המדריך השלם לבחירת השקעות אלטרנטיביות



כאשר מדברים עם אנשים על השקעה הם לוקחים את הדברים למקום הפחות נכון וסבורים כי מדובר במשהו מורכב ובעייתי. קחו לדוגמא השקעות בשוק ההון או במניות כאלה ואחרות- הן תמיד מעלות היסוס כזה או אחר וכך מוותרים לא מעט אנשים על ההזדמנות הטובה לשינוי מבורך בחייהם. שואלים את עצמכם איך השקעות אלה יכולות לסייע לכם לנהל אורח חיים ורמת חיים גבוהה? במאמר שלפניכם נדבר על טיבן של השקעות אלטרנטיביות ולמי הן מתאימות.

Shutterstock

להצליח את עתידכם באמצעות השקעות אלטרנטיביות

אם תשאלו כל בית השקעות מוכר ובעל מוניטין, הוא יעיד כי חלק גדול מהציבור הרחב מפחד "להתעסק" בשוק ההון. אם כן מסתמן כי רוב האנשים רוצים "ללכת על בטוח" ונוכח חוסר ההבנה והחשש פוסחים על האפשרות שתניב להם רבות ולכן, פעמים רבות עולה השאלה למה אנשים פוחדים לסחור בשוק ההון, המניות ועוד? תחומים אלו אשר נחשבים פחות מוכרים נכללים בתוך ההגדרה האלטרנטיבית אם כי לא תמיד הם מתאימים לזה.

השקעה אלטרנטיבית – כדאי או לא כדאי?  

יש כמה וכמה דוגמאות אשר מכניסות בתוכן את עניין השקעות אלטרנטיביות, חלק מזה קשור גם בהשקעה מעבר לים. המון אנשים בוחרים בדרך זו היות והיא יכולה לספק תשואה מכובדת ביותר ביחס לעבר. לצד זאת, אם החלטתם ללכת על השקעות מעבר לים יש להתחשב בעניין המיסוי אשר משתנה כאשר מדובר במדינות זרות. לצד זאת יש שלא להתפתות לתשואות גבוהות ובו זמנית לא לפסוח על הסיכונים-  אחרי הכול זה חלק מהעניין עצמו, רוצים תשואה מכובדת ? כאן יידרש מכם שלא לפסוח על סיכון מכובד.

למי זה מתאים ומהי השקעה אלטרנטיבית

השקעה אלטרנטיבית הינה השקעה שלא קשורה בשוק ההון למרות שיש נטייה לחשוב כי היא כן. יש כמה וכמה אפשרויות לסחור בהשקעה זו כאשר התחום החזק והמניב ביותר קשור בנדל"ן אבל קשור גם במתכות, מטבעות דיגיטליים כשהכי חשוב הוא להבין – זה לא במה אתם משקיעים אלא איך! תרים אחר השקעה שהיא לא רגילה? רוצים להרוויח תשואה גדולה ויש לכם סכום כסף גדול שברצונכם להשתמש בו? בואו להשיג תשואה גבוהה באמצעות השקעה שיודעת להניב רווח.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה