הכירו את ליין המסיבות הייחודי החדש של For Real



ליין מסיבות הטכנו והאלקטרוני For Real מקיים השבוע מסיבה מעולם אחר – מסיבת טכנו משובחת ביותר אשר אמורה להוות חוויה יוצאת דופן עבור חובבי הז'אנר, כמו גם עבור חובבי מוסיקה אלקטרונית (ומסיבות מעולות) בכלל. המסיבה תיערך בבר משובח בפני עצמו -SATAI SKY BAR הממוקם בראשון לציון, וצפויה להיות אירוע בלתי נשכח מכמה בחינות שונות

Unspls

המסיבה צפויה לשלב בין הטעם המשובח וחסר הפשרות של ליין המסיבות של For Real (אותו שווה להכיר בכל מקרה..), אשר יבוא לכדי ביטוי למשל בתקליטנים הנחשבים שיעלו לנגן, לבין הסאונד האיכותי שמציע SATAI SKY BAR - מקום מעולה לערוך בו מסיבות, בטח ובטח של מוסיקה אלקטרונית.

התקליטנים המובילים בתחום, אנרגיות עילאיות וסאונד מטורף חובבי מסיבות טכנו ומוסיקה אלקטרונית אשר גם מכירים את הז'אנר מקרוב יודעים עד כמה זה חשוב שהתקליטנים שמנגנים יגיעו מעולם הטכנו, ויהיו כאלו שיודעים איך להרים מסיבה ואיך להחזיק את הקהל לאורך הערב. For Real הוא ליין מסיבות משופשף ומשובח אשר יודע במה להשקיע ואיך לגרום למסיבה להיות מוצלחת.

לכן השקיעו בתקליטנים מובילים בתחום, כאלו שכל חובב טכנו ישמח לשמוע. במסיבה יתקלטו JB, AREBE, THE BIBI ועוד (השאר יוכרזו לקראת המסיבה עצמה או במהלכה), ויבטיחו ליצור בדיוק את האווירה המתאימה בכל חלק וחלק של הערב (פתיחת שערים ב 21:30 ומוסיקה לפחות עד 04:00 בבוקר).

"סאטאי סקיי בר" הוא גם כן מקום ששווה להכיר, עם ובלי קשר למסיבות. במקום השקיעו הרבה מאוד במערכת הגברה מהשורה הראשונה, עם סאונד מטורף בעוצמתו, אבל איכותי ביותר. במיוחד במסיבות של טכנו איכות הסאונד חשובה מאוד כדי שהקהל יוכל להבחין בכל הצלילים שמסתתרים שם בין הביטים, ולתת לכולם להיכנס לו אל הגוף.

המקום עצמו גם מעוצב ובנוי בצורה אקוסטית, שיודעת איך לשמור את כל הסאונד בפנים וליצור תהודה מעולה, בדיוק כמו שצריך בשביל מסיבת מוסיקה אלקטרונית טובה (ובמיוחד עבור טכנו). אלכוהול משובח במחירים נוחים וכמות מצומצמת של משתתפים ליין מסיבות זה, ובפרט המסיבה הקרובה בראשל"צ, כולל מסיבות איכותיות שיכולות להיחשב למסיבות בוטיק של ממש. קהל המשתתפים מצומצם ומוגבל הפעם למאה וחמישים משתתפים בלבד, מה שמבטיח מסיבה מטורפת מצד אחד ומדויקת ואיכותית מצד שני.

אין צורך לדאוג שתימחצו או תירמסו בתוך ההמון, או שיהיה צפוף מדי בשביל לרקוד. מספר המשתתפים המצומצם מבטיח שילוב מושלם בין מרחב נוח ומשחרר לבין אנרגיה גבוהה. גם האלכוהול בבר הוא האיכותי והמשובח ביותר – לא אלכוהול זול ופשוט שעושה כאב ראש יום אחרי.

האלכוהול מוצע במחירים נוחים שיאפשרו לכולם לשתות בלי בעיה ולא לצאת עם חשבון שירושש אותם. בקיצור – זו הולכת להיות אחת המסיבות הטובות ביותר של השנה. אל תפספסו!

לרכישת כרטיסים :

https://get-in.com/en/176313 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה