היתרונות בחברת אחזקת מבנים



הרבה בניינים כיום בנויים בצורה מורכת ועם הזמן גם ילכו ויבנו בצורה יותר מורכבת על מנת לשדרג את חיינו.
אם עד לפני מספר שנים הדיירים יכלו לטפל בבעיות הצצות בבניין מגוריהם, כיום אין להם מספיק ידע ובטח לא מקצועיות על מנת לטפל בתשתיות הבניין. כאן נכנס לתמונה החשיבות בלקיחת חברת אחזקה שתנהל לפי חוק ובמקצועיות רבה את המערכות הקיימות בבניין. מערכות הבניין כמו מערכת הובלת מים, מערכות חשמל וכו קיימת בבניינים חדישים של היום.

FREEPIK

חברת ניהול מבנים מקצועית יודעת לתחזק בצורה שוטפת ובטוחה את גורדי השחקים החדשים הנבנים בארץ יותר ויותר.

אלה הן המערכות שמצריכות בבדיקה וטיפול שוטף לפי חוק:

חשמל
אנו מודעים לכך שעד כמה החשמל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. אך לא כולם מודעים לכך איך הוא מגיע לביתנו. חשוב מאוד לבדוק ולדעת שבעל מקצוע שהוסמך ע"י משרד העבודה יטפל במערכת זו. בנוסף יש לוודא כי בעל המקצוע מחזיק ברישיון בעל תוקף.
מאגר

במרבית הבניינים מצוי מאגר מים אשר ממנו מובל מים לביתנו. כמובן שחשוב עד מאוד לחטא ולנקות את המאגרים. בבניינים אשר ועדי הבתים אחראים על תפעול הבניין ניתן לראות הזנחה רצינית במאגר המים, דבר המסכן חיים. קיימות החמרות בנושא ניקוי מאגרי מים וחוקים ברורים מאוד. יש להחליף רשתות ואטמים עם חומרים המיועדים לכך. רק בעל מקצוע יכול לתחזק מאגר מים בצורה תקינה ונכונה.
מערכות חירום
לכל בניין קיימת מערכות לשעת חירום. תפקידן להציל חיי אדם בעת הצורך. מערכות אלה בשימוש גם בזמן שגרה וכמובן בזמני חירום. קיימות דרישות חד משמעיות לפי החוק כדי לתפעל אותן.

מערכות מים

בכדי שהקומות הגבוהות ביותר של הבניין יהנו מזרימת מים תקינה המים מגיעים אליהן דרך משאבות. רק חברת אחזקה מבנים מקצועית תדע לתפעל את המערכת כמו שצריך.
מעליות
קיימת בצידה של המעלית מדבקה המראה לנו מתי עברה טיפול ומתי הפעם הבאה.
רק אדם בעל מקצוע המתמחה במעליות יכול לדאוג לתקינותם. כמובן אם לא יטופל כראוי זה יכול לגרום לסכנה.
תחזוקה תקינה ומקצועית בבניין הינה חובה ואף יכולה להציל חיי אדם בנוסף לאורח חיים התקין שמקנה לנו.

לסיכום,
אז הבנו את חשיבות העסקת חברת אחזקת מבנים מקצועית אשר תדע לטפל בכל בעיות השגרה וחירום בבניין שלנו, מבלי לגרום לסכנות מיותרות. בניין אשר מערכות הבניין לא יטופלו ע"י אנשי מקצוע נכונים , יכולים לגרום רק לנזק כלכלי וגופני.
תקלו על חייכם והעסיקו את החברה הנכונה עבורכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה