הכירו את הפנינה החדשה של אשדוד TOP SEAMALL- קומפלקס משרדים יוקרתי וחדשני עם נוף מרהיב לים



לא תרצו לפספס את פרויקט המשרדים החדש של קניון סימול. קבוצת JTLV בימים אלו החלה את בניית פרויקט TOP SEAMALL היוקרתי פרויקט משרדים להשכרה בלב העיר אשדוד, שמציב סטנדרטים חדשים לנדל"ן בישראל, הכניסה ב2024

הביקוש למשרדים בעיר אשדוד הולך וגובר, חברות רבות שואפות לכך שמשרדיהן ימצאו במרחק נסיעה קצר מביתם של העובדים, למול נופים מעוררי השראה.

בעקבות ההצלחה המסחררת של עסקים שמגיעים מחוץ לעיר אל אשדוד, כיום כמעט ואין בעיר שטחי משרדים פנויים להשכרה.

לאחר הקמת פרויקטים מסחריים רבים על ידי קבוצת  JTLV ברחבי הארץ, אשר זכו להצלחה רבה ולתפוסה מלאה, סימנה הקבוצה את אשדוד כיעד הבא.

top seamall

הקומפלקס החדש שיוקם מעל קניון סימול יכלול 11 קומות חדשות בנוסף למגדל הקיים בן ה-14 קומות, ויכלול שטח משרדים להשכרה בשטח של כ- 10,000 מ"ר הכולל מפרט עשיר של לובי מפואר, מעליות מונו, מפלסי חניון תת קרקעי, שמירה ואבטחה.

לפרויקט התקבל היתר בנייה והעבודות כבר החלו בשטח. כל השטחים בקומפלקס מיועדים להשכרה. על התכנון אחראי אדריכל גנאדי טרוינין, בין האדריכלים המובילים בארץ.

קבוצתJTLV  כבר החלה בשיווק מגדל  TOP SEAMALL שירן גוזלצני סמנכ"לית שיווק ומכירות של הפרויקט, אמרה: "קומפלקס TOP SEAMALL הוא מרכז משרדים מודרני וחדשני שממוקם במרכז העיר, שהושקעה בו מחשבה רבה, יצירתיות וחזון. הפרויקט מיועד לחברות מובילות אשר שואפות לשקף את הסטנדרטים הגבוהים שלהן גם במשרדי החברה".

top seamall

לפי התוכניות קומת הלובי בכניסה לבניין תעבור מהפך משמעותי ותהיה יוקרתית ומרשימה, 3 קומות של חניון תת קרקעי יוכלו לאפשר חניה בשפע לעובדי המקום. המרכז המסחרי של קניון סימול ומסעדות איכותיות פזורות ממש סביב הבניין, יסייעו לניהול שוטף של כל חברה.

כיאה לסביבת העבודה המתקדמת הנהוגה בחברות בכירות, קבוצת  JTLV  מקפידה במהלך הבנייה היוקרתית על רמת גימור וסטנדרט גבוהים ביותר. היקף ההשקעה בפרויקט עומד על כ-100 מיליון ש''ח, הממחישים את המחשבה הרבה שהושקעה אף בפרטים הקטנים ביותר, החל מחומרי הבנייה של בניה ירוקה ועד לתכנון מוקפד של מערכות הבניין.

top semall

יוסי ביכלר מנכ"ל קניון סימול סיפר "בשונה מבנייני משרדים הנמצאים מרוחקים ממרכז העיר, החלטנו למנף את המיקום שלנו ולתת לחברות ועסקים לשלב חוויית עסקים בילוי ופנאי, כשמיקום המשרדים הם בצמידות למוקדים המרכזיים ביותר בעיר ובנוסף קרוב לצירי תחבורה ראשיים, כדי לקצר את זמני הנסיעה וכמובן, עם חיבור נוח לתחבורה הציבורית – עבור כל אלה המעדיפים שלא לנהוג ברכב הפרט".

top seamall

אכלוס המשרדים ב2024, העבודות להקמת המגדל נמצאות בעיצומן.

כתובת : הגדוד העברי 6 אשדוד, קניון סימול

לפרטים נוספים לחצו כאן או חייגו  *8897

Top seamall

Top seamall

Top seamall


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה