המדריך המלא לצמיגים מומלצים



חשוב לרכוש צמיגים בחברות מוכרות שהם טובים ביותר מבחינת אחיזה ועמידות. יש להם חיים ארוכים והם יכולים להחזיק מעמד חמש עד שמונה שנים.

FREEPIK

כיצד צמיגים מומלצים יכולים לעזור עם 5 מקרי שימוש מדהימים

לצמיגים מומלצים יש הרבה יתרונות. אלה כוללים יעילות דלק טובה יותר, התנגדות גלגול נמוכה יותר וחיי צמיג ארוכים יותר.הצמיג הוא זה  שעוזר לך לנהוג בטוח על ידי הפחתת הסיכון לתאונות. זה גם יכול לעזור לך לחסוך כסף על דלק ולהפחית את תצרוכת הדלק  . הוא יכול גם לעזור לך לנהוג בתנאי מזג אוויר גרועים עם תכונות האחיזה וההתנגדות המשופרות שלו. אפשר לפנות לפנצריה ולקבל חוות דעת על צמיגים מסוימים ולרכוש צמיגים בראשון לציון.

המותגים הטובים ביותר של צמיגים מומלצים לכל נהג

ישנם גורמים רבים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת רכישת צמיגים לרכב. גורמים כמו מותג, סוג צמיג, מידה ורק אז לקנות אותם. הרשימה הבאה היא רשימה של מותגי הצמיגים המובילים שכדאי לשקול לקנות. המותגים המובילים ברשימה זו כוללים את מישלן, ברידג'סטון, גודייר וקונטיננטל.

מהם הצמיגים הטובים ביותר עבור הרכב שלך?

סוג הצמיג שאתה צריך תלוי בסוג הרכב שברשותך. לדוגמה, אם יש לך מכונית סדאן, אז אתה צריך ללכת על צמיג עם התנגדות גלגול נמוכה.

סוגי הנהיגה במכונית שלך יהיו כפופים ל:

  • כבישים יבשים: צמיגים עם התנגדות גלגול נמוכה מושלמים לכבישים יבשים. הסיבה לכך היא שהם מספקים נסיעה חלקה ומונעים הידרופלנינג.
  • כבישים רטובים: צמיגים בעלי אחיזה גבוהה מומלצים לכבישים רטובים. צמיגים אלו יכולים להתמודד עם תנאי החלקה ולספק אחיזה טובה יותר על פני הכביש.

איך לבחור איזה סוג צמיג הכי מתאים לך?

סוג הצמיג שתבחר תלוי במספר גורמים, כמו סוג הרכב בו אתה נוהג והשטח בו הוא נוסע.

ישנם שלושה סוגים של משטחים ופרופילים של צמיגים:

  • הפרופיל המשותף מתאים לרוב המכוניות והמשאיות הקלות.
  • פרופיל הביצועים אידיאלי עבור מכוניות ספורט, רכבי ביצועים, מכוניות סדאן יוקרתיות, רכבי שטח ומיניוואנים.
  • פרופיל השטח מתאים ביותר לרכבי שטח, מיניוואנים, טנדרים עם מתלים מורים או צמיגים כבדים.

שלש טעויות שכדאי להימנע מהן בקניית צמיגים

טעות מס' 1: בחירת צמיג עם דירוג משקל שגוי

בבחירת צמיג, הטעות הנפוצה ביותר שנהגים עושים היא לבחור בצמיג עם דירוג משקל שגוי. זה עלול להוביל לעומס יתר של הצמיג מה שמוביל עוד יותר לביצועים גרועים ואף למצבים מסוכנים.

טעות מס' 2: לא לקנות צמיג לפני שאתה צריך אותו

חשוב לדעת מתי אתם צריכים צמיגים חדשים ואם הרכב שלכם בטוח מספיק כדי לנסוע עליהם רכישה של צמיג תעה תמיד לאחר פנייה לאדם מקצועי שיבדוק מה מצבו של הצמיג הקיים.

טעות מס' 3: לא בודקים את עומק שולי הצמיג (מילת מפתח: עומק הדריכה)

אולי אינך מודע לכך, אבל עומק חישוק הצמיג הוא גורם חשוב בכל הקשור לבטיחות בנהיגה. עומק הדריכה הוא מדידה של כמה עמוק נדחס הגומי לתוך הצמיג. זה אומר לך כמה אחיזה יש לך על משטחים רטובים או יבשים וכמה התנגדות יש למים להיכנס לצמיג שלך. אם אתה רוצה לנהוג בבטחה, וודא שהצמיגים שלך תקינים ועם עומק דריכה של 1/32 אינץ' לפחות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה