היתרונות של פרסום בדיגיטל



עולם הפרסום והשיווק כפי שהכרנו אותו הולך ומשתנה לנגד עינינו, ופרסום בדיגיטל הפך לאופן הפרסום המרכזי והמניב ביותר של עסקים שונים, קטנים וגדולים.

פרסום בדיגיטל

אם לפני 10 שנים הפרסום המסורתי בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי החוצות ובעיתונים עוד נתן את הטון, היום עסקים רבים בוחרים לנתב את הפרסום שלהם לפרסום בדיגיטל, ויש לכך מספר סיבות:

  1. פרסום בדיגיטל הוא מדיד, ואפשר לראות נתונים לגבי ההשפעה שלו על המטרות השונות של העסק. ניתן לדעת בדיוק כמה כניסות היו לאתר שלך, כמה זמן המשתמש שהה באתר, מי ראה את המודעה שלך, מי בחר להקליק על המודעה שלך ולהסיק מכך את המסקנות. להבדיל מפרסום מסורתי, שהוא מעין "שלח לחמך על פני המים" – אתה לא יודע מי ראה את הפרסומת שלך והאם הוא בחר לבצע רכישה בעקבות כך.
  2. אפשר להחליט על אופי הקמפיין ולהתאים את הפעולות לתוצאה הרצויה – אם אתה מעוניין בקמפיין שיעודד מודעות, אפשר לבחור בקמפיין חשיפות, ובכך תדע כמה אנשים נחשפו לקמפיין שלך. אם אתה מעוניין בקמפיין שיעודד רכישות, אפשר להפעיל את המניפולציות הנכונות במודעה שלך שיעודדו את המשתמש להקליק על המודעה ובנוחות הוא יכול לרכוש באותו הרגע.
  3. פרסונליזציה – בפרסום בדיגיטל אפשר לכוון שהפרסומת שלך תגיע לקהל שלך באופן יותר ממוקד, ולהתאים את הטרגוט לפי מדדים דמוגרפיים, לפי קבוצות גיל, ולפי תחומי עניין. זוהי אמנם תפוצה ממוקדת יותר, אך גם רחבה, שתתאים את המודעה שלך בדיוק למי שצריך לראות אותה, ושיש סיכויים רבים יותר שירכוש את המוצרים שלך. בנוסף, אפשר לתקשר מסרים שונים לאנשים שונים.
  4. עלויות נמוכות באופן משמעותי – העלויות של פרסום בדיגיטל יכולות להיות מותאמות לכל תקציב, והן זולות באופן משמעותי מפרסום בעיתונים, תוכניות רדיו, ובטח ובטח מפרסומות בטלוויזיה או בשלטי חוצות. זהו גם יתרון עבור בעלי עסקים קטנים, שהם פחות בעלי אמצעים מאשר עסקים גדולים, ואם בעבר עולם הפרסום היה שייך רק לשחקנים הגדולים, היום כל אחד יכול לפרסם בדיגיטל, ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים באופן הרבה יותר קל ונוח.
  5. אופטימיזציה – בפרסום בדיגיטל אפשר ללמוד תוך כדי תנועה, ולשפר את הקמפיין בכל עת. אפשר לעשות ניסוי וטעייה, לראות מה עבד יותר טוב בקמפיין, ומה עבד פחות טוב לפי הנתונים שאתה מקבל, וכל פעם לשפר, עד שתגיע לתוצאות הרצויות.

נכס דיגיטלי הוא התנאי הבסיסי לפרסום בדיגיטל, והוא כולל בתוכו אתר אינטרנט, דפי נחיתה, מדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם), בלוגים וצ'ט בוטים. כעת, צריך רק לגרום ללקוחות להיחשף אליכם ולהגיע אליכם.
היום יש חברות רבות המתמחות בקידום דיגיטלי לעסקים, על מנת לחסוך לכם את העבודה הקשה. למשרדים המתמחים בתחום יש את הניסיון והכלים לנתח את הנתונים באופן המדויק ביותר ולשפר את הביצועים על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה