המנופים של חברת רום: בטיחות, ביצועים, וחדשנות



אם נסתכל לרגע על ההגדרה הטכנית של מנוף נראה כי מדובר במכונה פשוטה העשויה מקורה קשיחה ונקודת משען, כאשר המאמץ (כוח הקלט) והעומס (כוח הפלט) מופעלים על שני קצות הקורה, ונקודת המשען היא הנקודה שעליה מסתובבת הקרן, וכאשר מפעילים מאמץ על קצה אחד של הידית, אז מופעל גם עומס בקצה השני של המנוף. נשמע פשוט? ובכן המנופים של היום הם הכול חוץ מפשוטים. בפועל, הם כלי עבודה עם המון אחריות, המון סיכונים, ובעיקר עם המון חדשנות. המנופים הם אומנם אינם המצאה חדשה, אך גם כיום בשנת 2022 הם עדיין המכשור האמין והבטוח ביותר לעבודות בגובה, והחשיבות שלהם היא אסטרונומית גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת בטיחות בסביבת העבודה.

FREEPIK

אלו סוגי מנופים ניתן למצוא בחברת רום?

חברת רום מייבאת מנופים של חברת TEREX ו-DEMAG, מיצרניות המנופים הידועות והמובילות בעולם, והיא הינה מוכרת, משכירה, ומעניקה שירותי תחזוקה שוטפים ומקצועיים למנופים. המנופים השונים של חברת רום מתחלקים לכמה קטגוריות:

  1. מנופי -All Terrain היתרון של מנופים אלו זה המידות הקטנות שלהם והעובדה שהם מצוידים בטכנולוגיות הנדסה מתקדמות ביותר. מנופים אלו נועדו להפעלה של מפעיל יחיד, והשילוב ההנדסי החדשני שטמון במנופים אלו מעניק להם יכולת תמרון גבוהה במיוחד, ובטיחות אופטימלית. כמו כן, ניתן להשתמש במנופי All Terrain על כבישים ודרכי עפר (מה שמקל על השינוע שלהם לאתר העבודה), וניתן להתאים ולשנות פיצ'רים שונים על פי צרכי הלקוח ותנאי העבודה הייעודית שלהם.
  2. מנופי Rough Terrain מנופים מסוג זה הם מנופים שתוכננו לבצע הנפות בתנאי שטח קשים, ומעבר לכך שהתחזוקה שלהם היא פשוטה למדי ובעלות יחסית נמוכה, הם נחשבים לאמינים במיוחד, קלים לשינוע, ובעלי ביצועים מצטיינים.
  3. מנופי -Lattice Boom Crawlerבהתאם לשמם הגרנדיוזי, מנופים אלו נועדו להנפות כבדות ומורכבות במיוחד, והם גדולים יותר משמעותית. כמו כן, בגלל מידותיהם, מנופים מסוג מורכבים באתר העבודה הייעודי ומפורקים בסיום העבודה, ולמרות שזה לכאורה נשמע "מורכב", מדובר בשינוע מהיר ובאופרציה פשוטה למדי.

חברת רום: המנופים המתקדמים ביותר

חברת רום שנחשבת לחברה המובילה בארץ למתן פתרונות בגובה מקפידה באדיקות שכל מכשור וכלי עבודה שהיא מציעה ללקוחותיה יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן מבחינת ביצועים והן מבחינת בטיחות. בדיוק מסיבה זו כל המנופים החדשים של החברה כוללים מערכות בקרה מקיפות הפועלות על ידי מערכת בטיחות מתקדמת (IC-1) . מערכת זו נועדה להעניק למפעיל המנוף מעטפת בטיחות מחמירה שמאפשרת לו לבצע את עבודתו בבטיחות אופטימלית מבלי להתפשר על רמת ביצועים גבוהה וחלילה לסכן את חייו תוך כדי. אז הנכם מתעניינים ברכישת/השכרת מנופים? אל תתפשרו על הטוב ביותר. הצוות המקצועי והמיומן של חברת רום פועל בכל הארץ סביב השעון והינו ישמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת המנוף המתאים לצרכים שלכם ולעבודתו הייעודית.

ראו עוד: במות הרמה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה