זו תורה שלמה שמצריכה מהעוסקים במלאכה התמחות בכמה מישורים:

 

  1. היכרות מעמיקה עם מערכת הפרסום של גוגל ועם כל הכלים השונים – שכן, מדובר במערכת שמתעדכנת ומשתנה על בסיס קבוע.
  2. כישורי קופי וכתיבה – יש לנסח את המודעות לפי כללים ברורים. הן חייבות להיות קצרות וקולעות וצריכות למשוך את הגולשים באופן אינסטינקטיבי.
  3. מחקר מילות מפתח מקיף – זהו בעצם הבסיס לקמפיין קידום ממומן מוצלח וכדי שזה יעבוד אנחנו חייבים להבין בדיוק באילו מונחים הלקוחות הפוטנציאליים שלנו משתמשים.
  4. תקציב ראוי – בהתאם לסוג הקמפיין ולמילות המפתח חייבים להשקיע בתקציב טוב ונכון. בסופו של דבר אם עושים את זה כמו שצריך מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה.
  5. בקרה, ניתוח ולמידה תוך כדי תנועה – חייבים להיות תמיד עם היד על הדופק ולהבין אילו מודעות עובדות, מה עובד פחות ואיך אפשר למקסם את התוצאות שאנו מקבלים.

 

מכאן נשאלת השאלה - האם זה משהו שבעלי עסקים יכולים לעשות באופן עצמאי?

ובכן, ברמה הטכנית התשובה לשאלה היא כן. ניתן ללמוד את התחום לעומק ולעשות זאת לבד. עם זאת חשוב מאד לזכור שזו מלאכה לא פשוטה שמצריכה הרבה ניסיון ושעות ארוכות של ניסוי וטעייה. מי שמצפה לראות תוצאות בזמן קצר ואין לו יותר מדי כסף מיותר לבזבז על ניסיונות, כדאי מאד שייעזר במשרדים מקצועיים שמכירים את התחום לעומק.

 

קידום ממומן עם הטובים ביותר בתחום

אז אם אתם מחליטים ללכת על חברה מקצועית שתעשה את העבודה הקשה עבורכם, כדאי שתכירו את משרד הפרסום Web3D, שהוא אחד מהשחקנים הוותיקים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי והקידום הממומן בגוגל בפרט. הם מציעים תכנית מקיפה מתוך תהליך ארוך של היכרות עם הצרכים והשפה של כל עסק ויודעים להציע פרסום שעובד באמת. אם כן, כשאתם מחפשים את הדרך המהירה והטובה ביותר לקדם את האתר שלכם, כדאי לשקול את האפשרות של קידום ממומן בגוגל, ולתת את המושכות לעסקים שיודעים איך עושים את זה כמו שצריך. בהצלחה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה