החלטתם לשפץ את הבית? אתם חייבים לבקר בריצופים



שיפוץ מוצלח באמת מחייב קבלת החלטות מדויקות ושימוש במוצרים מובחרים. אולם תצוגה רחב ידיים שמשתרע על שטח של 1,000 מ"ר וצוות עתיר ניסיון יסייעו לכם לסמן V על שני הסעיפים - ויהוו בסיס לשדרוג מיטבי של הנכס

 בוסט מדיה

לא קל להחליט לשפץ דירה או בית. גם כשהתשתיות כבר לא עומדות בעומס, וגם אם המראה של החדרים השונים התיישן וגם כשברור לחלוטין ששיפוץ הוא רק עניין של זמן, ישנה נטייה טבעית לדחות את הבלתי נמנע. למעשה, גם כשכבר התקבלה ההחלטה לצאת לדרך, ייתכנו עיכובים - בעיקר בגלל החשש מפני טעויות שלא יאפשרו להפיק מקסימום תועלת מהפרויקט.

איך מפוגגים את החששות הטבעיים? עם מומחים. ולא סתם מומחים, אלא מומחים עם ניסיון רב. ובנוסף, כאלה שקודם כל מקשיבים לכם בתשומת לב מלאה ורק אז מייעצים, ולא פחות חשוב - מכוונים אך ורק לטובתכם. ובמילה אחת: ריצופים.

שפע עצום של אפשרויות - ועזרה אמיתית בבחירה ביניהן

השיפוץ המועיל ביותר הוא זה שהופך את הדירה שלכם למושלמת עבורכם. כלומר, מותאמת במדויק אליכם - לצרכים, להרגלים, להעדפות האסתטיות ובעצם לאופן שבו אתם מגדירים בית.

בהתאם, כל פרט חשוב, ובמיוחד משפיעים על התוצאה הסופית חיפויי הרצפה והקירות. כדי להגיע לאותה התאמה מדויקת נדרש חופש בחירה מרבי, כך שלא תצטרכו להתפשר לגבי המראה של החללים השונים בבית אחרי השיפוץ. באולם התצוגה המרווח מאוד של ריצופים תמצאו שפע עצום של אפשרויות, וביניהן פרקטים, בריקים, אריחי גרניט פורצלן, קרמיקות מאוירות ועוד ועוד. פרטים על פרקטים .

עוד מרכיב ביצירת בית מושלם הוא המימוש הנכון של חופש הבחירה, כדי לא להיקלע למצב שבו מרוב עצים לא רואים את היער. בשלב זה נכנסת לתמונה הבקיאות של אנשי החברה, שפועלת בתחום מאז 1987, ואיתה היכולת גם להקשיב היטב ללקוחות וגם להנחות אותם אל הפתרונות האופטימליים.

הבחירה של האדריכליות והמעצבות המובילות

אדריכליות ומעצבות פנים רבות, וכמובן גם אדריכלים ומעצבי פנים, כבר בחרו בריצופים כמקום שאליו הם מגיעים עם הלקוחות. מעבר למגוון האפשרויות, נשות ואנשי המקצוע יודעים שבאולם באור יהודה ניתן לממש כל חלום במחירים משתלמים, ושבנוסף הקטלוג מתעדכן כל העת בהתאם לטרנדים עדכניים - ובה בעת משמר גם את האופציות העל-זמניות שתמיד יכולות להשתלב בהצלחה בכל חלל.

התוצאה: שיפוץ בית שיוצא לדרך במקום שמשרה ביטחון אמיתי ומייצר את הבסיס הטוב ביותר להצלחה - עם שלל חיפויי רצפה וקירות, כיורים מרהיבי עין, מקלחונים מודרניים, דלתות פנים בסגנונות שונים, ארונות אמבטיה איכותיים ועוד ועוד אפשרויות.  https://www.ritzufim.co.il/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה