המדריך המלא להפוך ליוטיובר מצליח ברשת



בעידן הדיגיטלי טכנולוגי צצים מקצועות חדשים, כאלו שלפני דור כלל לא היה ניתן להגדיר, פשוט כי הם לא היו קיימים, ואכן המקצוע יוטיובר הנו אחד מאותם מקצועות חדשים שלפני כמה שנים לא היו מוכרים, לפחות לא כפי שהם כיום. אי לכך רגע לפני שנמשיך לסייע להתמקצע בתחום נעצור ליישר קו - נסביר שיוטיובר הנו בעל מקצוע שעוסק בפרסום סרטונים (ביוטיוב כמובן) ויש להבדיל בין שני הסוגים: יוטיובר שאינו מרוויח שקל על ההשקעה הרבה ומנגד יוטיובר שעושה הרבה כסף, אך בכל אופן חשוב להיות טובים, כי אם כבר עושים משהו, מוטב להצטיין.

Pixabay

עשה ואל תעשה

אז התחום מעניין אותכם ואתם מבקשים להתמקצע? להלן כמה הצעות: לעולם אין להעלות סרטון שלא חשים לגביו חיבור אישי ולפני שבוחנים שהוא אכן איכותי ומותאם קהל יעד. בנוסף, חשוב לפרסם כמה שיותר וחשוב להעניק ערך מוסף, ולו בכדי ליצור אל מול הצופים חיבור או אפילו תלות מסוימת. שנדגים? ניתן לייצר תחרויות ולהוביל לאינטראקציה (למשל כאלו שמובילות את הצופים להשאיר תגובה). כאשר זה קורה עולים על דרך המלך - ההצלחה אינה מאחרת להגיע. מבקשים דרכי קיצור? גם כאלו קיימות! האומנם? הכירו את הטריק הבא: באמצעות קניית צפיות ליוטיוב ניתן להגדיל בין רגע את כמות הצפיות וכיוון שגולשים מעניקים לכך חשיבות, גם הם ימהרו לבחון במה מדובר.

פרסום ברשתות חברתיות

מה עוד ניתן לעשות? אם מדובר בסרטון ארוך, מוטב מראש לתת הקדמה. מדוע? בשל שתי סיבות: ראשית בשביל ליצור עניין ושנית בשביל לגרום לצופה לראות עד הסוף, ולו כי הוא מחכה להבטחה שהתקציר מציין. בנוסף, פיזור קישורים תמיד עובד היטב, אך החוכמה היא להבין היכן לפרסם וכיצד למנף את הפעולה. כך למשל ניתן לפרסם במאמר דעה, בדף עסקי בפייסבוק, להשקיע ברשימת דיוור, להשקיע בקידום ממומן ולהיעזר בכל מה שהרשתות החברתיות מציעות לכם. ככול שפרסום הקישור יהיה יותר יעיל, כך יותר אנשים ייחשפו אליו, ומכאן שיותר אנשים יובילו להכנסה, ולו כי תהפכו לבעלי שם בתחום, או כיוון ששתלתם בסרטון פרסומות.

תפעלו מהבטן

יש יוטיובר שמפרסם סרטונים של אחרים (משלמים לו על כך) ויש יוטיובר שמפרסם סרטונים שהם שלו. כאשר זה המצב רצוי לפעול מהבטן וממקום של חיבור אישי, משמע מוטב לפרסם סרטונים שנוגעים לתחום שמתמחים בו (למשל סרטונים של ריקוד, של לימודי תוכנה וכדומה). אם רק תפעלו כך אנשים יחושו בחיבור האישי, יביעו יותר עניין ובעצם יהפכו אותכם ליוטיוברים יותר אהודים.

ההתמדה מניבה

נסכם? על מנת להצליח להרוויח מעבודה מעין זו, או לפחות לחוש סיפוק מכך שהסרטונים מגיעים לתפוצה רחבה, יש צורך להתמקצע, יש צורך בניסיון וטעייה ובאופן כללי צריך לאהוב מה שעושים ולהשקיע זמן ומחשבה, לצד למידה מדרכי פעולה של העוסקים בדבר. מבקשים מוטיבציה? ניתן להרוויח בהחלט לא רע אם רק משלבים פרסומות, או לחלופין אם שוכרים את השירותים שלכם. בהצלחה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה