הלוואה קרן השתלמות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל



אם אתם צריכים הלוואה, הלוואה קרן השתלמות היא האופציה הכי טובה שלכם לקבלת הלוואה בתנאים משתלמים! הלוואה קרן השתלמות היא לא הלוואה שרבים מכירים אך היא הפתרון הכי משתלם כיום ללקיחת הלוואה, הלוואה בתנאי ריבית מופחתים לעומת הלוואות הניתנות על ידי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי. הלוואה קרן השתלמות היא הלוואה שאתם למעשה לווים מעצמכם. נניח פתחתם קרן השתלמות לפני 5 שנים והצטבר בה סכום כסף מסוים, סכום הקרן שהפקדתם, סכומי ההפקדה החודשיים והתשואות שהשיגה הקרן במהלך התקופה מהווים ההון שלכם בקרן ובסיס ההלוואה. עכשיו יש לכם הון עצמי שהוא שלכם למעשה ובאפשרותכם ללוות ממנו כסף בתנאים הכי טובים שאפשר כולל ריבית שלילית! כלומר לא לשלם על ההלוואה אלא לקבל עליה ריבית!

freepik

ייעוץ חינם לגביי הלוואה קרן השתלמות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

רוצים לדעת עוד על הלוואה קרן השתלמות? השאירו פרטים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ונחזור אליכם עם מידע על הלוואה קרן השתלמות שיכול להיות שווה עבורכם כסף רב ולחסוך לכם כסף בלקיחת הלוואת קרן השתלמות בתנאים טובים יותר מכל הלוואה אחרת שתיקחו בכל מקום אחר! קראו עוד מאמרים וגלשו באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל ללמוד עוד על הלוואה על חשבון קרן השתלמות ונושאים דומים כמו קרן פנסיה, קופות גמל ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא המקור הגדול ביותר למידע ותוכן בתחום הביטוח, החיסכון וההשקעה בישראל עם מאות מאמרים שכבר נמצאים בו ועוד עשרות מאמרים וכתבות תוכן העולות בו מדי חודש עם מידע חדש ומעניין על חידושים בתחום, הצעות של חברות בתחום הביטוח וההשקעה, פרטים חשובים שכל אחד צריך להכיר לפני שהוא פותח קרן השקעה או השתלמות וטיפים רבים ששווים כסף העוזרים לכם לחסוך במס, ליהנות מהטבות מס, להשקיע את הכסף בצורה חכמה וליהנות מתשואות גבוהות לאורך זמן, לקחת הלוואות בתנאים הכי טובים כמו הלוואה קרן השתלמות ועוד!

כל מה שצריך לדעת על הלוואה קרן השתלמות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל  

יש לכם קרן השתלמות פעילה? שקלו לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות בתנאי ריבית מעולים שיעזרו לעם לכל מטרה: לימודים, רכישת רכב או דירה, אירוע משפחתי וכל מטרה אחרת עבורה אתם צריכים הלוואה, סגירת מינוס, תשלומים שוטפים, כיסוי חוב ועוד. לקיחת הלוואה תמיד נעשית בלית ברירה אך לא חייבים לשלם עשרות אחוזי ריבית על הלוואות מנופחות מחברות האשראי והבנקים. כל עשירית אחוז קובעת כאשר מדובר בהלוואה ארוכת טיוח והדבר החשוב ביותר להבין לגביי הלוואה לפני שמתחייבים אליה היא כמה כסף אתם צריכים להחזיר בין זה בחישוב שנתי או חודשי. הלוואות רבות נראות טוב על הנייר אך מי שבקיא בחומר יודע שהן הלוואות גרועות שמי שמלווה אותן הצליח לשווק אותן בצורה חכמה כך שהלווה יחשוב שתנאי ההלוואה אטרקטיביים אך לא כך הדבר. בררו האם הריבית קבועה או משתנה, האם הריבית שנתית או חודשית, האם יש תשלום נוסף מעבר לריבית על פתיחת התיק, האם אתם משלמים ריבית גישור, האם ההלוואה צמודה למדד או לא ועוד עשרות פרמטרים שיכולים להפוך הלוואה שנראית טוב על הנייר לגרועה במציאות וההפך.

איך לוקחים הלוואה משתלמת בישראל – פורטל הביטוחים הגדול במדינה

לקיחת הלוואה היא לא צעד שמישהו רוצה לעשות אך לפעמים אין ברירה. לפני לקיחת הלוואה חשוב לדעת האם יש לכם יכולת להחזיר את ההלוואה שכן אם אתם לא עומדים בתנאי ההלוואה אתם עלולים לשלם ריביות פיגורים גבוהות בהרבה ממה שחשבתם. כלל חשוב בלקיחת הלוואות הוא שככל שמשך ההלוואה רב יותר, כלומר נפרס על פני יותר חודשים ושנים, כך גם הריבית המצטברת גבוהה יותר. אם אינכם מבינים באחוזים וריביות אל תיכנסו לאף הלוואה לפני שתבררו את כל הפרטים המלאים לגביה: מה אחוז הריבית הכולל, לא החודשי או השנתי אלא הכולל על ההלוואה הוא הדבר החשוב ביותר להבין. אם יש ביכולתכם לצמצם את משך החזר ההלוואה עשו זאת כיוון שככל שתצמצמו את משך החזר ההלוואה תחסכו בסכום הכללי שתידרשו לשלם על ההלוואה בדרך כלל.

עוד חשוב לדעת: פדייה מוקדמת של קרן פנסיה או קרן השתלמות למטרת כיסוי חוב קיים או לכל מטרה אחרת כרוכה באיבוד 35% מהכסף שחסכתם לכן את תמהרו לפתוח קרנות אלו ופנו אליהן כמוצא האחרון להשגת הכסף שאתם צריכים. נצלו את היתרון הענק בלקיחת הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות או הפנסיה שלכם אך בררו הייטב במה זה כרוך שלא ייווצר מצב שתאבדו חלק מהכסף או את התנאים שקיבלתם בהצטרפות לקרן.

רוצים עזרה אישית ומקצועית יותר בנושא? השאירו פרטים באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל ונחזור אליכם עם ייעוץ ללא עלות!

3 טיפים לחיסכון והשקעה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ניהול כספי נכון הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר שאפשר ללמוד. בבית הספר אין שיעורים בנושא ורק מי שבוחר להתמחות בכך באוניברסיטה יכול לספוג את המידע בצורה מקצועית ואף לעסוק בתחום בין אם כרואה חשבון, יועץ פיננסי או מקצועות דומים. יחד עם זאת האינטרנט מאפשר כיום לכולם ללמוד את התחום החשוב ביותר הזה. כל יום אנו עוסקים בכסף ודווקא בתחום החשוב ביותר אנו לא זוכים להשכלה בגיל צעיר. בכל זאת אף פעם לא מאוחר ללמוד את הנושא וגם אם הוא נשמע לכם משעמם ומרתיע, כדאי לכם ללמוד אותו בגיל צעיר כי אין חשוב יותר מניהול כספי נכון לעתיד שלכם. הנה שלושה טיפים בסיסיים שיכולים לעזור לכם לחסוך ולהרוויח יותר על הכסף שלכם.

חיסכון - תוכניות חיסכון מלווים אותנו מגיל צעיר החל מהקופה הקטנה שקיבלנו במתנה כילדים והעיקרון לא משתנה. כבוגרים אנו עובדים ומרוויחים כסף וכלל בסיס הוא שעל כל סכום שלא תרוויחו, חלק ממנו שימו בחיסכון כל חודש או על בסיס תקופתי אחר. כלל פשוט ביותר זה שווה זהב ומי שיצליח לעמוד בו מגיל צעיר ייראה כיצד הכסף שחסך הצטבר לסכום מכובד לאחר תקופה ארוכה.

השקעה - לחסוך זה אמנם מצוין אבל חשוב להבין שערך הכסף משתנה בהתאם לתנאי השוק. היו כבר תקופות של אינפלציה מטורפת בישראל בהן ערך הכסף נשחק וכסף שהיה שווה לדוגמה 100 שקל היום יכול היה להיות שווה רק 90 שקלים למחרת. איך שומרים על ערך הכסף? משקיעים אותו באפיקי השקעה שיכולים להשיג לכם תשואה על הכסף. ריבית בנק ישראל האפסית כיום מקשה על החוסכים אך למשקיעים יש פתרונות טובים יותר כמו השקעה בשוק ההון, נדל"ן, קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה וכדומה.

ריבית דריבית - אלברט איינשטיין כינה את עיקרון הריבית דריבית כפלא השמיני של העולם. עיקרון זה משלב את אלמנט החיסכון וההשקעה ויוצר כלי עוצמתי להגדלת ההון האישי. למדו כיצד להשיג ריבית דריבית על הכסף שלכם ותודות לנו על טיפ זה בעוד כמה שנים.

נשמח לסייע בעוד דרכים ולתת לכם ייעוץ חינם בכל נושא רלוונטי מהאתר. השאירו פרטים לחזרה. להתראות ובהצלחה!

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה